kiwitutte
Kvinna ·
600cc för stort ? (BILD)
Jag och min kirurg velar om storleken fortfarande och det är operation dag om 2 dagar . Blir galen utav att jag velar hela tiden.
Han ska lägga snittet via vårtgården för att få bort min tendens till turbulära bröst. Sedan har jag 2 väldigt olika stora bröst som man ser på bilden.
Jag var fört rädd att vi skulle välja för små implantat och Patrik förslog 495/560 cc i mina bröst.
Implantaten som var 400cc som jag fick pröva sa jag direkt dom är för små. Fick då 500 cc att prova och kände att ja dom var bra, sengick allting så snabbt och därefter föreslog han 495/560 cc och sen fick jag bara för mig att det kommer bli för lite.
Men sen var vi inne på att lägga 50cc mer i varje så jag kommer upp i storlek lite. Sedan ser jag att folk skriver att man inte märker någon skillnad på 50 cc men något måste man väll se skillnad på?
Jag tror att jag också blir förvirrad för mina bröst är så olika stora :/ åh jag blir galen och Patrik säger att vi ska kolla upp de operation dagen. Men tänk om jag är så nervös och tar fel beslut den dagen. Känns ju som att man inte är precis i sitt fulla bruk att ta beslut precis innan man ska opereras.
Sortera efter

annalotta
Kvinna ·

SevenEleven
Kvinna ·

kiwitutte
Kvinna ·
Men min magskännsla ärdar sig helatiden :/ men Patrik säger att det skulle passa min kropp att ha 600cc och han borde vell inte säga de om det inte var sant?
Jag älskar bröst och stora bröst. Men ändå rädd för att få för stora, men inte för att jag kommer vantrivas utan för att de blir svårt att hitta snygga underkläder :P
Men är nästan mer rädd för att vakna upp och känna att dom är för små.
Dina bröst var sjukt snygga . :) Sen är du längre och smalare än mig så jag borde nog kunna bära upp så stora tuttar ;)

SevenEleven
Kvinna ·

Anonym användare
Den här kommentaren har dolts eftersom den inte földe forumets riktlinjer

mmmjo
Kvinna ·

mmmjo
Kvinna ·

mmmjo
Kvinna ·

lunsan
Kvinna ·

Tittis
Kvinna ·
Tänk efter vad det värsta scenariot vore bli; att de kommer kännas för stora, eller för små?:)
Sedan tror jag också att man bör lita på kirurgen, Patrik är dessutom superduktig!
Jag bestämde allt på operationsdagen, blev 600cc. Nu när svullnaden har lagt sig tycker jag de känns små, men tröstar mig med att de implantaten var de största som fått plats:)

pm145
Kvinna ·
vill bara tipsa dig om att landstinget kan betala för korrigering om man har assymetriska eller/och tubulära bröst, isåfall ska du gå via vårdcentralen. men det kanske du visste och valt privat ändå! lycka till!

Anonym användare
Den här kommentaren har dolts eftersom den inte földe forumets riktlinjer

Anonym användare
Ska du lyfta ditt ena bröst?

kiwitutte
Kvinna ·

SevenEleven
Kvinna ·

SevenEleven
Kvinna ·

kiwitutte
Kvinna ·

SevenEleven
Kvinna ·

kiwitutte
Kvinna ·
Förstår om du inte vill ta nått beslut på op dagen! prata med patrik igen.