Jole
Kvinna ·
650cc motiva round corsé
Hej alla! Jag ska lägga in motiva 650cc round corsé, tänkte kolla om någon annan har gjort med likadana implantat? Berätta gärna vad ni tycker och om ni har bild är ett extra plus såklart :) Jag har idag strl B80, 168cm, 65 kg kanske någon därute som är "som mig i kroppen"
Sortera efter

Kristina1995
Kvinna ·

Jole
Kvinna ·

Kristina1995
Kvinna ·
Ja det är verkligen jättesvårt som du säger! Ja för googlar man så kan en 400cc se mycket större ut än en på 625cc. Blir galen på det här!
Vad skönt att höra att du var nöjd med Patrik! Det är jag också hittills på min resa :)
Var det Patrik som rekommenderade 725cc corsé till dig eller var du själv inne på det?

Kristina1995
Kvinna ·

Jole
Kvinna ·

Kristina1995
Kvinna ·

Jole
Kvinna ·

Kristina1995
Kvinna ·
Okej, kul att höra att du är nöjd :) jag är som besatt just nu av olika storlekar, har även idag börjat snegla på 825cc corsé. Att bilder kan vara så himla annorlunda från person till person! Så mejlade Patrik ikväll och frågade om hans åsikter om dessa implantat. :) Får se vad han svarar.
Nej jag har inte gjort ristestet, får nog köpa ris och nylon strumpor imorgon innan jag får ett nervsammanbrott av allt tänkande :D
Kommer sluta med att jag slingrar mynt på op-dagen om implantaten...

Jole
Kvinna ·

Kristina1995
Kvinna ·
Ja precis 650 och 725 är väldigt lika i måtten. Så lutar kanske mer mot 725. 825 har jag hittat några bilder som ser bra ut, men en hel del där de ser alldeles för stort ut! Så den kommer att trilla bort. Har även kollat på 625 full, men vill ha de där extra putet, hur stor är skillnaden du som har velat mellan dom två? Svårt att tänka sig när man ser tabellen :/
Ja! Längtar tills silvermedlem! :D

Jole
Kvinna ·

CeciliaMm
Kvinna ·
Okej, kul att höra att du är nöjd :) jag är som besatt just nu av olika storlekar, har även idag börjat snegla på 825cc corsé. Att bilder kan vara så himla annorlunda från person till person! Så mejlade Patrik ikväll och frågade om hans åsikter om dessa implantat. :) Får se vad han svarar.
Nej jag har inte gjort ristestet, får nog köpa ris och nylon strumpor imorgon innan jag får ett nervsammanbrott av allt tänkande :D
Kommer sluta med att jag slingrar mynt på op-dagen om implantaten...

CeciliaMm
Kvinna ·
Ja risken är ju att man ångrar sig om man tar dom mindre har jag hört och läst. Tack att du har orkat med mina grubblingar! :) troligtvis blir det 725cc.

Jole
Kvinna ·

CeciliaMm
Kvinna ·
Kommer absolut att hålla utkik! :)
Just nu lutar det åt 725cc, känns som att 825cc kommer att bli alldeles för stort! Hur kom du fram till ditt val? :)

Catalina
Kvinna ·

Jole
Kvinna ·

Catalina
Kvinna ·
Kollade dina bilder, såg superbra ut! Min kirurg sa aldrig vad jag har i egen vävnad, vet du hur man mäter det? :)