Lina81
Kvinna ·
6 mån sen op (400cc) *BILD*
Nästan 6 mån sen op o har lagt upp en före o efter bild för den intresserade :-) (400cc HP, Motiva Ergonmix) Förändrades era bröst något mer efter 6 mån? Mina är fortfarande rätt konformade undertill, men hoppas att detta ska snygga till sig med tiden. Finns det något hopp om att dem kommer göra detta?
Sortera efter

muffin_
Kvinna ·

Lina81
Kvinna ·
Hej! Jag satte in implantat samtidigt som dig ungefär.. Men jag stod inte ut, och tog ut dem i januari.. crazy, men jag är nöjd med beslutet :) Men undrar ändå, hur upplever du att det känns att ha implantat nu när det har gått 6 månader, känns dom som en del av dig?

Emmis 88
Kvinna ·

Lina81
Kvinna ·

Linnea
Kvinna ·

Marie
Kvinna ·

Lina81
Kvinna ·
Fina!! Vilken resa de gjort sedan de var nybakade! :) känns de som en del av dig? Eller att något "sitter där"?

Lina81
Kvinna ·
Så fina de blivit! Hoppas mitt som inte har lika mkt underpol kommer hänga till sig! Härligt att se vilken förändring de faktiskt gör. Vet inte vad jag förväntade mig, att de ska se ut som nu om 6 månader? :) Får väl ha tålamod.:)

Haneen
Kvinna ·

Lina81
Kvinna ·
Såg att snittet är lagt i armhålorna, var det ett självklart val eller någon särskild anledning?
(Hittade din profil genom bildsökningen)

Plazatiken
Kvinna ·

Lina81
Kvinna ·
Lina81 - Jättefina o naturliga bröst har du fått! Förstår att du är nöjd! ; ) Ser verkligen bra ut på dig! Jag op:ades 16 nov, så snart 6 mån. Är också jättenöjd men mitt vänstra bröst känns lite större än det andra. Var ditt större från början, eller upplever du att det blivit det efter op? Kanske inte låter så märkvärdigt, men för mig blir det blir en extra "bulle" upptill och gör att vänstra bh-kupan blir för liten. Alltså när jag har bh:n på mig trycks vänstra bröstet ut och det blir en till bubbla. Ska lägga ut en bild så snart jag kan. Känns som jag kan ha slarvat med bröstbandwt på vänster sida.. :/ Hoppas ditt skavande försvinner snart.

Plazatiken
Kvinna ·

Lina81
Kvinna ·
Oj kan man få vätska mellan implantatet och bröstet? Skönt att du ska få en tid för ultraljud iaf! Hoppas det löser sig på bästa sätt för dig! : )

Haneen
Kvinna ·
Såg att snittet är lagt i armhålorna, var det ett självklart val eller någon särskild anledning?
(Hittade din profil genom bildsökningen)
Det är där min kirurg oftast lägger snittet, och enligt honom är riskerna inte större att lägga det under armarna än under brösten :-) Så jag valde det han rekommenderade o brukade göra helt enkelt :-) Har inte haft några problem o idag syns ärren nästan inte alls :-)

Lina81
Kvinna ·

Siri70
Kvinna ·

sarahh
Kvinna ·