nina8809
Kvinna ·
600cc mellan profil eller 650cc högprofil vad är större?
Förstår mig inte riktigt på de me mellan och högprofil vad är större 600cc mellan eller 650cc hög?? Kanske dum fråga men måste ändå fråga :(
Sortera efter

natalie
Kvinna ·

nina8809
Kvinna ·

Störreboobs
Kvinna ·
Alltså olika profiler handlar om hur mycket put det är på implantatet. Då i ditt fall så är mellan profil mindre put i profil än vad high profil. Förstår du?:)

nina8809
Kvinna ·

Störreboobs
Kvinna ·
Gå in under fliken "av intresse" här på POF och välj "bröstimplantat" så kan du läsa där i tabellerna och cc bredd put och så:)

tinkerbell1
Kvinna ·
På en viss bröst bredd måste du upp i put för mer cc om du inte kan ha bredare

artgecko
Kvinna ·
ja skulle nog tro att 650 högprofil ser större ut..
fast ta inte för breda implantat om du inte vill att dom ska hamna i armhålan, eller i värsta fall leda till symnastia.
beroende på hur du själv ser ut hade ja nog hellre valt ultrahögprofil i den storleken om inte du är väldigt bred.

nina8809
Kvinna ·

artgecko
Kvinna ·
ja fast ristestet skiljer inte på olika profiler.. man har ju samma ristest för 600cc låg, mellan, hög, ultrahög, ja vad man nu väljer.. vad är de för bredd på dina nu och dom du vill ha ?
ja är inte så insatt i hur det funkar när man lägger i större storlekar, men när du blir silvermedlem kan du kolla uniica här har runt 650 ultrahög har ja för mig, hon är rätt liten..
men vad har du egen bröstbredd=

Jossan_80
Kvinna ·
jag undrar jag med