Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Bellis95 profilbild

Bellis95

Kvinna ·

06 sep, 2019

590cc?? Said Saidian??

Bröstförstoring

Hej, Jag är så nervös, jag ska operera mig i oktober hos Said Saidian någon som har opererat sig hos honom? Vad tycker ni? Sen så hade jag valt att lägga in 590 cc, jag är 165 cm lång och väger 57 kg, tror ni att det blir för stort? Någon som har bilder eller som kan berätta om ni är nöjda osv med den storleken och som är ungefär lika stor som mig? Sedan så hade vi kommit överens om dom extra fylliga implantaten men undrar om dom vanliga implantaten skulle se mer naturliga ut? Vad har ni för tips annars inför en bröstförstoring? Tack i förhand!!

4

Sortera efter

Veritatis

Kvinna ·

06 sep, 2019

För att någon ska kunna svara på om det blir "för stort", så måste du definiera vad du är ute efter. För mig hade det varit för stort, då jag ville ha ett naturligt utseende och inte bli för bystig. Andra vill bli ordentligt storbystade. Vissa vill se naturliga ut, andra vill ha fake-look.
Gilla

jema01

Kvinna ·

06 sep, 2019

Jag har ingen erfarenhet av Said men opererade mig på Proforma men hos Daniel. Har de överfyllda implantaten du nämner men i 415 cc profil High Xtra. Är något mindre än dig men är nöjd med den storlek jag valde, hade absolut inte velat ha större. Men det är ju en smaksak hur stort man vill gå, och bröstbredden avgör också hur stora/lsmå implantaten kommer se ut på dig :) Vilken profil har du valt på implantaten? Ultra High?

Har några bilder i galleriet (du måste vara silvermedlem för att se dem) och kommer lägga upp nya bilder nu i helgen. Om jag jämför med bilder på andra tjejer här på forumet med mina mått som har de "vanliga" runda Mentor-implantaten så tycker jag inte att mina skulle se MER fejk eller onaturliga ut, men med det sagt så var jag hellre inte ute efter den naturliga looken när jag valde implantat så de ser ju fejk ut. Att de är överfyllda hjälper snarare till att minska risken för rippling. Nu har jag gått ner en del i vikt sen operationen och har knappt någon egen bröstvävnad längre, så upplever nog lite rippling ändå i klyftan men tycker brösten börjar få väldigt fin form såhär 11 veckor efter op 😀

Är absolut nöjd med min upplevelse av Proforma, du kommer bli väl omhändertagen av de gulliga sköterskorna som jobbar där 🙂
Gilla

Bellis95

Kvinna ·

06 sep, 2019

Jag vill att man ska se att jag har fake bröst men inte så pass att det ser ut som kissies 2009 om ni förstår vad jag menar, och ändå vill jag ha dom naturliga typ formen o höjden o så. Men Said tycke att jag ska ha ultra high pga implantaten ska vara så pass stora, är så kluven vill ha stora men inte för stora o vill ha dom fejk men inte för fejk :(
Gilla

jema01

Kvinna ·

07 sep, 2019

Bellis95 skrev:

Jag vill att man ska se att jag har fake bröst men inte så pass att det ser ut som kissies 2009 om ni förstår vad jag menar, och ändå vill jag ha dom naturliga typ formen o höjden o så. Men Said tycke att jag ska ha ultra high pga implantaten ska vara så pass stora, är så kluven vill ha stora men inte för stora o vill ha dom fejk men inte för fejk :(

Fick du testa implantat under tröjan på konsultationen? Kändes 590 cc lagom stort då tyckte du?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem