Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
nina8809

nina8809

Kvinna ·

600cc mellan profil eller 650cc högprofil vad är större?

Bröstförstoring

Förstår mig inte riktigt på de me mellan och högprofil vad är större 600cc mellan eller 650cc hög?? Kanske dum fråga men måste ändå fråga :(

10

Sortera efter

natalie

natalie

Kvinna ·

nina8809 skrev:
Förstår mig inte riktigt på de me mellan och högprofil vad är större 600cc mellan eller 650cc hög?? Kanske dum fråga men måste ändå fråga :(

jag undrar jag med

Gilla
nina8809

nina8809

Kvinna ·

Haha ingen verkar vilja svara
Gilla
Störreboobs

Störreboobs

Kvinna ·

Alltså olika profiler handlar om hur mycket put det är på implantatet. Då i ditt fall så är mellan profil mindre put i profil än vad high profil. Förstår du?:)

Gilla
nina8809

nina8809

Kvinna ·

Ja de förstår ja men är då 650cc hög större put men mindre omkrets än 600 cc mellan
Gilla
Störreboobs

Störreboobs

Kvinna ·

Gå in under fliken "av intresse" här på POF och välj "bröstimplantat" så kan du läsa där i tabellerna och cc bredd put och så:)

Gilla
tinkerbell1

tinkerbell1

Kvinna ·

På en viss bröst bredd måste du upp i put för mer cc om du inte kan ha bredare 

Gilla
artgecko

artgecko

Kvinna ·

ja skulle nog tro att 650 högprofil ser större ut..
fast ta inte för breda implantat om du inte vill att dom ska hamna i armhålan, eller i värsta fall leda till symnastia.
beroende på hur du själv ser ut hade ja nog hellre valt ultrahögprofil i den storleken om inte du är väldigt bred.

Gilla
nina8809

nina8809

Kvinna ·

Ja har 2 bilder en med nuvarande storlek 37cc mellan och läkaren rekomenderade ni 650 cc hög har en bild med ris test ja är ju 164 62 kg inte jätte bredd men är absolut inte smal och liten
Gilla
artgecko

artgecko

Kvinna ·

ja fast ristestet skiljer inte på olika profiler..  man har ju samma ristest för 600cc låg, mellan, hög, ultrahög, ja vad man nu väljer.. vad är de för bredd på dina nu och dom du vill ha ?
ja är inte så insatt i hur det funkar när man lägger i större storlekar, men när du blir silvermedlem kan du kolla uniica  här har runt 650 ultrahög har ja för mig, hon är rätt liten..

men vad har du egen bröstbredd=

Gilla
Jossan_80

Jossan_80

Kvinna ·

om du har ett implantat med ultra hög profil och ett med hög profil så med 600cc Siltex 600 cc Runda Hög Profil Cohesive I Textuerade 140.0mm Bredd Implantatsbredd 140.0mm Höjd Implantatshöjd 57.0mm Projektion Mentor Siltex 600 cc Runda Moderate Profil Cohesive I Textuerade 154.0mm Bredd Implantatsbredd 154.0mm Höjd Implantatshöjd 45.0mm Projektion Som du ser så får du mer bred och höjd men förlorar Projektion om du tar ett mellan profil. Men tar du ett Hög Profil så får du ett inlägg så sticker ut mer från bröstkorgen men som inte är lika brada. " inte lika mycket bröst på sidaorna ett mer centrearat 1,7cm högre inplantat.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem