guttan08
Kvinna ·
16 jun, 2011
6 dagars tuttisar 550cc
BröstförstoringJa så fick jag äntligen se mina nya vänner 🙂
Sortera efter
guttan08
Kvinna ·
17 jun, 2011
gagge
Kvinna ·
17 jun, 2011
Jag tycker det värsta är smärtan som kommer när man legat ner hela natten och sen ställer sig upp. När man känner av den nya tungden på bröstkorgen :-P Men det blir säkert bättre när ärren läkt färdigt.
Jag har inte heller haft så ont som jag förväntade mig. Trodde lätt det skulle vara mer av en nära döden upplevelse efter allt man läst här på forumet så jag är glatt överraskad!
Ska bli kul att följa varandras utveckling :-D
har du framför eller bakom btw??
guttan08
Kvinna ·
17 jun, 2011
Jag tror att jag har delvis framför, typ under muskel hinnan?... ska träffa Gunnar på lördag så då får jag väl reda på det. Jag har ju inte haft så ont så ibland tror jag att jag har framför. Jag hade stor muskelpåverkan innan.... och Gunnar visste inte hur han skulle göra, han ville öppna upp och se hur det såg ut, så han fick alltså fria händer att göra det som han trodde skulle blir bäst. Tycker att det är svårt det här med placering, om man lägger framför och äldre och kanske inte har så bra hudkvalite kan det ju snabbt bli häng osv :O så jag sa att lite muskelpåverkan är väl ok men absolut inte så stort som jag haft det.
Såg att du har framför, tycker väl efter det jag sätt att framför bröst är skitsnygga!!!
Ja det ska bli spännade att följa varann så glad att pof finns :)
gagge
Kvinna ·
17 jun, 2011
haha nä jag har delvis bakom :-D
Ja jag älskar detta forumet, trots att det kan stirra upp en rejält ibland, speciellt innan man gjort sin egen op.
Gäller väl bara att ta allt med en nypa salt.
guttan08
Kvinna ·
17 jun, 2011
Förlåt gagge ;) man blir lite förvirrad ibland hehehe.. ja ibland undrar man hur länge till man kommer att hänga här blir som ett beroende :=
gagge
Kvinna ·
17 jun, 2011
Haha ingen fara :-D
Ja jag kommer säkert att hänga här ett bra tag till.. förhoppningsvis inte pga komplikationer utan för att kunna hjälpa andra med frågor och funderingar :-D
optimus
Kvinna ·
17 jun, 2011
jaaa, då är jag med! jag lät min vara på och det var jobbigast av allt... jävligt stramt.. men det gick =) tyckte det var rätt skönt att inte se eländet första tiden, fick dock en smärre chock när den åka av... SHIT är detta MINA bröst?!?! 👍
tack ska du ha :) gullig du är! dock föredrar jag fakelooken mer haha, men man vill alltid ha vad man inte har... så är det ju, men jag är NÖJD, absolut!!! man får tänka till utgångsläget och shit det är så mycket bättre!! Jovars jag tyckte det hände väldigt mycket med formen, de va lite mer intryckta och spända först och sen ploppade även dem ut. Har du bakom eller framförplacering? Framför (även under muskelhinna) har ju en tendens att bli klara snabbare, men även bakom bröst hänger ju till sig så räkna med det!! :) Hade oxå kimberleyn, hade den i 80D, hade nog kunnat ha 80E egentligen, men jag tyckte det var bra när det satt åt ordentligt utan att det tryckte för mycket på brösten, räkna med att den töjjer sig efter daglig användning och många tvättar =) men du kanske få uppgradera dig till en F.. vem vet =)
guttan08
Kvinna ·
17 jun, 2011
Optimus jag tror att jag har under muskelhinnan... Gunnar fick bestämma utifrån hur det såg ut där inne.... får veta på lördag.
Tvättade mig alldeles nyss och såg till min förvåning att jag bara hade ärr efter lollipop lyftet, blev väldigt förvånad att man kan lägga in implantaten på så vis. Men jag är glad! har ärr sedan tidigare under brösten efter ankarlyft på det ena och imlantat så det räcker och blir över. ;=)
optimus
Kvinna ·
17 jun, 2011
Jomen lolipopsnitten är ju rätt stort så visst får man in ett implantat där =) jag har bara gjort lolipoplyft och sen förstoring ju =)
guttan08
Kvinna ·
17 jun, 2011
Okki livet är fullt av örerraskningar ;) hehehe jag överlämnade mig helt till vår kära professor
mammatill3
Kvinna ·
19 jun, 2011
Hur fint som helst :)
optimus
Kvinna ·
19 jun, 2011
Det gjorde du rätt i =) han är kung ju!
Anonym användare
21 jun, 2011
Shiit va snygga bröst du fått 👍
Va precis såna jag ville ha när jag gjorde mitt lyft+förstoring. Vill också ha dom så nära, mina sitter så långt ifrån varandra 🙁
Har ju bakom och det är bara 4 v sen min operation så jag hoppas att dom blir snyggare snart!
Cosmoskatten
Kvinna ·
21 jun, 2011
Grattis till nya vännerna :-), de kommer bli skitsnygga!!! Gunnar är ett geni. Drygt 7 veckor sedan min op hos honom!
guttan08
Kvinna ·
21 jun, 2011
Tack o gulli dej!! Ja det blev verkligen en stor skillnad och jag är supernöjd!!! Sen finns det ju alltid saker som kanske inte blev helt som man kunnat önska sig men jag är faktiskt inte så kräsen, har ju gjort lyft och förstoring för ca 18 år sedan så jag vet att det blir ärr och så.
Hur går det för dina nya fina bröst? Såg att du var lite orolig över dina ärr, har dom blivit bättre? Har kollat på mina ärr och jag tycker att mina bröstgårdarna har blivit jättesmå :O Jag har även som du lite hackigt och ojämt, hoppas att det jämnar ut sig och läker fint men det tar ju lite tid, man måste ha tålamod. Sen tycker jag att mina bröst sitter alldeles för tätt ser konstigt ut tycker jag. Jag får pressa in ett finger imellan får verkligen hoppas att dom särar på sig lite när svullnanden lagt sig. Var ett tag rädd för att det kunde bli asymmatia tror jag det heter? Att huden ger efter och implantanen går ihop riktigt, läskigt. Så vad glad för ditt mellanrum tycker inte alls att det ser konstigt ut. Snygga bröst har du och fin storlek!!!
guttan08
Kvinna ·
21 jun, 2011
Tack Cosmoskatten!! Ja Gunnar är verkligen duktig, tror att han gillar lite svårare bröst så han får lite utmaning, hihihi.
Hade aldrig väntat mig så stor skillnad som det blev 😀 jag är verkligen evigt tacksam Gunnar!!!
Hur går det med dina nya fina 7 veckors bröst! Ser att ärren ser väldigt fina ut skönt!!!!!
Gagge: Vad skönt att det går åt rätt håll, bra att tänka positivt smärta=läkning, men visst gör det ont i ryggen, får nästan panik att jag inte kan andas när jag ligger ner oxå, har ju gördel och sen trycket över brösten.. usch usch men det blir betydligt bätttre för varje dag som går, tack o lov. Annars har det gått över förväntan faktiskt har inte haft så ont alls, har ju tagit smärlindring som ska men trodde att det skulle vara mycket värre, tycker ryggen och nacken har varit värst :O Men visst är det guld värt med lite massage! Annars har jag bara tagit ipren dom senaste 2 dagarna så det är skönt.