Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Jublun

Jublun

Kvinna ·

600cc ovanlig storlek?

Bröstförstoring

Gick på konsultation, tyckte allt kändes bra. Fick svar på många frågor och självklart även testa olika storlekar på inplantat. Frågade under tiden vad det var för storlek men fick till svar att ”det får du veta efter du bestämt dig” storleken ska inte påverka ditt val utan hur det känns och hur du tycker det ser ut. När jag bestämt mig och det känns bra så frågar jag om storleken och får till svar att det är 600cc. Nu är jag grymt nervös, det känns som att det är jättestort och när jag kollat runt så känns det som att det är vanligare med mindre storlekar. Tanken är motiva high profile. Jag vill ha synligt stora bröst men inte så stora att andra refererar till mig som ”hon med dem stora brösten”. För alla er som har runt 600cc, hur känner ni det?

8

Sortera efter

gasp

gasp

Kvinna ·

Jag valde mellan 650 och 700. Tyckte 650 va för litet . Idag tycker jag 700 är aningens litet :) Det beror ju på hur stor du är, bred bröstkorg osv. 700 på en smal liten XS tjej kommer se väldigt stort ut men på mig som är lång och grovt byggd så smälter det in bra.
Gilla
Jublun

Jublun

Kvinna ·

Det är klart, jag tror jag har ganska bred bröstkorg. Har breda axlar i alla fall så det borde ju vara så. Tror det är lite skrämmande med för jag är inte van vid att ha bröst direkt. Har pendlat mellan AA och b i storlek när jag pendlat i vikt
Gilla
Lili

Lili

Kvinna ·

Jag kommer att lägga in 725cc på torsdag, så 600cc är inte för stort tycker jag
Gilla
juliestar

juliestar

Kvinna ·

Det kommer helt an på kroppen din og hva du liker. Har du smale hofter og skuldre så kan 450 se stort ut. Se an bygningen din. Personlig smak da :) . Se gjerne mitt bilde fra konsultasjon med 340 og 360, jeg er 167 og ca 66 kg. Jeg tror ikke jeg kunne hatt 600cc uten å se "for mye" ut.
Gilla
Barbro

Barbro

Kvinna ·

Jag har ”bara” 490 cc och tyckte att det var väääldigt mycket på konsultationen. Men eftersom jag är lång så kan jag tycka nu att dom är små.. jag får nog bara en c-kupa. Berätta gärna för kirugen dina önskemål pch dubbelkolla om 600cc är rimligt. Jag tror du kommer vara nöjd med det! Man kan dölja mycket med olika bh
Gilla
Cecile

Cecile

Kvinna ·

Det beror på person till person,jag har 700cc och jag trivdes med det i ungefär 1 år.Tänk på att med så stora implantat kan du inte ha alla kläder osv,jag är t.ex en person som gillar att ha croptops/bodys och skjortor osv men det sitter verkligen inte bra med så stora implantat så jag kan inte ha det.Jag avskyr att jag måste anstränga mig för att dölja mina implantat,måste alltid tänka på vilka kläder jag kommer vara bekväm i osv.Tänk att du ska ha implantaten i flera år,det kan vara kul att ha så stora bröst ett tag men för min del så tröttnade jag på det.
Gilla
Jublun

Jublun

Kvinna ·

Cecile, vad gjorde du efter 1 år. Bytte inplantat, vad blev det då?
Gilla
Cecile

Cecile

Kvinna ·

Har inte gjort någonting,men planerar att byta ut till 450 cc mellanprofil då jag vill ha en mer naturlig look iaf när jag är påklädd..lite osäker på hur mycket jag ska gå ned i storlek men större än 500 cc vill jag inte ha iallafall :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem