Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

695cc vs 775cc?

Bröstförstoring

ja, jag tror att det lutar åt det högre. vad tror ni tjejer? om ni tittar på min profilbild så har jag idag 600cc högprofil. Och nu ska jag då antingen ha 695cc anatomiska, eller 775cc anatomiska. what to do what to do? Jag vill inte se ut som någon pamela anderson goes wild. men jag vill inte göra för små IGEN heller... help!

9

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

jag har skrivit om 800cc tidigare. men fick svar idag att 775 är det största
Gilla
citadellboobisar

citadellboobisar

Kvinna ·

du kan ju verkligen bära upp de som du har nu så att klara av 775 ska säkert gå super, tror om du väljer det indre alternativet att du kommer till att bli missnöjd igen, så kör på 775! :D

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

jag tror faktiskt jag gör det :D
Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

Tror inte att du märker någon jätteskillnad om du väljer 695cc. Jag hade kört på 775cc!

Gilla
PowerS

PowerS

Kvinna ·

Håller med. För att se skillnad från de du har nu bör du ta det större...

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

jag har bestämt mig, det blir de större. jag vet att det inte gör så stor skillnad på de nuvarande och 695. det jag funderade på vad bara när man bytte från runda till anatomiska, att det inte finns någon fyllnad direkt uppe i inläggen. att de kanske skulle bli större för det.. är ni med på vad jag menar? :P

Gilla
PowerS

PowerS

Kvinna ·

Förstår vad du menar men har inte svar på din fråga... Kan inte mkt om anatomiska :-P

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

det återstår att se helt enkelt =)

Gilla
cathlyn

cathlyn

Kvinna ·

Jag håller med vad dom innan skrivit, du kan helt klart bära upp 600cc och tror inte det blir någon större skillnad om du lägger in 695cc. Skulle sattsa på det större! Har inte silikonbröst än själv men har läst att man minst måste gå upp minst 100cc för att det ens ska bli någon som hellst skillnad. Lycka till vad du än väljer! 🙂

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem