mijo
Kvinna ·
29 mar, 2015
600-700 cc framför eller bakom?
Hej!
Om man vill ha stora implantat, ca 600-700 cc, vilken placering är då att rekommendera?
Jag har läst jättemånga trådar om framför vs bakomplacering, och som många andra blir man mindre klok för varje tråd man läser haha.
Jag förstår att alla har olika förutsättningar när det gäller placeringen, och att det finns nack- och fördelar med båda.
Men om jag vill ha stora implantat, vad är bäst då? Har läst att bakom är att rekommendera pga av implantatets tyngd, men samtidigt så kanske framför är bättre för muskeln när man har 600-700 cc?
Ja som sagt, blir inte så mycket klokare! Så ni får gärna komma med era erfarenheter och tips.
Tack för svar!!
Sortera efter

sockerdricka
Kvinna ·
29 mar, 2015

Midnattsfrost
Kvinna ·
29 mar, 2015

Anonym användare
29 mar, 2015
Bakom.. Jag har haft framför och bakom. Tyckte framför kändes påfrestande och tungt för huden. Bakombrösten känner jag inte av

mijo
Kvinna ·
29 mar, 2015
Midnattsfrost:
Nej, jag har inte diskuterat någonting med Gunnar. Jag har endast gått efter bröstvidden när jag kollat implantat, och eftersom jag har ganska bred bröstvidd, typ 15-16cm så blir det ju runt 600-700cc(gått efter mentors MPP implantat). Nu har jag ju som sagt BARA gått efter bröstvidden, så jag vet ju fortfarande inte vad som skulle passa för mina önskemål, men jag vill ffa ha klyfta och då behöver man väl ha ganska breda implantat?
Så jag hoppas att han inte är alltför omöjlig! Men å andra sidan tror jag inte att han vägrar, eller?
Tin:
Du upplever inte att muskeln känns väldigt spänd eller så jämfört med framförbröst?

Midnattsfrost
Kvinna ·
29 mar, 2015
Midnattsfrost:
Nej, jag har inte diskuterat någonting med Gunnar. Jag har endast gått efter bröstvidden när jag kollat implantat, och eftersom jag har ganska bred bröstvidd, typ 15-16cm så blir det ju runt 600-700cc(gått efter mentors MPP implantat). Nu har jag ju som sagt BARA gått efter bröstvidden, så jag vet ju fortfarande inte vad som skulle passa för mina önskemål, men jag vill ffa ha klyfta och då behöver man väl ha ganska breda implantat?
Så jag hoppas att han inte är alltför omöjlig! Men å andra sidan tror jag inte att han vägrar, eller?
Tin:
Du upplever inte att muskeln känns väldigt spänd eller så jämfört med framförbröst?

LuckyBoobs
Kvinna ·
13 apr, 2015
Snor tråden lite, vad blir det för synlig skillnad mellan framför å bakom?

Vinna
Kvinna ·
13 apr, 2015

super123
Kvinna ·
13 apr, 2015
Hur ska man tänka med egen vävnad? Kan man bara "plusa" sin egen vävnad med implantatet eller hur funkar det?

Vinna
Kvinna ·
13 apr, 2015

9April
Man ·
13 apr, 2015

tokstolle
Kvinna ·
13 apr, 2015

Vinna
Kvinna ·
13 apr, 2015

tokstolle
Kvinna ·
14 apr, 2015
Jag tänker att när det är så stora implantat så bör en bakomplacering vara skonsammare för huden. Men har egentligen ingen anign, intressant att se fall någon har egen erfarenhet om vad som är bäst! :)