2014
Kvinna ·
03 feb, 2014
63000 för en bukplastik? Dyrt?
Bukplastikdetta inkluderar ihopsyning av muskler och fettsugning av mage och sidor. Är det dyrt eller ligger priserna på detta? Vilket fall har jag nog bestämt mig för att slå till...👍
Sortera efter
daria
Kvinna ·
03 feb, 2014
Chili
Kvinna ·
03 feb, 2014
Tantjs
Kvinna ·
03 feb, 2014
nuärdetdax
Kvinna ·
04 feb, 2014
60 betalade jag för min operation
LaPoderosa
Kvinna ·
02 maj, 2014
Hej, tänkte kolla med dig om du var nöjd med din kirurg och klinik och betalade du 63000:- för allt??? Och vad ska du korrigera på magen??
Jätte fint resultat!!
Tantjs
Kvinna ·
02 maj, 2014
LaPoderosa
Kvinna ·
02 maj, 2014
Tantjs, vad hette din kirurg, det var ett ohyggligt bra pris.....och hade du tidigare opererat hos dem att det blev så billigt eller är deras priser sådana??? Du har jättefina resultat trots eventuella korrigeringar
Tantjs
Kvinna ·
02 maj, 2014
LaPoderosa
Kvinna ·
02 maj, 2014
Tantjs, jag bor i Stockholm oh har bokat en konsultationstid hos Patrik Höijer i L&E som fixade mina bröst förr snart ett år sem. Ska på återbesök+kons.tid ang buken. Dem är hur bra som helst där och han med men när jag läste om dig och priset, wow då kan jag tänka mig att opereras utanför STockholm. Jag är inte ute efter spa känsla utan bra bemötande och tryggheten i sig. Någon som korrigerar och där man kan betala lite rimligare pris. Det som oroar mig är att det står att man får smärtstillande för två dygn på hemsidan,....bara???? Från STockholm tar det ju ca den tiden till Uppsala....tror jag.
Tantjs
Kvinna ·
03 maj, 2014
LaPoderosa
Kvinna ·
03 maj, 2014
Hoppas det blir så för mig också. Jag ska gå på kons. hos Patrik och sedan där ....sen bestämmer jag mig vem jag ska välja ...
mammamage
Kvinna ·
03 maj, 2014
Jag betalade 70´för min stora buk, sydde muskler och flyttade navel. Jag tror att fettsög lite på någon sida för att "jämn till". Tycker det var värt det.
Pythia
Kvinna ·
03 maj, 2014
LaPoderosa
Kvinna ·
04 maj, 2014
Jag såg att läkarhset i Uppsala har bäst pris och att Marianne är duktig kirurg....Jag läste här på forumet att en tjej gjorde bukplatik, lyfte bröst och implantat för 63000:-......kommer inte ihåg namnet på tjejen. Men det fick mig intresserad iallafall
allt utan fettsugning på speciallistkliniken ville ha 55 000