031112
Man ·
6 veckor gamla 345cc, Silver och brons bilder!
Hej tjejer!
Nu har mina bästisar blivit hela 6 veckor gamla och det firar vi med lite nya bilder!
Är fortfarande väldigt nöjd med brösten, men hoppas fortfarande på liiite tajtare klyfta ;)
Förutom lite (YTTERST LITE) muskelpåverkan på vänster bröst, är jag helt komplikationsfri än.
Tycker inte att det har hänt speciellt mycket nu dessa senaste 2 veckorna utan tycker de ser lika dana ut. Från början ville jag ha ner dem mer och få till skidbacken lite till men efter hand började jag fastna lite mer för "runt" så jag slutade använda bröstbandet ganska tidigt för att ha lite volym även upptill, vilket jag tycker där är :)
Men ja, nog med prat, här är dem iaf!
Kram
Sortera efter

Busan83
Kvinna ·
Verkligen jättesnygga!!! 👍
Gilla

Anonym användare
Jättefina! Du ska vara jättenöjd.
Gilla

Miss Marvel
Kvinna ·
Sjukt fina!!
Gilla

camii
Kvinna ·
vart har du köpt din mjuka topp =)?
Gilla

budda
Kvinna ·
Ååååååh, dom e så jäkla snygga vännen! Guuud 😀
Gilla

andrasidanköping
Kvinna ·
Fina dom är :) jag undrar oxå vart du har köpt din fina mjuka topp, ser ut som en sån de gör reklam för på tvshop ;) jag har en liknande redan nu men kommer inte kunna klämma ner mina nya bröst i den tror jag ;)
Gilla

031112
Man ·
Tack så mycket tjejer ! Jag är grymt nöjd :)
Den mjuka toppen är en Air bra, som dem reklamerar från tv shop. Rekommenderar dem varmt ! Väldigt mjuka och sköna men ger samtidigt ett stöd :)
Gilla

031112
Man ·
Budda : Tack så jätte mycket :) Du kommer säkerligen bli lika nöjd med dina också !
Gilla

emelietuc
Kvinna ·
Fina :)
Gilla

fisssy
Kvinna ·
Läste din blogg så jag kunde se de avklädda bilderna, jättefina! Hade varit överlycklig med de där brösten på min kropp :)
Gilla

031112
Man ·
Tack :)!
Gilla

Bubblegum
Kvinna ·
Följer din blogg med:) du har fått jättefint resultat, sjukt nöjd ska du va!!
Gilla

031112
Man ·
Bubblegum skrev:
Följer din blogg med:) du har fått jättefint resultat, sjukt nöjd ska du va!!Gilla