Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Kiwi

Kiwi

Kvinna ·

650cc ca 3 1/2 vecka Bilder.

Bröstförstoring

Bilder på mina Motiva :-). Tycker dom kunde varit större:-( håller ni med ? Kram

13

Sortera efter

tokstolle

tokstolle

Kvinna ·

Brösten ser för stora ut till din kropp på ett sådant vis att du kanske inte direkt är född med dem :) Om det får dig att känna dig bättre vill säga! Supersnygga! Men känner igen känslan, känner redan vid uppvaket efter op att mina var för små :(
Gilla
sputnik

sputnik

Kvinna ·

Jeg skal SEL opereres om 1 månede samme sted. Bliver mine så smukke og flotte som dem du har fået lavet er jeg HAPPY forever...
Gilla
Adi

Adi

Kvinna ·

Jag tycker att de är fina och ser stora ut :)
Gilla
ollie

ollie

Kvinna ·

Större? Nä de är redan jätte stora! Snygga dock ;)
Gilla
Kiwi

Kiwi

Kvinna ·

Tack tjejer:-) man blir kanske storleks blind? Ville och trodde att dom skulle bli stora denna gången. Var rädd för att dom skulle bli för stora när jag gjorde dom... Men kanske därför jag sedan tyckte dom inte blev så stora som jag trodde:-/. Knäpp man är!! Nu hade jag nästan velat att det skulle bli något fel på dom.. Så att jag samtidigt kunde byta till större:-). Jag kunde inte ta större än 650cc och hade inte vågat det då heller! Men undrar om det inte hade gått att byta upp sig nu efter att jag haft 650 cc? Är ju bredden som är problemet enligt kirurgen kan jag ej ha bredare och större implantat = bredare inlägg:-(. Men jag tycker ändå dom är fina men hade önskat större! Synd att man inte hade större bröst innan för då hade dom ju automatiskt blivit stötte ju.. Men tack för uppmuntrande ord:-)
Gilla
gamerdream

gamerdream

Kvinna ·

ÅÅÅH så fina.... :D 

Gilla
Bikupan

Bikupan

Kvinna ·

Jättefina! Tror med man blir storleksblind:-/! Jag vill ha större, bara några dagar efter op kände jag att jag kunde ju tagit större, att jag alltid ska vara sån fegis, men det är ju alltid lätt och vara efterklok;-)!
Gilla
tyson

tyson

Kvinna ·

Små är de ju inte! ;) De är jäkligt snygga o stora! Man blir lätt storleks blind. Kommer i håg för ett år sedan innan sin första op och man satt o tittade på bilder här inne och man tyckte de flesta bröst var stora. Nu när jag tittar på de som jag då upplevde som stora så ser deras bröst inte stora ut längre, så blind blir man..
Gilla
Sussss76

Sussss76

Kvinna ·

Jätte fina ! Kände desamma när jag vaknade efter Op att jag ville ha större. Och tanken har funnits hos mig med angående komplikationer :) Brottas var och varannan dag med mina spöken i huvet som säger att jag bör va nöjd m storleken :) Så jag kan förstå hur du känner dig. Men dom blev väldigt fina skall du veta, ser väldigt naturliga ut. Jag har olika form och kapsel kan ha uppstått, så om Op kan ske för min del, väntar tid från min kirurg. Kram till dig
Gilla
Kiwi

Kiwi

Kvinna ·

tyson skrev:
Små är de ju inte! ;) De är jäkligt snygga o stora! Man blir lätt storleks blind. Kommer i håg för ett år sedan innan sin första op och man satt o tittade på bilder här inne och man tyckte de flesta bröst var stora. Nu när jag tittar på de som jag då upplevde som stora så ser deras bröst inte stora ut längre, så blind blir man..
Tänkte innan skrivit desamma att bröst jag satt och kollade på för att åt sedan. Och sa att så stora vill jag inte ha.. Har plötsligt ändrads till att jag inte tycker dom är alls stora.! Konstigt att man kan ändra uppfattning så.
Gilla
Kiwi

Kiwi

Kvinna ·

Sussss76 skrev:
Jätte fina ! Kände desamma när jag vaknade efter Op att jag ville ha större. Och tanken har funnits hos mig med angående komplikationer :) Brottas var och varannan dag med mina spöken i huvet som säger att jag bör va nöjd m storleken :) Så jag kan förstå hur du känner dig. Men dom blev väldigt fina skall du veta, ser väldigt naturliga ut. Jag har olika form och kapsel kan ha uppstått, så om Op kan ske för min del, väntar tid från min kirurg. Kram till dig
Så jobbigt:-( hoppas det blir bra tillslut ändå. Jag hade också fått kapsel på mina förra bröst plus att dom hade roterat men det va efter ca 12 år. det va inget jag märkte av så mycket. Förutom att ena bröstet kunde svullna vid viss träning. Prova Motiva implantat dom säger ju att kapsel risken är väldigt låg med dom:-)
Gilla
MissMc

MissMc

Kvinna ·

Kiwi skrev:
Tack tjejer:-) man blir kanske storleks blind? Ville och trodde att dom skulle bli stora denna gången. Var rädd för att dom skulle bli för stora när jag gjorde dom... Men kanske därför jag sedan tyckte dom inte blev så stora som jag trodde:-/. Knäpp man är!! Nu hade jag nästan velat att det skulle bli något fel på dom.. Så att jag samtidigt kunde byta till större:-). Jag kunde inte ta större än 650cc och hade inte vågat det då heller! Men undrar om det inte hade gått att byta upp sig nu efter att jag haft 650 cc? Är ju bredden som är problemet enligt kirurgen kan jag ej ha bredare och större implantat = bredare inlägg:-(. Men jag tycker ändå dom är fina men hade önskat större! Synd att man inte hade större bröst innan för då hade dom ju automatiskt blivit stötte ju.. Men tack för uppmuntrande ord:-)
Åh men nu blir jag lite nyfiken.. Vad hade du för bröstbredd innan op? Enligt min första kirurg hade jag 11,7. Mina gamla implantat tror jag var 12 men fick för brett mellanrum. Mina nuvarande är 13,4 alltså betydligt bredare än mitt eget bröst. Jag har 65 i omkrets och du 75... Tycker ju det låter som att du egentligen borde kunna ha ett bredare implantat? Eller tänker jag fel?
Gilla
Sussss76

Sussss76

Kvinna ·

ollie skrev:
Större? Nä de är redan jätte stora! Snygga dock ;)
Du har jätte fina bröst ! Perfekta !
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem