Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
031112

031112

Man ·

6 veckor gamla 345cc, Silver och brons bilder!

Bröstförstoring
Hej tjejer!
Nu har mina bästisar blivit hela 6 veckor gamla och det firar vi med lite nya bilder!
Är fortfarande väldigt nöjd med brösten, men hoppas fortfarande på liiite tajtare klyfta ;)
Förutom lite (YTTERST LITE) muskelpåverkan på vänster bröst, är jag helt komplikationsfri än.
Tycker inte att det har hänt speciellt mycket nu dessa senaste 2 veckorna utan tycker de ser lika dana ut. Från början ville jag ha ner dem mer och få till skidbacken lite till men efter hand började jag fastna lite mer för "runt" så jag slutade använda bröstbandet ganska tidigt för att ha lite volym även upptill, vilket jag tycker där är :)
Men ja, nog med prat, här är dem iaf!
Kram
13

Sortera efter

Busan83

Busan83

Kvinna ·

Verkligen jättesnygga!!! 👍
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jättefina! Du ska vara jättenöjd.
Gilla
Miss Marvel

Miss Marvel

Kvinna ·

Sjukt fina!!
Gilla
camii

camii

Kvinna ·

vart har du köpt din mjuka topp =)?

Gilla
budda

budda

Kvinna ·

Ååååååh, dom e så jäkla snygga vännen! Guuud 😀
Gilla
andrasidanköping

andrasidanköping

Kvinna ·

Fina dom är :) jag undrar oxå vart du har köpt din fina mjuka topp, ser ut som en sån de gör reklam för på tvshop ;) jag har en liknande redan nu men kommer inte kunna klämma ner mina nya bröst i den tror jag ;)
Gilla
031112

031112

Man ·

Tack så mycket tjejer ! Jag är grymt nöjd :) Den mjuka toppen är en Air bra, som dem reklamerar från tv shop. Rekommenderar dem varmt ! Väldigt mjuka och sköna men ger samtidigt ett stöd :)
Gilla
031112

031112

Man ·

Budda : Tack så jätte mycket :) Du kommer säkerligen bli lika nöjd med dina också ! 

Gilla
emelietuc

emelietuc

Kvinna ·

Fina :)
Gilla
fisssy

fisssy

Kvinna ·

Läste din blogg så jag kunde se de avklädda bilderna, jättefina! Hade varit överlycklig med de där brösten på min kropp :)
Gilla
031112

031112

Man ·

Tack :)!
Gilla
Bubblegum

Bubblegum

Kvinna ·

Följer din blogg med:) du har fått jättefint resultat, sjukt nöjd ska du va!!
Gilla
031112

031112

Man ·

Bubblegum skrev:
Följer din blogg med:) du har fått jättefint resultat, sjukt nöjd ska du va!!
Vad kul :) åh tack, jag är himla nöjd :)!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem