bigboobies
Kvinna ·
600 cc, för stort att få in första gången?
Har någon här lagt in 600 cc första OP?? Är rädd att dem eller 550 cc inte kommer gå in... =/
Sortera efter

Eleonore123
Kvinna ·
Har lagt in 650 cc det beror på hur breda bröst m.m man redan hAr. Om där e plats liksom :-)
Gilla

Hannah1993
Kvinna ·
Jag har 600cc och det gick utan problem, och ändå hade jag nästan AA innan :-)
Gilla

bigboobies
Kvinna ·
Okej, ne jag litar på min kirurg och om han säger att det kommer se bra ut så kommer det väl det men vet inte om det är FÖÖÖR stort... Svårt det där... FAN DÅ haha... Vill ju ha STOOORA!!! 550 och 600 kan ju inte va så stor skillnad?!
Gilla

Babybaby
Kvinna ·
Hej! Vad hamnar man på för bh stolek när man lägger in 600-650cc silikon?
Jag har en del egen bröstvävnad och la in 225cc. I dag har jag en bh stolek på 75 F ca motsvarar 550cc silkion. Ni måste hamna runt 75-80 G eller t o m H med så stora implantat. Blir inte det lite för tungt för axlar och rygg??? jag har ahft min stolek i många år och ja skulle inte fixa mycket större. Tänk på att ni skall orka lyfta upp dom sen i många år framöver... men det är snyggt! Det håller ja med om =)
Gilla

MissCharlotte
Kvinna ·
Jag la in 700cc på direkten :P.
Så klart 600cc går att lägga in på direkten :P, säger kirurgen att det går och man har hud till det så :), dom mäter ju en :P
Gilla

MissCharlotte
Kvinna ·
Asså har man dock inget innan, så väger ju implantaten mindre än riktiga naturlig vävnad så att säga.
Sen så ex jag som knappt hade en 50cc i mig själv innan la i 700cc och har jag 75 så hamnar jag på en F :).
Personligen så tycker jag inte mina bröst väger något då jag inte "känner av dom".
Gilla

Babybaby
Kvinna ·
MissCharlotte skrev:
Jag la in 700cc på direkten :P.
Så klart 600cc går att lägga in på direkten :P, säger kirurgen att det går och man har hud till det så :), dom mäter ju en :P
Hej "missCharlotte"!
Dina bröst ser skit snygga ut verkligen... Men! Är det inte ett helvete att hitta bh stolek i 65 I eller J ???
Gilla

Babybaby
Kvinna ·
MissCharlotte skrev:
Asså har man dock inget innan, så väger ju implantaten mindre än riktiga naturlig vävnad så att säga.
Sen så ex jag som knappt hade en 50cc i mig själv innan la i 700cc och har jag 75 så hamnar jag på en F :).
Personligen så tycker jag inte mina bröst väger något då jag inte "känner av dom".
Kankse är så, att silikon väger mindre än real stuff men ändå, det kan bli tugnt efter ett par år =) ja skall som sagt byta ut mina men tror inte ja vågar ta tyngre "större" än ja har i dag typ 550 cc så det inte blir för tugnt. Tränar thaiboxning så ja vill ju kunna knocka nån med boxhansken och inte med bröstet =P
Gilla

MissCharlotte
Kvinna ·
Njo om jag skulle använda 65 i I/J så absolut.
Men använder 75F, dock använder jag inte bh direkt, använder mest bikini topp....fast as svårt att hitta där med XD.
Har typ XL/XXL om inte mer ibland :P.
Nja jo det beror ju på :P.
Har man en fett otränad rygg så möjligen :P.
Hahahaha, nej men det kan jag förstå :P.
Men varför ska du byta dom :O?
Gilla

