johannapanna123
Kvinna ·
6 dagars Motiva 320cc! *BILDER*
Har nu haft en större byst i 11 dagar, men här finner ni bilder på hur de såg ut efter bara 6 dagar! Är väldigt nöjd med resultatet samt allt omhändertagande jag har fått på Bellakliniken!
Var helt inställd på 245cc då jag redan hade lite vävnad och ville ha nätta bröst, men ändrade mig i sista stund för att gå från mini-profil till demi-profil (alltså lite mer "plut" på bröstens profil).
Känner nu i efterhand att jag nojjade lite för mycket på storleken tidigare och att det stämmer som folk säger att 50cc hit eller dit inte spelar så stor roll. Nu ökade jag med 70cc vilket inte kändes så farligt heller! När jag har kläder på mig upplevs de bara snäppet större än vad de gjorde tidigare med push-up. Så i täckande kläder märks de alldeles perfekt, precis som jag ville ha dem! Dock är det märkbart större skillnad när man är naken. Men äntligen kommer jag kunna gå bh-lös i somriga toppar och klänningar samt kläder med bar rygg osv och ändå känna mig kvinnlig. Det är det som varit min dröm :) Samt att slippa push-up helt och hållet!!
Känner mig väldigt nöjd men hade det faktiskt väldigt jobbigt de första 4-5 dagarna med det konstanta trycket över brösten + "tortyren" + bröstbandet som trycker ner så hårt att jag inte kunde ta djupa andetag :P Fick panik emellanåt och fick släppa ut allt i en stor gråtattack dag 3 haha. Jag är ändå en person som tänker att allt är tillfälligt, även när man går igenom något jobbigt och kan liksom se det positiva i det mesta osv. Men detta va faktiskt jobbigare än jag trodde första dagarna.
Kände mig också konstant yr och i min egna lilla bubbla av värktabletterna också vilket var jobbigt då jag umgicks med mycket familj runt julen. Är dock glad att jag gjorde dem precis innan julen så jag tvingades ur sängen och att duscha osv. Det är viktigt att vara igång och röra på sig!
Skriv gärna om ni har några frågor angående klinik, storlek, smärtan osv :)
Sortera efter

Crizal
Kvinna ·

Evalena
Kvinna ·

Carolajna_80
Kvinna ·

johannapanna123
Kvinna ·
Tack! :)
Jag tror att 400cc blir jättebra för dig om du har 75A just nu. Då lär de bli lika i storlek som mina. Dock ska man ju inte jämföra med andra då allas kroppar är olika!
Ja jag tror det blåmärket är från tortyren. Dock gör tortyren lite ont överallt. Inga av mina blåmärken gör ont och sjukt nog så har jag inte känt av snitten i armhålan en enda gång sen stunden jag vaknade upp från op.

johannapanna123
Kvinna ·
Åh tack :)

johannapanna123
Kvinna ·
Tack så mycket! :)
Ohh jag vet! När det närmar sig känns det så sjukt typ! Man tänker att "varför gör jag detta?" och kände mig nästan lite skamsen som gjorde något så ytligt när jag som person är väldigt mån om peronlig utveckling, välmående, styrka inombords etc. Visste mycket väl att jag inte skulle bli lyckligare av brösten, men älskar att ta hand om mitt yttre ändå. Första 3 dagarna efter operationen tänkte jag "vad fan har jag gjort?" haha. Men nu älskar jag dem och känner att det känns sjukt kul att få ha större bröst under sin livstid. Man lever ju bara en gång :)
Lycka till på fredag! Det kommer gå jättebra!

3unicorn
Kvinna ·
Jättefina!!👍

johannapanna123
Kvinna ·
Jättefina!!👍
Tack! :)

Shandra
Kvinna ·

johannapanna123
Kvinna ·
Spannade! Det kommer att ga super! Bara att lata dem ta hand om dig pa kliniken sa kommer allt att ga bra. Jag ar supernojd med mina brost!
Hade 75B innan, men enligt Johan 70C (gillar dock nar bh:n inte sitter tight). Nu skulle jag saga att jag har 70E. Har provat 3 olika marken och 70E funkade pa alla tre marken. E-kupa later helt sjukt stort, men nu ser mina brost bara liiite storre ut i klader an vad de gjort innan med push-up (nu har jag helt ovadderade bh:ar). Men sen nar man ar naken ar ju skillnaden mycket mer tydlig. Man kan saga att jag ar "petite" i kroppen sa jag va valdigt orolig att det skulle bli for mycket fokus pa min byst, men det tycker jag inte det ar.
Jag tror att 360cc blir toppen pa dig! Men om du ar orolig sa kanske du kan ta snappet mindre. Jag gick ju fran 245cc till 320cc i sista stund innan jag gick in i duschen och gjorde mig iordning for operation, sa nojja dig inte foooor mycket over storleken. Jag dubbelkollade med tva skoterskor och Johan innan jag helt bestamde mig och de forsakrade mig om att det skulle bli bra. Ar glad nu att jag tog 320cc!
Lycka till! :)

Anonym användare
Skitfina bröst! Du hade ju fina förebröst också och du har verkligen fått ett skitfint resultat :) Kommer bli ännu bättre när de är helt färdigläkta.

sosu
Kvinna ·
Så himla fina och bra storlek till din kropp! Förstår att du är sjukt nöjd!

Finurlig
Kvinna ·
Nu ser inte jag bilderna (eftersom jag inte är silvermedlem än) men jag är jättenyfiken på Motiva.
Ska själv på konsultation på måndag och har bokad operationstid den 28/1, hos Örjan Gribbe på Proforma. De använder sig ju egentligen inte av Motivas implantat, men jag vet att man kan få de om man ber om det. Vill dock höra mer om dom, hur de känns, ser ut osv.
Berätta gärna mer. Var det något specifikt som gjorde att du valde just Motivas implantat?