Caje81
Kvinna ·
650cc eller 725 cc? Hjälp
Hej! Jag ska göra min op hos Örjan på Proforma om 2v. Jag velar mycket mellan 650 cc eller 725 cc motiva corse round ultrahög profil. Är det stor skillnad i put mellan dessa? Har 400 high mentor idag. Innan a kupa. Kommer jag få stora bröst av den profilen och storleken? Jag väger idag 64 kg och är 170 lång. Är motiva ett implantat som ser mer fejk ut eller mer naturligt? Tacksam för svar.
Sortera efter

Syltan
Kvinna ·

Caje81
Kvinna ·
Har du kikat i Motivas tabell? Det skiljer 3 mm i put och 5 mm i diameter, men det gör ju närmare en deciliter i volym. Hade du mått dåligt tror du av att känna att de blivit för stora? 725 är ju nästan dubbelt så stort som du har idag.

Syltan
Kvinna ·

Caje81
Kvinna ·
Tror bägge kommer att ge ett fylligt och putigt intryckt, men inte upplevas som abnormt stora, speciellt inte om du inte har så mycket egen vävnad. Men kanske går det att fundera på om du vill ha 63 % större bröst än du har idag (650 cc) eller 81 % större (725 cc)? :)

Syltan
Kvinna ·

Caje81
Kvinna ·
Skillnad lär det nog bli :) Vad menar han med för brett då; att brösten kan hamna för tätt (symmastia typ)?

fgek
Kvinna ·

KimLand99
Kvinna ·

Lolitamin
Kvinna ·

Caje81
Kvinna ·

Marina
Kvinna ·

Lolitamin
Kvinna ·
Tack alla! Imorgon är min operation och jag har fortfarande inte bestämt mig! 650 cc eller 725 cc... Tänk om det blir för brett? Samtidigt som jag vill ha en skillnad mot nu... Ångesten är total...