Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

04 aug, 2010

600-650cc Beslutsångest!!!

Bröstförstoring

Hejsan! 28 Januari iår opade jag mina bröst. Jag la in 275 i vänster bröst och 350 i höger Moderate Profile coshesive I under muskeln. Ja skall göra en omop nu i september pga att jag tycker mina bröst är för småa, att jag har för stort mellanrum + att dom ser ''platta''ut under kläder. Jag är ca 168cm lång, väger ca 56 kg Och mitt mått under brösten är ca 71cm. Nu till min fråga .. Jag funderar på lägga in 550 i vä bröst och 650 i hb. High Profile Coshesive II. Tror ni det kommer se groteskt ut?? (Jag vill att dom skall vara STORA):) (Jag har några bilder på min profil hur jag ser ut med mina nuvarande implantat) Tack på förhand tjejer!!:)

19

Sortera efter

Malin88

Kvinna ·

04 aug, 2010

vi har typ samma mått :) Jag vill med ha ganska stora, men inte för stora till min kropp. Det beror på om du har höfter eller breda axlar då de smälter ihop mer. Jag funderar på runt 400cc, tror mer cc blir för stort på mig eftersom jag har smala axlar o smala höfter. Svårt o veta hur de blir sen, vissa som har 500-600cc ser inte alls så stort ut o vissa jätte stort. Försök testa ristestet, men de kanske är svårt när du redan har implantat?:)

Gilla

Malin88

Kvinna ·

04 aug, 2010

kollade på dina bilder med, och jag tyckte dom va jättefina och såg faktiskt stora ut :) lagom stora :) Men det är ju en smaksak. du kanske blivit storleksblind?:) För tyckte de va jättefina i formen o storleken, passade dig jättebra :)

Gilla

Anonym användare

04 aug, 2010

jag håller med malin, fundera noga på att göra dom större för dom är skitsnygga nu och det är så lätt att vara storleksblind. kram

Gilla

Anonym användare

04 aug, 2010

Har också kollat på dina bilder och jag kan nog säga att (i mitt tycke) att du kommer få grotsekt stora med 650.

Detta är en ganska dum fråga att ställa eftersom alla har olika smak. Jag menar att du ej kommer få ett bra svar tror jag.

Gilla

Malin88

Kvinna ·

04 aug, 2010

håller med att man inte ska bry sig om vad andra tycker, det är du som ska leva med dom och huvudsaken är att man själv är nöjd. De som glor o kollar snett på en är för de är avundsjuka eller inte har tillräckligt erfarenhet vad gäller bröstförstoring. Så fort man säger bröstförstoring tror folk man är en bimbo men så är ju inte fallet. Men tycker du har fina som du har det :)

Gilla

Anonym användare

04 aug, 2010

Enligt mitt tycke är dom STORA:) redan. men det är ju en smaksak. Tror dom kan passera gränsen för vad som är smakfullt med över 600 på dig.. Men är du en person som verkligen gillar bomber;) o står ut med mkt (negativ) uppmärksamhet o inte tar illa vid dig så.. kör!

Tycker inte att man ska gå runt o bry sig så mkt om vad folk tycker o säger, men tyvärr kan inte JAG låta bli. Blir nere ett par ggr/dag pga över-kåta män, tjejer som stirrar med äcklad min på t.ex t-banan. :( Då vill jag bara krympa ner brösten. Men man får lära sig handskas med det. Älskar ändå mina bröst såhär o borde få se ut såhär i fred! Även du om du bestämmer dig för så stort!

Gilla

smiley85girl

Kvinna ·

04 aug, 2010

Ser att vi har ungefär samma mått, tror det komer bli väldigt stort, då folk påpekat att mina ser väldigt stora ut :S

Men man vänjer sig så fort så jag tycker inte mina är spec stora hehe

Men tänk på att du ska leva med dom länge, kanske inte alltid så kul att ha "stora" tuttar

kikade på dina bilder, å jag tycker att dom såg väldigt stora ut för att "bara" vara "350" så det blir nog väldigt stort med 650

Dyssa skrev:
Hejsan! 28 Januari iår opade jag mina bröst. Jag la in 275 i vänster bröst och 350 i höger Moderate Profile coshesive I under muskeln. Ja skall göra en omop nu i september pga att jag tycker mina bröst är för småa, att jag har för stort mellanrum + att dom ser ''platta''ut under kläder. Jag är ca 168cm lång, väger ca 56 kg Och mitt mått under brösten är ca 71cm. Nu till min fråga .. Jag funderar på lägga in 550 i vä bröst och 650 i hb. High Profile Coshesive II. Tror ni det kommer se groteskt ut?? (Jag vill att dom skall vara STORA):) (Jag har några bilder på min profil hur jag ser ut med mina nuvarande implantat) Tack på förhand tjejer!!:)

Gilla

5cmc

Man ·

04 aug, 2010

inte för att vara "moraltant" men tänk på att komplikationsrisken är större ju större implantat. och det är ju lättare att framhäva lite mindre bröst än att "tona ner" jättebröst om man skulle känna för att inte synas för mycket någon gång....

Gilla

Anonym användare

04 aug, 2010

Jag har ganska breda höfter så när jag har kläder på mig försvinner brösten ganska mycket.

Jag jobbar i ett mansdominerat yrke, så jag kan verkligen stå upp för mig själv och negativa kommentarer bekommer mig inte.

Jag gör det enbart för mig själv , och jag gillar stoora bröst. Har kört med ristest flera gånger och det känns inte för stort men övervägande svar från er är att dom kommer bli för stora, så det skall jag ha i åtanke.

Ni som har Cohesive II , tycker ni dom är lagomt mjuka?

