CrownJewel
Kvinna ·
6 dagars bröst, 435cc. vad tycker ni? Före efter bild!
Ja jag vet att dom bara är 6 dagar, men jag är så otålig denna andra gång.
Gjorde ju ett implantatsbyte då jag var missnöjd med storlek och för trånga fickor som fick implantatet och rynka sig runt hela bröstet.
Tycker själv dom blev bättre denna gång, men dom är ju totalt stenhårda och ömma.
Vill ut på stan och prova nya bh:ar, hoppas på en cup storlek större iallafall. Men jag har ont!
Men vad tycker ni? Ni måste se hur hämsk jag såg ut innan jag var opererad överhuvudtaget.
Klar förbättring iallafall.
Sortera efter

Sjörövare
Kvinna ·

Opticruise
Kvinna ·
Instämmer! Ser bättre ut än efter förra operationen..Hoppas du blir nöjd nu =)

CrownJewel
Kvinna ·
Jo jag är nöjd nu med storleken. Och att mina rynkade implantats kanter är borta. Tycker bredden är bra men jag hade kanske kunnat tagit extra hög profil för ännu mer put om jag ska klaga på något, och med facit i handen och då hade det blivit 500cc, men jag vet inte om det hade fått plats, för nu är det max fyllt igen. Därav den härliga smärtan, men det är det värt.
Vi får se om brösten ändrar sig med tiden, och blir mjukare denna gång. Just nu är dom helt otroligt tajta och hårda, men fina.
Kan inte ångra något med denna op, då min kirurg varnade mig att det inte skulle se bra ut med HP och 435. Så jag tänkte inte änns på att våga fråga om större och putigare impl. Jag var glad att han gick med på dessa iallafall. Dom blev inte bolligare som han varnade mig för.
Tack för era komentarer.

sia78
Kvinna ·
Ser betydligt bättre ut !..har du fortfarande soft touch ?

CrownJewel
Kvinna ·
Ja det blev exakt samma implantat, men högre profil och mer cc. Dom heter INSPIRA SSF ALLERGAN.
Släta och runda. Jo, skillnaden är enorm, var helt platt innan och hade varit det hela livet.

sia78
Kvinna ·
Ja det blev exakt samma implantat, men högre profil och mer cc. Dom heter INSPIRA SSF ALLERGAN.
Släta och runda. Jo, skillnaden är enorm, var helt platt innan och hade varit det hela livet.
Jag har oxå softtouch släta hög profil..fick kapselbildning nästan direkt efter op som jag håller på att massera bort med
en viss typ av massage som hjälpT en del, men tyvärr måste det nog till en kapsel klyvning för att det ska bli riktigt bra.
Upplever du att dina blev mjukare med tiden?..mina var stenhårda tills jag började att massera flera gånger om dan..det funkar faktiskt.

CrownJewel
Kvinna ·
Hej sia78!
Mina var lika hårda hela tiden, från ny opad till 18 månader. Min läkare sa att han klöv kapseln och gjorde fickan större denna gång.
Jag bytte ju till större också, så nu är dom jätte hårda igen, så jag kan bara hoppas att dom mjuknar mer denna gång. Min läkare sa att dom är så hårda nu för att huden måste töja ut sig.
Jaha, så du masserar dina bröst, så dom rekomenderar att man masserar brösten där på Citadellkliniken? Gör man det när man är ganska ny opad?

sia78
Kvinna ·
Hej sia78!
Mina var lika hårda hela tiden, från ny opad till 18 månader. Min läkare sa att han klöv kapseln och gjorde fickan större denna gång.
Jag bytte ju till större också, så nu är dom jätte hårda igen, så jag kan bara hoppas att dom mjuknar mer denna gång. Min läkare sa att dom är så hårda nu för att huden måste töja ut sig.
Jaha, så du masserar dina bröst, så dom rekomenderar att man masserar brösten där på Citadellkliniken? Gör man det när man är ganska ny opad?
Implantatet blir mjukare och följsammare när du masserar..jag började inte förän ca 1 mån efter op..
Jag har hört både och med massage, men jag rekomenderar det skarpt..speciellt med dessa implantat som faktiskt
nästan är för hårda.
Nästan direkt efter jag började massera blev dom följsammare och mjukare.
I det bröstet som jag fick kapselbildning beordrades jag en mycket tuff massage, trodde helt klart att implantatet skulle spricka..men det härdades liksom och blev varmare och mjukare.
Kläm på dom, runt om i fast grepp..ganska hårt, inget fjes..dom tål typ mer än hundra kilos tryck över sig för att gå sönder.
Jag har även varit på ultraljud ca tre mån efter denna tuffa inte allt för sköna massage och implantatet var helt intakt.
Jag pratade även med en kille på allergan..tror dom vet bättre hur implantaten ska behandlas än vad många kirurger gör.
Lycka till nu och hoppas att läkningen av dina fina tuttar blir bra !!
Det ju ser ju mycket bättre ut än förra gången!! och hoppas de kommer bli mjukare denna gången.
är du nöjd med storleken? :)