jasminc
Kvinna ·
590 cc eller 650 cc?? hjälp..!
Hej! Jag ska opereras den 4 e oktober och kan inte bestämma mig över vilken storlek jag vill ha.. har nu 450 cc high profile. Vill ha upp bröstvårtorna lite lite och självklart få större bröst så då tänkte jag på 590 cc ultra high profile. Men nu känns det som att 590 e alldeles för lite, jag kommer bli så besviken om man knappt märker skillnaden för man vänjer ju sig så snabbt me sina nya bröst. 650 cc kanske blir fööör stort? E det nån här inne som har 590 cc eller 650 cc som kan hjälpa mig? Jag börjar få panik...
Sortera efter

citadellboobisar
Kvinna ·

penny
Kvinna ·
jag hade oxå tagit 650 cc. jag har 590 ultra hög och tycker inte alls de känns stort

Anonym användare

citadellboobisar
Kvinna ·
jag vill ändra till ultrahög profil för då putar de ut mer från bröstkorgen, tycker hög profil sitter för nära inpå bröstkorgen, som en extra tjock pannkaka! typ.. ;D
Så ultra hög så står de ut mer.
Sen ang storleken, jag tycker inte de är så stora faktiskt, de känns som om de alltid suttit på kroppen för de är inte tunga alls, känner inte av dem alls :D
Vill skaffa större för det är ansträngande att hitta kläder som lyfter fram dem som jag gillar, jätte jätte lätt att dölja dem, mycket svårt att framhäva dem...enda gången är på playan eller i badhuset! ;D
Vill ha större för att slippa leta som en galning efter kläder som lyfter fram dem, har inga besvär med att hitta "vanliga" underkläder eller kläder, alla mina gamla plagg passar mig fortfarande, till och med min jacka! :/

jasminc
Kvinna ·

Anonym användare

Anonym användare
Om du e osäker ska du nog köra på det största alternativet, man brukar oftast ångra att man inte tog liite störe.

jasminc
Kvinna ·
ja visst är det så.. får nog bli 650 tror jag, synd att det inte finns nåt mellanläge! det ena känns för litet och det andra för stort
🙂

Anonym användare
Jag gjorde så att jag valde det större alternativet men när jag vakna efter op hade han tagit det mindre alternativet :S. Han sa att det inte fick plats mer under min muskel, kan det verkligen stämma?

jasminc
Kvinna ·
vad jag vet kan det stämma..

Anonym användare
jag har 650 cc HP, ska ändra strl om min dr vill korra mig, då kommer jag till att ta 750/800 cc ultra hög.
650 cc låter stort, men på mig med mina 172 cm och 70 kg, e det verkligen inte stort, du kan själv se i min profil på mina bilder.
Så hade jag varit dig, så hade jag tagit 650 cc ultra hög profil OM du vill ha stort! För mina 650 de kan jag mkt lätt "gömma".
vad har du för mått?