Anonym användare
650 HP eller 705 UHP? Behöver era råd!
Ojojoj inför korrigeringen är det många tankar som snurrar. Jag är osäker på vilken typ av implantat jag vill ha. Skall byta till perthese antingen 650HP eller 705UHP. Idag har jag 445uhp men tycker att de blev alldeles för strutiga med uhp. Vågar jag chansa på bättre resultat med 705uhp eller skall jag satsa på 650hp? Kan verkligen inte bestämma mig. Min kirurg rekommenderar iaf 705 uhp. Jag vill ha fylliga bröst med mycket underpool
Sortera efter

Anonym användare

cathlyn
Kvinna ·
Många säger ju att man ska ta det större man tvekar mellan så då skulle det ju bli 705 UHP. Tror inte att dom blir lika strutiga eftersom det blir mer bröst också om du förstår hur jag tänkter. Man velar ju alltid men jag tror att man ska ta det man bestämmde på konsultationen. Fanns ju faktiskt en anledning till att man valde det och/eller att kirurgen föreslog det.
Sa du till kirurgen att du tyckte nuvarande UHP blev för strutiga?

Anonym användare

cathlyn
Kvinna ·
Ja då borde han inte föreslagit det igen om han inte trodde att det skulle bli bra!

Anonym användare

Juli11
Man ·

Anonym användare

Anonym användare
Tvekar fortfarande! Kom med alla råd ni bara har :) Opereras IMORGON!

Jossan_80
Kvinna ·

Anonym användare
Tack :) är rädd att de skall kännas gigantiska också? Men har ju ingen egen vävnad alls så kanske inte kommer bli överdrivet trots allt.

Juli11
Man ·

Anonym användare