Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Frallz

Frallz

Kvinna ·

600cc eller 500cc?! nojig över storlek IGEN

Bröstförstoring

Ååå blir tokig på mig själv! Först var jag orolig att 500cc skulle bli för stort,  men efter att kollat på bider efter bilder och gjort ristestet funderar jag på om jag vill ha större?! Tror ni 600ccblir för stort?! 

Hjäälp blir galen. 

23

Sortera efter

kjamjojon

kjamjojon

Kvinna ·

kjamjojon skrev:
tin skrev:

Kramjojon, om jag vore du hade jag bett om att få 500-550hp. Om man du ändå ska lägga ut så mycket pengar på att byta så ska det ju bli tydlig skillnad.. annars är det onödigt.. och dumt att riskera allt som ett ingrepp innebär för typ väldigt lite :/

Okej 550 låter så mkt men 500 hp kan jag nog sträcka mig till :) ändå 150 cc mer och ett annat implantat
Är de skillnad på bredden på 500 hp och 550 hp ?
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

kjamjojon skrev:
kjamjojon skrev:
tin skrev:

Kramjojon, om jag vore du hade jag bett om att få 500-550hp. Om man du ändå ska lägga ut så mycket pengar på att byta så ska det ju bli tydlig skillnad.. annars är det onödigt.. och dumt att riskera allt som ett ingrepp innebär för typ väldigt lite :/

Okej 550 låter så mkt men 500 hp kan jag nog sträcka mig till :) ändå 150 cc mer och ett annat implantat

3 millimeter

Gilla
kjamjojon

kjamjojon

Kvinna ·

tin skrev:

kjamjojon skrev:
kjamjojon skrev:
tin skrev:

3 millimeter

Då kan jag inte gå upp mer än 500
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem