Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
liha0206 profilbild

liha0206

Kvinna ·

21 mar, 2012

6 dagars boobs. 550cc släta

Bröstförstoring

uppdatering. 6 dagar har gått. är svullen under vänstra bröstet vid ärret. det syns om man jämför med högra. hoppas det lägger sig snart.

7

Sortera efter

bubblan02

Kvinna ·

21 mar, 2012

Ser jättebra ut ju!!!

Vill också lägga in släta framför muskeln. Funderar också på att op:as hos Anders Liss,då han gör konsultationer närmare min ort också.Han verkar mest ha fått positiva omdömmen här på POF.

Jag undrar vad du tyckte annars om honom? Vet du något om väntetiden för op hos honom?(lång el.kort)

Har mejlat honom men inte fått svar ännu.

Gilla

GoldenHeart

Kvinna ·

21 mar, 2012

De ser ju jättesnygga ut redan! Jag tror inte att du behöver oroa dig för svullnaden - det har bara gått 6 dagar, så mycket kommer att hända :)

Gilla

dr dre

Kvinna ·

21 mar, 2012

skitsnygga redan, härligt tjejen :) hoppas allt bra med dig.

kramen

Gilla

liha0206

Kvinna ·

21 mar, 2012

bubblan02 skrev:

Ser jättebra ut ju!!!

Vill också lägga in släta framför muskeln. Funderar också på att op:as hos Anders Liss,då han gör konsultationer närmare min ort också.Han verkar mest ha fått positiva omdömmen här på POF.

Jag undrar vad du tyckte annars om honom? Vet du något om väntetiden för op hos honom?(lång el.kort)

Har mejlat honom men inte fått svar ännu.

tack så mycket. vad kul att höra!

jag tycker anders är en bra kirurg. han är en god lyssnare och kommer aldrig med några *skam* förslag. pengarna skiter han i säger han, han vil bara ge patienten det bästa möjliga för varje individ. så det kändes skönt att höra för mig iaf, att han inte bara tänker på pengarna och slänger i onödigt mycket cc som egentligen inte passar eller går..

MEN... han verkar inte kunna sy snyggt iaf. 1. jag har en stor inbuktning på höger sida av bröstet. 2 och varför sydde han där? 3. Mitt högra är är hur fult som helst. det är liksom 2 hål upp inunder ärren.. plus att min mamma gjorde en ögonlocksplastik hos honom och fick liknade problem med syningen.. han hade sytt igen med en muskel!! såg inte klokt ut!! så det fick hon återgärda, men det var ju liksom en extra helt onödig operation som han klantat till det..

så jag hoppas för guudarna att han inte sytt ihop med nån nerv eller sena.. då blir jag fan tokig!! :(

Gilla

liha0206

Kvinna ·

21 mar, 2012

tack ni andra också tjejer! så kul att höra och är supernöjd!! förutom inbuktningen på högra sidan som inte går bort och mitt högra ärr som är hur fult som helst :( ska dit imorn och ta bort stygn.. så ska ta upp detta ordentligt imorn. Kom liksom dit för jag hade komp, så vill inte gå därifrån med nya.. :p
Gilla

Anonym användare

21 mar, 2012

Ser sjukt bra ut, stort grattis! Vad hade du för CC innan op?

Gilla

liha0206

Kvinna ·

22 mar, 2012

Tack Jeylita :) 

innan min korr hade jag 350cc och som silikonlös hade jag en liten B kupa :) rätt platt med andra ord

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem