Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

30 jul, 2011

651? Hjälp :(

Kläder: operationsplagg, BH mm

Åkte till change idag och de mätte mig till en 65 I. De hade inga hemma, fick präva en 65H men den satt tight i kupan. Skulle hem och beställa från dom på nätet istället men...Det fanns inte ens som val på hemsidan!! 😢

Jag behöver en Bh, kan inte riktigt gå utan när jag jobbar på luftkonditionerat kkontor på dagarna.

Vet inte om 65I är samma storlek som changestorlekarna i andra nätaffärer. Ville verkligen ha en changebh.

14

Sortera efter

Anonym användare

30 jul, 2011

England har ett otroligt mycket större utbud av kvalitetsbhar & bikinis än här i Sverige, så du har inte gått miste om något alls. :) Köper själv uteslutande alla bikinis & bhar därifrån. Runt 65 kr frakt & ingen tull, lätt att byta men du betalar returfrakt.

Jag tror inte du går över 65G/H i vanliga märken då du innan op hade motsvarande 65C. En 65G/H är en UK 30F/FF. Du kan med fördel prova båda & sedan skicka tillbaka den som inte passar för att slippa vänta på returen.

http://www.bravissimo.com/

http://www.figleaves.com/uk/

Gilla

Juli11

Man ·

30 jul, 2011

Synd! Hoppas att de kanske får in någon mer för de har väl haft upp till J i alla fall? Säger som HL, beställ från England. Jag gjorde ju det med HL´s råd om storlek och det gick snabbt. Har nu returnerat några då jag tog 2 storlekar. Ska dock byta dem till ett par andra. Jag är helnöjd! Är dessvärre sugen på ännu fler :-) Snacka att man blir lite hagalen när man har nya boppar!

Gilla

Anonym användare

30 jul, 2011

Tack, Beställde en Sophie i F och FF att börja med :) Konstigt att hon rekomenderade nätbutiken om min storlek inte ens fanns där, gör mig osäker på om den ens finns i butikerna

Gilla

Anonym användare

30 jul, 2011

Oh Puppan du fick en storlek precis över mig :)

Gilla

Anonym användare

30 jul, 2011

Kan vara så att Change haft rea ett bra tag nu & inte fått in nya kollektioner eller fyllt på storlekarna i basmodellerna. Om man tittar på 60 utbudet är det mesta nu uttömt men kommer in till hösten igen, kan vara samma sak med din storlek. :)

Tänk på att Sophie är stor i underbandet, så mejla/ring gärna dem & be om 28FF/G istället så ändrar de din order.

Gilla

Anonym användare

30 jul, 2011

Gilla

Nilsson87

Kvinna ·

30 jul, 2011

Pratade med en som jobbar på change och hon sa att nya kollektionen kommer i september. Där är tanken att de flesta bhar ska finnas i 60-100 i underband, med aa-k-kupor :)Så jag hoppas verkligen hon har fått rätt information.
Gilla

Anonym användare

30 jul, 2011

Done! Tack :) ska bli skönt att ptöva så får jag iaf ett hum om vilken brittstorlek jag har.

Gilla

Juli11

Man ·

30 jul, 2011

Morgaine- japp, fast du har mer cc än jag. Du är ju smalare. Vi kanske kan sambeställa ngn gång framöver från Bravissimo, Figleaves eller lovebras och sen ta en fika och snacka bröst ;-) Nilsson87- låter toppen! Då borde mina fått en ok form och jag fyller år. Som upplagt för ett presentkort av sambon;-)
Gilla

Anonym användare

31 jul, 2011

Puppan, Deal!

Gilla

Anonym användare

12 aug, 2011

Uppdatering, Change kalmar hade massa bh:ar!! Prövade 70H, 701, 65H, 65I Kom hem med 3 i storlek 65H, andra h satt tight, viss 65i satt konstigt och en 65I var lite liten i ena kupan. 70 var definitivt för löst.
Gilla

Juli11

Man ·

12 aug, 2011

Kalmar? Är du ute och reser? Kul att du hittade en del. Låter som om vi har samma storlek 65H. Fast jag har iofs bara provat en H på Change, resten kanske inte alls passar. Jobbigt när det ska diffa så mycket mellan kläder jämt...
Gilla

Anonym användare

12 aug, 2011

Var där på semester :) Lade upp bilder i galleriet på min Sophie BH! 30ff satt som stulet. Tack Haniball!
Gilla

Juli11

Man ·

12 aug, 2011

Snyggt! Har en likadan och en candypink.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem