Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Cheetah

Cheetah

Kvinna ·

600cc och kläder?

Bröstförstoring

Hej, Finns det nån som kan tänkas ha påklädda bilder i galleriet med 600cc HP implantat? Går det att dölja/klä ner dessa bröst? :-)

12

Sortera efter

Taxörat

Taxörat

Kvinna ·

Jag har Allergan Responsive 550g UHP. De lär motsvara ca 600 cc Mentor. Jag har några påklädda bilder på min sida. 

Gilla
Cheetah

Cheetah

Kvinna ·

Tack :) Det ser riktigt, riktigt fint ut! Då finns det hopp :-). Jag jobbar mest med karlar så jag vill kunna dölja det lite iallafall. Trivs du med storleken?
Gilla
Aaannnaaas

Aaannnaaas

Kvinna ·

Jag har 590 och folk har inte ens märkt det på jobb :)
Gilla
Flisan69

Flisan69

Kvinna ·

Nåja visst har de märkt det allt men är fina nog att inte kommentera. Vuxna normala männskor brukar inte kommentera andras bröst oavsett hur de ser ut!
Gilla
Cheetah

Cheetah

Kvinna ·

Aaannnaas vad skönt, precis det man vill höra :-) Flisan69 jag är förman på en rehab avdelning där människor med fysiska och psykiska handikapp får arbetsträna så problematiken är ju att det inte är "normala" unga/vuxna. :) Men om man har en riktigt tajt sportbh när de läkt så borde det nog fungera?
Gilla
Cheetah

Cheetah

Kvinna ·

Har funderat på om man ska köpa en bombshell och fylla gradvis inför operationen i oktober så att det inte blir så markant :-D
Gilla
Taxörat

Taxörat

Kvinna ·

Cheetah skrev:
Tack :) Det ser riktigt, riktigt fint ut! Då finns det hopp :-). Jag jobbar mest med karlar så jag vill kunna dölja det lite iallafall. Trivs du med storleken?

Tack! Jag trivs väldigt bra med den här storleken, bortsett från när jag har bikini.. Då blir det väl mycket stirrande för min smak. Men till vardags på jobbet är det inga problem.

Orsaken till att jag valde UHP var att jag ville fylla ut häng utan att göra lyft.

Gilla
Taxörat

Taxörat

Kvinna ·

Cheetah skrev:
Har funderat på om man ska köpa en bombshell och fylla gradvis inför operationen i oktober så att det inte blir så markant :-D

Bra idé! Jag gick omkring uppstoppad före op så det var ingen som reagerade på jobbet.

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag gick faktiskt runt med bombshell me silikoninlägg i som motsvara min nya strl hela sommaren så kag skulle känna mig brkväm och att andra inte skulle se hur små dom egentlig va. Gick från 75a till 75d /e så de känns jätte bra. Syns ju rätt mkt även fast de inte ba waow silikonbrud. Men hela hållningen och ally se annars ut :)
Gilla
Aaannnaaas

Aaannnaaas

Kvinna ·

De har inte märkt det. Jag frågade mina närmsta kollegor om de märkte något konstigt på mig sen jag kom tillbaka från semestern men det var ingen som märkte det, därav valde jag att berätta själv för mina närmsta, så nej de har absolut inte märkt det och de är jätteenkelt att klä ner de.
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag har bilder. Lätt att framhäva om man vill men lätt att dölja också genom att ha på sig något som inte är tajt eller urringat

Gilla
Cheetah

Cheetah

Kvinna ·

Tack, har varit inne o kikat. Har nog nojjat i onödan :-) Tack för hjälpen tjejer! Tin vilken otroligt fin kropp du har!!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem