Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Mammis

Mammis

Kvinna ·

675cc 4dagar vad tycker ni?!

Bröstförstoring

Nu har jag äntligen vågat på mig en dusch och passade samtidigt på att ta lite bilder....vad tror ni? Kommer de att bl bra? Den ena har sjunkit mer än det andra och har finare form men det jämnar väl till sig antar jag? Ärligt, vad tycker ni??

12

Sortera efter

Juli11

Juli11

Man ·

Jag tycker det ser bra ut redan och ännu bättre blir det ju. Tänk på att det är två separata operationer och kan läka olika. De kommer att jämna till sig och få fin rund form.👍

Gilla
pmsnordjylland

pmsnordjylland

Kvinna ·

Snygt resultat👍

Gilla
via_dolorosa

via_dolorosa

Kvinna ·

Vilka härliga blåbär du har där! Tycker de ser riktigt fina ut redan så här tidigt! Jag tror du kommer uppnå ett fantastiskt resultat när då mognat till sig. Krya på dig 😀

Gilla
Rosenknopp

Rosenknopp

Kvinna ·

Tror också de kommer bli riktigt fina!!! De är redan fina men de kommer bli kanon när de fått runda till sig! :)
Gilla
Lucia

Lucia

Kvinna ·

tror oxå att de blir jätte fina!!!! ser mycket bra ut redan!! good luck👍

Gilla
3barnsmamma

3barnsmamma

Kvinna ·

Det ser jätte fitn ut redan nu!🙂

Gilla
Malin88

Malin88

Kvinna ·

Jättesnygga. Tycker du fått en fin form redan. O De kommer bli ännu bättre sen :)
Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

Jag tycker att det ser lovande ut! Anar redan en snygg form :) Det är väldigt vanligt att brösten utvecklas i olika takt, ingen konstigt med det :)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Superfina!! Grattis :) Örjan är bra duktig!!
Gilla
bewi

bewi

Kvinna ·

Supersnygga!!!! Grattis :)
Gilla
Mammis

Mammis

Kvinna ·

Tack alla, vad gulliga ni är!! :D Helt plötsligt känns smärtan lite lättare att stå ut med! Den som vill vara fin får lida pin ;)
Gilla
via_dolorosa

via_dolorosa

Kvinna ·

Och riktigt snyggt blir det också 🤭

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem