liha0206
Kvinna ·
21 mar, 2012
6 dagars boobs. 550cc släta
Bröstförstoringuppdatering. 6 dagar har gått. är svullen under vänstra bröstet vid ärret. det syns om man jämför med högra. hoppas det lägger sig snart.
Sortera efter
bubblan02
Kvinna ·
21 mar, 2012
GoldenHeart
Kvinna ·
21 mar, 2012
De ser ju jättesnygga ut redan! Jag tror inte att du behöver oroa dig för svullnaden - det har bara gått 6 dagar, så mycket kommer att hända :)
dr dre
Kvinna ·
21 mar, 2012
skitsnygga redan, härligt tjejen :) hoppas allt bra med dig.
kramen
liha0206
Kvinna ·
21 mar, 2012
Ser jättebra ut ju!!!
Vill också lägga in släta framför muskeln. Funderar också på att op:as hos Anders Liss,då han gör konsultationer närmare min ort också.Han verkar mest ha fått positiva omdömmen här på POF.
Jag undrar vad du tyckte annars om honom? Vet du något om väntetiden för op hos honom?(lång el.kort)
Har mejlat honom men inte fått svar ännu.
tack så mycket. vad kul att höra!
jag tycker anders är en bra kirurg. han är en god lyssnare och kommer aldrig med några *skam* förslag. pengarna skiter han i säger han, han vil bara ge patienten det bästa möjliga för varje individ. så det kändes skönt att höra för mig iaf, att han inte bara tänker på pengarna och slänger i onödigt mycket cc som egentligen inte passar eller går..
MEN... han verkar inte kunna sy snyggt iaf. 1. jag har en stor inbuktning på höger sida av bröstet. 2 och varför sydde han där? 3. Mitt högra är är hur fult som helst. det är liksom 2 hål upp inunder ärren.. plus att min mamma gjorde en ögonlocksplastik hos honom och fick liknade problem med syningen.. han hade sytt igen med en muskel!! såg inte klokt ut!! så det fick hon återgärda, men det var ju liksom en extra helt onödig operation som han klantat till det..
så jag hoppas för guudarna att han inte sytt ihop med nån nerv eller sena.. då blir jag fan tokig!! :(
liha0206
Kvinna ·
21 mar, 2012
Anonym användare
21 mar, 2012
Ser sjukt bra ut, stort grattis! Vad hade du för CC innan op?
liha0206
Kvinna ·
22 mar, 2012
Tack Jeylita :)
innan min korr hade jag 350cc och som silikonlös hade jag en liten B kupa :) rätt platt med andra ord
Ser jättebra ut ju!!!
Vill också lägga in släta framför muskeln. Funderar också på att op:as hos Anders Liss,då han gör konsultationer närmare min ort också.Han verkar mest ha fått positiva omdömmen här på POF.
Jag undrar vad du tyckte annars om honom? Vet du något om väntetiden för op hos honom?(lång el.kort)
Har mejlat honom men inte fått svar ännu.