Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
2014 profilbild

2014

Kvinna ·

03 feb, 2014

63000 för en bukplastik? Dyrt?

Bukplastik

detta inkluderar ihopsyning av muskler och fettsugning av mage och sidor. Är det dyrt eller ligger priserna på detta? Vilket fall har jag nog bestämt mig för att slå till...👍

14

Sortera efter

daria

Kvinna ·

03 feb, 2014

allt utan fettsugning på speciallistkliniken ville ha 55 000

Gilla

Chili

Kvinna ·

03 feb, 2014

Priserna varierar väldigt mycket tycker jag. Jag gav 49 000 för en stor bukplastik, sydda magmuskler samt fettsugning av mage och "lovehandles".
Gilla

Tantjs

Kvinna ·

03 feb, 2014

Jag betalade 63 för stor bukplastik ,bröst lyft samt nya implantat ! Också i Uppsala ..
Gilla

nuärdetdax

Kvinna ·

04 feb, 2014

60 betalade jag för min operation 

Gilla

LaPoderosa

Kvinna ·

02 maj, 2014

Tantjs skrev:
Jag betalade 63 för stor bukplastik ,bröst lyft samt nya implantat ! Också i Uppsala ..

Hej, tänkte kolla med dig om du var nöjd med din kirurg och klinik och betalade du 63000:- för allt??? Och vad ska du korrigera på magen??

Jätte fint resultat!!

Gilla

Tantjs

Kvinna ·

02 maj, 2014

Japp jag betalade 63000 för allt ! Är riktigt nöjd med min kirurg och galet tacksam för att jag valde henne just för att hon faktiskt tar ansvar för ev korrigeringar ! Har hud kvar mot höfterna som ska tas bort samt att jag har ett gammalt piercing ärr som också ska tas bort. Sen ville hon korrigera min navel ( tycker själv att den är fin ) , funderar också på att ev göra ett cirkumfrekvent snitt då jag har massa hud kvar på ryggen , men det kommer jag få bekosta själv!
Gilla

LaPoderosa

Kvinna ·

02 maj, 2014

Tantjs, vad hette din kirurg, det var ett ohyggligt bra pris.....och hade du tidigare opererat hos dem att det blev så billigt eller är deras priser sådana??? Du har jättefina resultat trots eventuella korrigeringar

Gilla

Tantjs

Kvinna ·

02 maj, 2014

Tack för dina snälla ord :) kirurgen heter Marianne busang Linder , har inte op mig hos dem tidigare men har flera bekanta som gjort det och refererade till dem , vet inte om det gjort att det vart billigare än vanligt, gjorde både brösten och buken samtidigt och det gör ju att det bara blir en nedsövning ( gör ju att det blir mindre kostnader ). Sen är det ju ingen "flashig" klinik utan utseende mässigt så ser det ut som på ett sjukhus alltså inte "spa" känslan som många av de dyrare klinikerna har. Men den delen var inte viktig för mig ville hitta en rekommenderad kirurg, som fixar korrigeringar och till ett vettigt pris'. Sen sover man inte kvar efter op utan åker hem samma dag , borde också påverka priset! Hur långt har du till Uppsala ? Jag åkte ca 1,5 timme bil hem utan några problem hade nog kunnat åka i 1,5 timme till innan jag hade börjat tycka att det vart jobbigt ! Msn har en ordentlig lokalbedövning när man åker hem så du har inte ont alls i många timmar efter op.
Gilla

LaPoderosa

Kvinna ·

02 maj, 2014

Tantjs, jag bor i Stockholm oh har bokat en konsultationstid hos Patrik Höijer i L&E som fixade mina bröst förr snart ett år sem. Ska på återbesök+kons.tid ang buken. Dem är hur bra som helst där och han med men när jag läste om dig och priset, wow då kan jag tänka mig att opereras utanför STockholm. Jag är inte ute efter spa känsla utan bra bemötande och tryggheten i sig. Någon som korrigerar och där man kan betala lite rimligare pris. Det som oroar mig är att det står att man får smärtstillande för två dygn på hemsidan,....bara???? Från STockholm tar det ju ca den tiden till Uppsala....tror jag.

Gilla

Tantjs

Kvinna ·

03 maj, 2014

Jag fick med mig bra med smärtlindring och ringde faktiskt efter mer inga problem att få ut mer, men jag var mest besvärad av brösten, inte av bukplastiken !
Gilla

LaPoderosa

Kvinna ·

03 maj, 2014

Hoppas det blir så för mig också. Jag ska gå på kons. hos Patrik och sedan där ....sen bestämmer jag mig vem jag ska välja ...

Gilla

mammamage

Kvinna ·

03 maj, 2014

Jag betalade 70´för min stora buk, sydde muskler och flyttade navel. Jag tror att fettsög lite på någon sida för att "jämn till". Tycker det var värt det.

Gilla

Pythia

Kvinna ·

03 maj, 2014

Min kostade också 70. Var såå värt det :)
Gilla

LaPoderosa

Kvinna ·

04 maj, 2014

Jag såg att läkarhset i Uppsala har bäst pris och att Marianne är duktig kirurg....Jag läste här på forumet att en tjej gjorde bukplatik, lyfte bröst och implantat för 63000:-......kommer inte ihåg namnet på tjejen. Men det fick mig intresserad iallafall

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem