Kiwi
Kvinna ·
650cc ca 3 1/2 vecka Bilder.
Bilder på mina Motiva :-). Tycker dom kunde varit större:-( håller ni med ? Kram
Sortera efter

tokstolle
Kvinna ·
Brösten ser för stora ut till din kropp på ett sådant vis att du kanske inte direkt är född med dem :) Om det får dig att känna dig bättre vill säga! Supersnygga! Men känner igen känslan, känner redan vid uppvaket efter op att mina var för små :(
Gilla

sputnik
Kvinna ·
Jeg skal SEL opereres om 1 månede samme sted. Bliver mine så smukke og flotte som dem du har fået lavet er jeg HAPPY forever...
Gilla

Adi
Kvinna ·
Jag tycker att de är fina och ser stora ut :)
Gilla

ollie
Kvinna ·
Större?
Nä de är redan jätte stora! Snygga dock ;)
Gilla

Kiwi
Kvinna ·
Tack tjejer:-) man blir kanske storleks blind? Ville och trodde att dom skulle bli stora denna gången. Var rädd för att dom skulle bli för stora när jag gjorde dom... Men kanske därför jag sedan tyckte dom inte blev så stora som jag trodde:-/. Knäpp man är!! Nu hade jag nästan velat att det skulle bli något fel på dom.. Så att jag samtidigt kunde byta till större:-). Jag kunde inte ta större än 650cc och hade inte vågat det då heller! Men undrar om det inte hade gått att byta upp sig nu efter att jag haft 650 cc? Är ju bredden som är problemet enligt kirurgen kan jag ej ha bredare och större implantat = bredare inlägg:-(. Men jag tycker ändå dom är fina men hade önskat större! Synd att man inte hade större bröst innan för då hade dom ju automatiskt blivit stötte ju.. Men tack för uppmuntrande ord:-)
Gilla

gamerdream
Kvinna ·
ÅÅÅH så fina.... :D
Gilla

Bikupan
Kvinna ·
Jättefina!
Tror med man blir storleksblind:-/! Jag vill ha större, bara några dagar efter op kände jag att jag kunde ju tagit större, att jag alltid ska vara sån fegis, men det är ju alltid lätt och vara efterklok;-)!
Gilla

tyson
Kvinna ·
Små är de ju inte! ;)
De är jäkligt snygga o stora!
Man blir lätt storleks blind.
Kommer i håg för ett år sedan innan sin första op och man satt o tittade på bilder här inne och man tyckte de flesta bröst var stora. Nu när jag tittar på de som jag då upplevde som stora så ser deras bröst inte stora ut längre, så blind blir man..
Gilla

Sussss76
Kvinna ·
Jätte fina ! Kände desamma när jag vaknade efter Op att jag ville ha större.
Och tanken har funnits hos mig med angående komplikationer :)
Brottas var och varannan dag med mina spöken i huvet som säger att jag bör va nöjd m storleken :)
Så jag kan förstå hur du känner dig.
Men dom blev väldigt fina skall du veta, ser väldigt naturliga ut.
Jag har olika form och kapsel kan ha uppstått, så om Op kan ske för min del, väntar tid från min kirurg.
Kram till dig
Gilla

Kiwi
Kvinna ·
tyson skrev:
Små är de ju inte! ;)
De är jäkligt snygga o stora!
Man blir lätt storleks blind.
Kommer i håg för ett år sedan innan sin första op och man satt o tittade på bilder här inne och man tyckte de flesta bröst var stora. Nu när jag tittar på de som jag då upplevde som stora så ser deras bröst inte stora ut längre, så blind blir man..Gilla

Kiwi
Kvinna ·
Sussss76 skrev:
Jätte fina ! Kände desamma när jag vaknade efter Op att jag ville ha större.
Och tanken har funnits hos mig med angående komplikationer :)
Brottas var och varannan dag med mina spöken i huvet som säger att jag bör va nöjd m storleken :)
Så jag kan förstå hur du känner dig.
Men dom blev väldigt fina skall du veta, ser väldigt naturliga ut.
Jag har olika form och kapsel kan ha uppstått, så om Op kan ske för min del, väntar tid från min kirurg.
Kram till digGilla

MissMc
Kvinna ·
Kiwi skrev:
Tack tjejer:-) man blir kanske storleks blind? Ville och trodde att dom skulle bli stora denna gången. Var rädd för att dom skulle bli för stora när jag gjorde dom... Men kanske därför jag sedan tyckte dom inte blev så stora som jag trodde:-/. Knäpp man är!! Nu hade jag nästan velat att det skulle bli något fel på dom.. Så att jag samtidigt kunde byta till större:-). Jag kunde inte ta större än 650cc och hade inte vågat det då heller! Men undrar om det inte hade gått att byta upp sig nu efter att jag haft 650 cc? Är ju bredden som är problemet enligt kirurgen kan jag ej ha bredare och större implantat = bredare inlägg:-(. Men jag tycker ändå dom är fina men hade önskat större! Synd att man inte hade större bröst innan för då hade dom ju automatiskt blivit stötte ju.. Men tack för uppmuntrande ord:-)Gilla

Sussss76
Kvinna ·
ollie skrev:
Större?
Nä de är redan jätte stora! Snygga dock ;)Gilla