gagge
Kvinna ·
21 jul, 2011
5v 550cc + lyft
BröstförstoringPassade på att ta lite nya bilder igår när jag bytte tejp.
5 veckor och 2 dagar gamla.
Det brun/gula är tejprester ;-)
Smörjer mig med en special kräm från USA, Kara Vita som ska vara super mot ärr.
Mitt vänstra bröst har inte hängt till sig lika mkt som det högra, men inget att oroa sig över enl Tuve.
Är ju fortfarande så pass nya. Har väl lika dåligt tålamot som många andra här på POF ;-)
Sortera efter
plastikmamma
Kvinna ·
21 jul, 2011
guttan08
Kvinna ·
21 jul, 2011
Ärren ser verkligen jättefina ut :) Och snygga tuttar har du med Gagge!!! Undrar oxå var man kan köpa krämen någonstans?
Jag har fortfarande sår runt vårtgården vågar inte ens ta kort usch usch :( Äter stark penicilin och luftar på nätterna och hoppas på att det ska bli bra någon gång. Får nog säkert göra ärrkorrektion i framtiden.
Ha det gott
Kram
gagge
Kvinna ·
21 jul, 2011
Tack snälla :-D
krämen är hemtagen från Usa av en kompis men den finns kanske att köpa på nätet om man googlar??
Hon har själv använt den på sina bristningar på magen efter graviditet som var röda och idag syns dom knappt alls.
Guttan- Ja jag läste i en tråd om itt bröst som tömt sig själv. Håller tummarna på att det går mot bättre tider.
gagge
Kvinna ·
21 jul, 2011
http://www.karavita.com/products/73/32-oz.-Everyday-Skin-Penetrating-Lotion.aspx
så här ser den ut iallfall :-D
Anonym användare
21 jul, 2011
Riktigt snygga!!!!
Anonym användare
21 jul, 2011
gagge
Kvinna ·
21 jul, 2011
Tack :-D
Någon som vet när man får börja använda annan bh än den man får på citadell på op dagen??
Jag dras fortfarande med den jäkeln, men skulle kanske maila Tuve och fråga?!
Har återbesök 14/9 men hade gärna velat använda någon annan innan dess och vad det då ska vara för sort.
Har hört att man inte ska använda pusch up i början iallafall. Så gärna tips här också på någon bra "standard" bh med bra stöd.
guldskor
Kvinna ·
21 jul, 2011
gagge
Kvinna ·
21 jul, 2011
Tack :-D
Får kanske ta mig in i en butik och fråga.. vill samtidigt inte lägga flera 100 lappar på en "mellan bh"...
annars får jag väl dras med citadellen tills september...
citadellboobisar
Kvinna ·
21 jul, 2011
det ska vara en bh utan vaddering, ej push up, samt ska byglarna inte vara för höga så de hindrar urringningen.
kan gärna vara en strl större med i kupan.
sandjja
Kvinna ·
21 jul, 2011
Till mig sa dom att jag bara skulle köpa en vanlig bh som jag kan börja använda 4 veckor efter operationen.. Har nu varit runt i lite olika butiker men jag tycker mig inte hitta något bra alls, och om de passar så känns det som att de inte ger något bra stöd. Får kanske gå in på nån lite dyrare butik och se om de kan hjälpa mig. :)
gagge
Kvinna ·
21 jul, 2011
men det är ingen fara att köra på citadellen?? för dom byglarna mellan brösten sticker ju upp en bra bit.
Sweetie
Kvinna ·
21 jul, 2011
fina verkligen 👍 snygga ärren e me ;)
citadellboobisar
Kvinna ·
22 jul, 2011
nej det är ingen fara gagge, man kan använda abecitas iris så länge man vill, men axelbanden e inte direkt de snyggaste....
Change har JÄTTE bra urval av bh:ar i precis den utformingen man behöver, så stick in där så hjälper de dig
Jätte snygga måste jag säga!! Blir det så där bra vill jag oxå göra ett lyft :) Vart köper du den där krämen? :)