Mina nuvarande är coh I och jag tycker dom är alldeles för mjuka och flyter ut på sidorna för lätt när man ligger ner.

Gilla

Anonym användare

04 aug, 2010

Japp, breda höfter gör ju att det smälter in bättre! Absolut ska du lyssna till ditt hjärta i storleksfrågan, vi kan bara säga vad vi tycker. Bara du vet vad du ger dig in i, var beredd på att folk inte kommer se dig i ögonen :P

Jag har coh II, skulle inte vilja ha mjukare! dom är liksom mjuka men fasta, håller formen väldigt bra. Dock har min man nämnt lite diskret att dom kunde varit mjukare ändå.. haha. Men jag är iaf supernöjd :-)

Gilla

Anonym användare

05 aug, 2010

Victorias skrev:

Japp, breda höfter gör ju att det smälter in bättre! Absolut ska du lyssna till ditt hjärta i storleksfrågan, vi kan bara säga vad vi tycker. Bara du vet vad du ger dig in i, var beredd på att folk inte kommer se dig i ögonen :P

Jag har coh II, skulle inte vilja ha mjukare! dom är liksom mjuka men fasta, håller formen väldigt bra. Dock har min man nämnt lite diskret att dom kunde varit mjukare ändå.. haha. Men jag är iaf supernöjd :-)

Jag har kollat på dina bilder , och du har otroligt snygga bröst. Känner du att du skulle ha gjort större eller är du nöjd med storleken?

Visst har du lagt in 500cc?

Har du några bilder när du har kläder på dig? :)

Gilla

Anonym användare

05 aug, 2010

Tack så mkt :) jag är jättenöjd, japp 500cc, men dom är i största laget. hade ju kunnat ha iaf 100cc mindre.. Vet inte varför jag skulle gasa på såhär. Gillar ju verkligen stora bröst, men är en person som vill kunna gå lite incognito på stan. Blir obekväm av för mkt uppmärksamhet tyvärr. Kan inte filtrera bort den. :/

Har inga bilder med kläder men kan lägga upp om du vill! 🙂

Gilla

Anonym användare

05 aug, 2010

Vi verkar ha samma kroppsmått, med 72 cm under jag är 171 o väger strax under 60 ivanliga fall. Mina blev h kupa med 600 cc, hade d kupa innan alla förstoringar. Jag blev storleksblind. Gillar stora bröst, men det blev tillslut för mycket, hade ju 800cc tillslut och då kom problemen. Plus alla glodde på en o trodde man var en porrstjärna typ...  Blev obekvämt tillslut. Togs inte riktigt på allvar alltid osv. Många har fördomar tyvärr...600 var fint o ångrade att jag bytte då. Nu med 300 ligger jag på en f kupa, gravid nu så de är typ h igen.

Lycka till

Gilla

Anonym användare

05 aug, 2010

Gud vad svårt det är, jag vill verkligen inte ta för lite men även inte förstora dom för mycket :S

Vad hade du för bh-storlek innan op victorias? :)

Det skulle va jätte snällt ifall du kunde lägga upp några bilder :)

anna-1000 : Tack för svaret, gud vad läskigt att man kan bli så storleksblind. Känner själv hur jag ändrat bilden på vad som är ''stora bröst''

Så du var mest nöjd med 600? Blev det jätte stor skillnad mellan 300cc som du hade först och 600cc?

Gilla

Anonym användare

05 aug, 2010

Jaa jättesvårt. jag velade så. ville inte heller sluta upp med för små, så jag tog i. Mina BHar låg runt 75B, men kunde ha både A- och C ibland. Hade inte sån stenkoll på storlekar som nu.. Men tror såhär i efterhand att jag hade 70C egentligen, dvs samma kupa som 75B, men gick runt med för stort underband.

Har tagit ett par bilder, ska leta efter sladden bara! :)

Gilla

twinky

Kvinna ·

05 aug, 2010

Jag tycker de är jättefina som de är och stora för den implantsstorleken du har. Om de där var mina bröst skulle jag nog inte röra dem alls men jag förstår hur det är att vara missnöjd. Personligen skulle jag inte välja mer än 425/500 men det är ju vad jag tycker. Om du är orolig för att få för stora bröst kan du försöka göra ristestet och ta kort på hela kroppen med olika kläder. Lycka till med ditt val!

Gilla

Kdan

Kvinna ·

06 aug, 2010

Jag har 650 cc och är kortare än dig och tycker inte alls det ser stort ut. Har bilder

Gilla

Anonym användare

07 aug, 2010

Ja jag var väldigt nöjd med 600, men tycker inte de känns mindre nu ifs med 300. Tror det beror på mina "egna" bröst blivit större. Tränad otroligt mycket på den tiden o då har man ju inte lika mycket eget fett. Prova att lägga in motsvarande mer ris i bhn o testa hur det känns. Blir ju inte exakt med en klump ris ovanpå, men man ser ju ungefär med kläder på.

Gilla

Anonym användare

09 aug, 2010

anna-1000 skrev:

Ja jag var väldigt nöjd med 600, men tycker inte de känns mindre nu ifs med 300. Tror det beror på mina "egna" bröst blivit större. Tränad otroligt mycket på den tiden o då har man ju inte lika mycket eget fett. Prova att lägga in motsvarande mer ris i bhn o testa hur det känns. Blir ju inte exakt med en klump ris ovanpå, men man ser ju ungefär med kläder på.

Har nu än en gång gjort ristestet.

Jag la in 225 i vänster bröst (det blir sammanlagt 500cc) och 250 i höger (600cc)

Tidigare har jag haft 75cc skillnad men jag tycker att det nästan behövs 100cc skillnad för dom är lite olikstora än.

Jag tycker inte dom ser speciellt stora ut , men det lutar nog åt 600 ist för 650.

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem