Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
nichole86

nichole86

Kvinna ·

615 eller 700cc extra hög profil

Bröstförstoring

Asså hur ska jag bestämma mig.
Om jag tar 615 kanske jag inte får så stor skillnad. Men med 700 cc så sa örjan att dom möjligvis kommer att börja hänga och ja kommer behöva göra lyft. Och han avrådde mig nästan då han sa att dte är mer komplikationer med stora?
Nåt ja har missat?

Finns det någon hemsida där man kan se hur mycket 615 och 700 skiljer sig? Alltså riktiga bilder och inte några ritade bilder:P.
Har dock sett att det är en rätt stor skillnad på hög profil och extra hög profil.:)

10

Sortera efter

ida2

ida2

Kvinna ·

Du kan ju jämföra måtten på dom :)
Gilla
ida2

ida2

Kvinna ·

Vad fick dig att vilja ta extrahög då?det ska jag med ha men för min del är de att ja måste ha de för att ja har smal bröstbredd och vill få plats med mer cc ..men tkr du extrahög ser mkt mer "fejk" ut eller hur tänkte du?:) Du kan ju gå in på implantat listan och jämföra ,jag ska gå upp 2 cm i put du ska nog inte gå upp mindre än så om du inte vill ha en jätte liten förändring:) men om du går upp till 700 cc då går du ju upp mer än 200 cc så då tror ja du ändå ser en stor skillnad.du skrev inte om du vill ha dom lite eller mkt större men tror inte nåt av de ser litet ut. Det är nog inte mer komplikationer med stora förutom att man lättare kan få rippling och db ..men db får du ju inte om du har framför :)
Gilla
nichole86

nichole86

Kvinna ·

Hm ja tycker extra hög ser bättre ut än hög profil. Och ja kanske får dom brösten jag vill ha=D.
Asså jag vill att man ser skillnad men ja vill nog ha dom mycket större.:) Men sen är jag lite rädd att det kommer se fel ut på mig^^ eller att det ser för stort ut. Typ lollo ferrari haha:P

Jag har delvis bakom bröstmusklen nu och de lär de bli på min andra också.

Gilla
smary

smary

Kvinna ·

Det finns ett amerikanskt forum, liknande detta, kommer inte ihåg vad det heter men sök på google efter breast augmentation så hittar du det nog. Där är det väldigt många som har implantat i den storleken, och större, då kan du kan se bilder också om du blir medlem tror jag.
Gilla
Jossan_80

Jossan_80

Kvinna ·

Men ärligt! 700cc ger inte fortare häng än 615cc!! så adet där med att man behöver lyfta in snarframtid är bara ett sätt att avråda dig från din dröm strl för att den har större mängd cc än vad proforma´s polisy är van och känd för.

Proforma är inte kända för att göra stora tuttar snare att avråda tjejer från att göra stora tuttar även om dom vill ha det.. Det vore kul att veta hur många 700cc tuttar dom gjort på proforma! "alla som har gjort sina (stora 650cc) och uppåt hos proforma upp med Näven!

vill du ha 700 UHP så tar du det och visar att det inte alls behöver lyftas på rätt länge. Sen så kan det ju vara ett sätt att få sin pasient att komma in för ett lyft när det inte behövs än på länge. Men säger en läkare det så måste det ju vara sant.. Eller inte!

Ta du 700cc UHP om du vill ha det. Sen får han bråka hur mycket han vill om att et blir Häng! vilket det inte blir om du har bra stöd och inte går utan BH eller in bikini ( treangel bikini) för mycket.. Det är det samma för Framför placering. Att sen tiden har sin gång och tyngdlagen gör sitt under lång period 'r en annan sak men det är inget du behöver oroa dig över på många år!

Gilla
Malin88

Malin88

Kvinna ·

85cc kommer inte avgöra om du får häng eller inte. Om du får häng me 700cc kommer du få det med 615cc med. Min visst så ökar risk för komplikationer o häng destu större man tar. Men 85cc lär inte avgöra det. Så jag hade kört på 700cc om det känns bäst.
Gilla
Mammis

Mammis

Kvinna ·

Jag har gjort 675cc hos Örjan och är jättenöjd (gjorde lyft också) och det var inga problem då men tror att Örjan fått lite kalla fötter och även blivit kritiserad av sina egna. Kalla fötter då Boobie85 åkte på infektion och fick ta ut sitt ena implantat, och även jag fick sår/öppningar i snitten som han var väldigt besviken över och såg som ett personligt misslyckande. Då sa han till mig att "jag förstår inte varaför jag fortsätt att lägga in såhär stora implantat, det blir gärna komplikationer" och dessutom sa han att flera av hans kirurgkollegor antagligen skulle sagt nej...men han har i alla fall för mig förespråkat att operera i flera steg och man vill ha STORA så det borde ju inte vara problem för dig då :) jag tycker absolut du ska gå på 700cc som sagt, inte mycket som skiljer....OM jag opererar mig igen så kommer jag ta UHP 745cc ;)
Gilla
cathlyn

cathlyn

Kvinna ·

Nu kanske jag kommer med en dum kommentar, kan ha misstolkat men om du vill prova igen hemma kan du ju göra ristestet om det dessutom är den visuella storleken du inte kan bestämma dig för.

I övrigt håller jag med föregående talare, tror inte det är skillnad på om du får häng eller inte när det gäller 85cc!

😀

Gilla
Hockospockus

Hockospockus

Kvinna ·

Jag hade 450 cc trodde jag, men visa sig att det var 500 cc som låg i efter protesbytet.. så mina nya inlägg vart på 700 cc Mentor. Gått 2 dagar nu och jag är nöjd med storleken :)
Gilla
issie11111

issie11111

Kvinna ·

Så himla tråkigt att man inte blivit medlem tidigare. Eller jag har /hade en profil men använder inte mailen längre. När jag läser era inlägg så börjar jag undra om inte mina planerade tuttar på 375cc (läkarn sa max 350) för naturligare resultat kanske är lite smått trots allt? 

Skall göra förstoring samt lyft. Tyvär...

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem