bigboobies
Kvinna ·
600cc eller 650?! HJÄLP
HALLÅ HJÄLP?! På torsdag är det min tur, 600cc eller 650?! Har mailat min kirurg nu men har inte fått svar.....
Sortera efter

just-for-me
Kvinna ·
Vad är du mest rädd för, för stora eller "inte tillräckligt" ? :)
Skillnaden kommer bli enorm oavsett, prova ring din kirurg om han inte svarar på mail. Annars - se om du hittar bilder på dem som har liknande storlek (längd och vikt) som dig med olika implantat. Vet att viktoriakliniken kan man söka på deras förstasida på sådana kirterier och se hur resultaten blivit för dem med olika inlägg och storlekar :)
LYCKA TILL!
Gilla

bigboobies
Kvinna ·
både och tror jag :P men tror jag kör på 650... eller... hahaha faaaaaaaan!! hittade ingen på den sidan med 600/650 =/ men TACK ändå .d
Gilla

bigboobies
Kvinna ·
:D*
Gilla

via_dolorosa
Kvinna ·
Jag har en av varje! Kör likadant haha 💋 Skämt o sido... det enda som skiljer dessa implantat är 1mm i put, alltså helt ovesäntligt! Däremot så bygger 650cc implantater lite mer på bredden så den ger en tajtare klyfta. Inget du direkt kommer se väl inne i kroppen heller men... Så vill du ha tajtare klyfta hade jag kört på 650cc men nöjer du dig men lite bredare så kommer 600cc absolut inte bli för smalt heller. Men din längd kan du bära upp båda storlekarna fint 😀
Gilla

bigboobies
Kvinna ·
HAHA :D jag vill ju ha mer klyfta, har ju ingen nu ;) Hoppas som sagt att han går med på det och att det går in, det är jag mest orolig för... åh jag hoppas att allt går vägen och att jag inte går därifrån med 400cc haha ;)
Gilla

via_dolorosa
Kvinna ·
Då hade jag i dina kläder kört på 650cc, dock kommer du få klyfta med båda storlekarna. Det är jag helt övertygad om 🤭
Gilla

bigboobies
Kvinna ·
ni har övertygat mig ;) tack ska ni ha haha
Gilla

bigboobies
Kvinna ·
Blä jag är ledsen :( Örjan skrev och sa att han inte trodde 650 skulle få plats :'( han va tveksam på om 600 fick plats lixom :( är jättenere nu!!!!:( hoppas han försöker iaf!!! Finns ju dem med À kupa som lagt om 600 :/
Gilla

Uniica
Kvinna ·
hur är du i vikt och längd? jag har 600 och är liten men där imot hade jag 400 innan så hade töjt ut lite innan
Gilla

bigboobies
Kvinna ·
Jag är 175 och väger runt 70-73 :/
Gilla

Uniica
Kvinna ·
borde få plats :)
Gilla

fäbojäntan
Kvinna ·
Får man inte ont i ryggen av så stora är min första tanke:)
Gilla

bigboobies
Kvinna ·
Uniica, hoppas verkligen det!! Man blir så besviken när man är inställd på nått och det inte blir som man vill =/ Man får träna mage och rygg så man förebygger så gott det går =) "Ska man va fin får man lida pin" ;)
Gilla

via_dolorosa
Kvinna ·
600cc kommer inte bli några små tuttar ska du se 😉
Gilla

via_dolorosa
Kvinna ·
fäbojäntan skrev:
Får man inte ont i ryggen av så stora är min första tanke:)Gilla

Smileon
Kvinna ·
bigboobies skrev:
Blä jag är ledsen :( Örjan skrev och sa att han inte trodde 650 skulle få plats :'( han va tveksam på om 600 fick plats lixom :( är jättenere nu!!!!:( hoppas han försöker iaf!!! Finns ju dem med À kupa som lagt om 600 :/Gilla

just-for-me
Kvinna ·
inte vara ledsen big boobies!
Tänk så här: OM din kirurg är mån om dig kommer han lägga in så stora implantat som ryms men som inte är farligt för din hälsa. Trycker man in för stora implantat är risken mycket större för riktigt jobbiga biverkningar efter.
Även om ditt mål i slutändan är reaally big boobs kanske kroppen behöver tid och "töjas" för ett större implantat längre fram? Jag hoppas att du och din kirurg hittar något som är säkert och som du är nöjd med :)
Gilla

bigboobies
Kvinna ·
Ligger här med 650 i varje :D det gick galant!!!!
Gilla

just-for-me
Kvinna ·
Grattis! Då fick du som du ville och kirurgen måste gjort ett riktigt bra jobb om han var tveksam tidigare. Håller tummarna att läkningen går galant, uppdatera oss gärna :)
Gilla

bigboobies
Kvinna ·
Ja han är fan BÄST!!! <3 Örjan
Gilla