Babybaby
Kvinna ·
MissCharlotte skrev:
Njo om jag skulle använda 65 i I/J så absolut.
Men använder 75F, dock använder jag inte bh direkt, använder mest bikini topp....fast as svårt att hitta där med XD.
Har typ XL/XXL om inte mer ibland :P.
Nja jo det beror ju på :P.
Har man en fett otränad rygg så möjligen :P.
Hahahaha, nej men det kan jag förstå :P.
Men varför ska du byta dom :O?
75 F har jag också =)
Är det nånonstans som jag är grymt vältränad och stark på så är det i rygg och bröst/armar. Sanningen är den att det ÄR och BLIR tugnt efter 10 -15 år med stora bröst oavsett om man tränar eller inte. Det är jävligt viktigt att man inser det! Jag har haft mina implantat i 17 år nu...
Jag skall göra ett lyft eftersom dom droppat ner för mycket. Och denna gång är det inte BARA utseendet som är det viktigaste utan att ja skall fixa bära dom i 15 år till utan problem.
Sportbh är alltid bra att ha ivf så dom inte töjer ut din nuvarande hud för snabbt och börjar hänga på dig för tidigt.
Gilla

bigboobies
Kvinna ·
Jag ska börja träna så fort jag har läkt ^^ Har bara inte kommit igång nu efter jag fick min dotter, tuttarna är min motivation! =)
Gilla

Babybaby
Kvinna ·
bigboobies skrev:
Jag ska börja träna så fort jag har läkt ^^ Har bara inte kommit igång nu efter jag fick min dotter, tuttarna är min motivation! =)
Det låter bra bigboobies! Det är viktigt att hålla sig i form. ja är ju putte lite äldre än er bara ;-) och har erfarenheten ni saknar så lyssna och lär av en mästare =P hahaha... *skojar* tjejer =) Menar enbart väl allt ja skriver.
bigboobies. Välj en stolek du kommer att trivas i hela livet =) det är allt ja säger...
Kram på er!!
Gilla

MissCharlotte
Kvinna ·
Jo men sen klart ryggen är ju inte lika stark till äldre man blir :P.
Ah!
Nu har jag lagt bakom helt, så inte vad jag hört ska dom inte börja hänga direkt :P
Gilla

bigboobies
Kvinna ·
Tro mig jag vill lyssna Babybaby!!! Men nu är jag så taggad på mina 600 så det är typ inget som kan stoppa mig haha... du får säga "va vad det jag sa" till mig om några år haha... ;)
Gilla

tiesta
Kvinna ·
bigboobies skrev:
Har någon här lagt in 600 cc första OP?? Är rädd att dem eller 550 cc inte kommer gå in... =/
Jag hade bokat in med Gribbe att få 550cc HP och han sa att det inte skulle vara några problem att få in, men väl efter operationen så visade det sig att det inte gick och jag kom ut med 500cc HP. Något som vi inte ens hade diskuterat innan. Så dubbelkolla med honom och fråga vad som kommer vara alternativen om nu inte 600 går in så att du ändå är beredd på det.
Gilla

Babybaby
Kvinna ·
MissCharlotte skrev:
Jo men sen klart ryggen är ju inte lika stark till äldre man blir :P.
Ah!
Nu har jag lagt bakom helt, så inte vad jag hört ska dom inte börja hänga direkt :P
Riktigt så gammal är jag inte än misscharlotte.
Gilla

Babybaby
Kvinna ·
bigboobies skrev:
Tro mig jag vill lyssna Babybaby!!! Men nu är jag så taggad på mina 600 så det är typ inget som kan stoppa mig haha... du får säga "va vad det jag sa" till mig om några år haha... ;)
Hahaha... Bra! Då har du bestämmt dig ;-) Köööööör gärnet och va lite rädd om dig under tiden =)
Gilla

MissCharlotte
Kvinna ·
Nej syftade mer på ex jag ska bara bli 21 och min rygg lär ju inte vara lika stark när jag blir 40 :P
Gilla

bigboobies
Kvinna ·
Okej =/ Han varnade mig för att de största kanske inte skulle gå in. Du hade dock mindre än mig innan, kan ju ha betydelse. Mina bröst var C innan jag fick barn och nu är det bara skinn kvar så jag hoppas det finns tillräckligt till 600 ;) Alternativet om inte 600 går in är ju självklart det näst största.
Gilla

tiesta
Kvinna ·
bigboobies skrev:
Okej =/ Han varnade mig för att de största kanske inte skulle gå in. Du hade dock mindre än mig innan, kan ju ha betydelse. Mina bröst var C innan jag fick barn och nu är det bara skinn kvar så jag hoppas det finns tillräckligt till 600 ;) Alternativet om inte 600 går in är ju självklart det näst största.
Ja det har nog definitivt betydelse att du redan har skinn att fylla ut, vilket, som du sa, jag inte hade. Jag håller tummarna för att du får det du vill :)
Gilla