CeeJaay
Kvinna ·
650 cc eller 550 cc?
Har gått runt med 5 dl ris i bhn nu i en månad för att känna på storleken hehe ;) Först tyckte jag att det var ganska stort men nu tycker jag att jag skulle passa i lite till.. SÅ jag provade med 6 dl ris i.. kanske blir lite stort.. vad tycker ni??
Vad skall jag säga till Peter cosmo när jag träffar han om 2 veckor??
Sedan har jag en bild på mina drömbröst.. hur mycket kan de vara i dem? ;)
Tack!
Sortera efter

Anonym användare

CeeJaay
Kvinna ·
Manda : jaaa duu.. det är så svårt!! jag är 172 cm lång så jag är ganska lång! =)
kanske räcker 550 cc.. Jag vill ju inte ha BONG stora men endå stora liksom.. ganska svårt att förklara..
Tack Manda!! ja snart är det min tur.. 7 veckor kvar.. :P

Anonym användare
Ok om du är 172 och du vill att de ska synas ska du nog ha 550cc. För mina som är 410/440 ser lixom inte "stora" ut :) Men om jag hade velat att de skulle synas mer, skulle jag minst tagit över 500, de försvinner ju en del med eftersom de läggs in bakom bröstmuskeln. Men läkarna är ju superduktiga så de vet oftast vad som blir rätt för varje individ :o) (jag är 174cm)

guldskor
Kvinna ·

matilda89
Kvinna ·
550 ! du är 3 cm längre än mig, och ja la i 500, och du ville ju ha storleksmässigt som mig? Och du kommer ju få större om du lägger i 550 :) Jag har lika stora som hon på bilden...

CeeJaay
Kvinna ·
Manda : Okej! Ja för jag är lite rädd för att de lätt kan bli "fööör" stort med 600 cc liksom.. sålänge 5an är med i leken känns de endå inte allt för stort hehe! Men hoppas på att Peter vill op så stora.. :D
guldskor : Peter opererade dig va? hur är han på bemötandet?? Han är ju för ett mer naturlig resultat.. men jag vill ha lite mer än naturligt men han kan inte neka mig va? För jag älskar hans verk i övrigt liksom! Skall kolla dina bröst nu! 580 ultra high profile.. =)
Matilda89: Ja dina bröst är heeeeelt underbara! men du hade väl 70 c innan eller? För jag har typ a-b-kupa...?

matilda89
Kvinna ·
Jag i det jag la i 500cc hade jag 200ml egen vävnad vilket är räknat till B kupa :)

guldskor
Kvinna ·

Blondee
Kvinna ·
jag har lagt in 535 och de är enligt mig perfekt.. men sen gör de nog ingen skjillnad hur mkt du lägger i av dom, du kommer inte uppleva 550 som litet och 650 kommer inte vara för stort heller... de är nog mest de som sitter i huvet som avgör dedär, du kommer bli nöjd hur som!

Angelica
Kvinna ·

CeeJaay
Kvinna ·
Matilda:89 Jahaa, då hajjar jag =) dom är underbara iallafall!!
guldskor: vilket fantastiskt resultat!!!!!! =) Jag som har lite svårt att säga ifrån..men det gäller bara att sträcka på sig!!! behöver man ha bredare bröstbredd om jag vill bara ha high profile?
Angelica : Det lutar åt över 600 iaf... =)=)=) superfina bröst har du!!

matilda89
Kvinna ·
Storleken är skit svårt! Jag hade sån jävla beslutsångest :P Men tack så mycket, än så länge är jag väldigt nöjd! :)

guldskor
Kvinna ·

CeeJaay
Kvinna ·
matilda89 : haha jaa jag med..!! Otroligt fina boobs :)
guldskor : hmm.. när jag har mätt mig flera gånger har jag 14 cm... tack så mycket.. skall träffa han om exakt en vecka!! :P
hehe börjar bli så nervös..
Oj va svårt.. innan tyckte jag att 600 var jätte stort men nu när man själv lagt in 440-410 så är ju inte de alls särskilt stort (men beror ju på lite hur lång du är). Om du inte är så lång så kanske 500 räcker tycker jag:) men det blir nog super hur du än gör, lycka till!! :o)