Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Sandrah

Sandrah

Kvinna ·

600/650cc i kläder *bilder*

Bröstförstoring

Har sett mycket frågor om storlek på forumet på sistone och tänkte därför dela med mig av lite nytagna bilder på mina 600/650cc i kläder, till mina 167cm och 59kg!

Många tycker att det låter jättemycket.. själv är jag antingen helt storleksblind, eller så ser det faktiskt ganska normalt ut till min kropp!

Så detta är till alla ni som velar om storlek... 50-100cc hit eller dit gör inte så stor skillnad! En ökning på ca 200cc gjorde detta på mig!

12

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

Tycker det ser jättefint och  normalt ut! Inte alls BOOOMbröst liksom!! *Avis*

Gilla
annzz

annzz

Kvinna ·

Snyggt!! 😀

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

visst är det jättemycket bröst, men snyggt!!!

Gilla
Mimmi

Mimmi

Kvinna ·

Jättefint! I mina öron låter 600 så stort men det såg verkligen jättebra ut på dig - jag får nog testa lite mer med storlekar här hemma nu- jag kör ristest varenda kväll =D

Gilla
lajsa123

lajsa123

Kvinna ·

de ser ju stora ut, men det klär dig, hade inte trott att det va fejk om jag inte vetat något :D går att dölja bra!

Gilla
Sandrah

Sandrah

Kvinna ·

Jag ser nu att dom ser mycket större ut på framifrånbilden än vad dom gör i verkligheten.. Och snea med(??) Det är dom inte iaf.. ha ha ha!

Jo visst är dom ganska stora.. men inte sådär "waaawoooom" som man kan tro!

Jag ska försöka hinna med att ta ytterligare bilder med andra kläder imorgon (och försöka palla upp kameran på nåt så jag slipper hålla upp armarna) så att man verkligen får en rättvis bild!

Gilla
Sandrah

Sandrah

Kvinna ·

Mimmi skrev:

Jättefint! I mina öron låter 600 så stort men det såg verkligen jättebra ut på dig - jag får nog testa lite mer med storlekar här hemma nu- jag kör ristest varenda kväll =D

Joo.. man vänjer sej väldigt fort vid storleken! Kör du på lite mer ris dag för dag och sluta när det känns en aning för stort... Då brukar det bli lagom ;)

Gilla
_Nikita_

_Nikita_

Kvinna ·

Jag tycker det där ser ut att vara en storlek som passar din kropp riktigt bra! :) Fine, dom är stora men inte så stora att man tänker "silikon" det första man gör när man ser dom utan mera "Fan, den bruden måste fått ruggigt bra gener!"

Gilla
Sandrah

Sandrah

Kvinna ·

_Nikita_ skrev:

Jag tycker det där ser ut att vara en storlek som passar din kropp riktigt bra! :) Fine, dom är stora men inte så stora att man tänker "silikon" det första man gör när man ser dom utan mera "Fan, den bruden måste fått ruggigt bra gener!"

Ha ha 👍 Bra gener... den ska jag köra med framöver!

Gilla
ZPADERDAM

ZPADERDAM

Kvinna ·

WOW, tycker det ser kalasbra ut :D

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

SNYGGT!!!!

Gilla
turisten

turisten

Kvinna ·

Även om jag vanligtvis föredrar små bröst, både vad gäller äkta och opererade, så måste jag erkänna att det där ser väldigt läckert ut och passar din kropp väldigt bra. De där ska du vara nöjd med! :)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem