Anonym användare
6mån bilder på min 400cc boobisar!
Nu ska jag på 6månader koll, tiden har gått sjukt fort! och jag är fortf oerhört nöjd.. Fasten jag skulle faktiskt kunna tänka mig att ha 500cc :)
Nu har jag tagit bort tejpen ett tag oxo, sköönt! :)
så här har ni mina boobisar, med och utan bh
Sortera efter

Anonym användare

daria
Kvinna ·
För snygga!! Gillar formen på de mina är framför har 375cc men är inte så fina som dina mina är lite ner fast jag har högprofil runda mentor.. Det är alltid så man blir aldrig nöjd med storleken jag skulle vilja ha 400-450cc :) hehe
Som sagt jag gillar dina jätte mycket plus att du har så snygg kropp till de!! GRATTIS!!!

Orkidé83
Kvinna ·
Dem var superfiiina :-) Grattis!

Anonym användare
Melonaz: Jaa de känns riktigt spända fasten dom är mjuka, lite märkligt men super bra när man inte har bh hihi ;) Tusen tack!
Daria: Åh va du är goo, TACK! mina bröst innan op var ovanligt högt uppe så de kan juh vara de oxo som gör att mina inte sjunker ner så mkt :) Ja man blir nog stl blind och aldrig riktigt nöjd ;)
Orkide83: Tack och kram på er

GoldenHeart
Kvinna ·
Jättefina!! 👍

Anonym användare

Cilja84
Kvinna ·
Hej Amia!
Åh va snygga!! Nu kommer jag aldrig få sådär eftersom jag har urammade från början & även ska göra ett lyft. Men jag har typ bara skrivit me 1 tjej som gjort hos Oya, annars är det bara människor från "verkligheten" ;). Hur upplever du henne? Vet du hur kliniken ställer sig till komplikationer?

Anonym användare

Annette33
Kvinna ·
Jättefina! Tycker storleken är perfekt!!!

Cilja84
Kvinna ·
Visst är det så. Jag va där för drygt 2år sen då va hon rätt otrevlig. Nu när jag va där fick hon mig på fall direkt ;) Super mysig!! Jag känne rmig verkligen trygg i henne! Ja, men då är det som jag trodde...hoppas det gäller kapsel oxå!
Du har inga för bilder så man kan få se ditt utgångsläge?

Vittoria
Kvinna ·
Mycket fin!💋

Smultron
Kvinna ·
HURRA!! Så fina de är, har iofs varit det från start så du måste vara skit nöjd. Har exakt 2 månader kvar nu då tills jag ska tillbaka till Oya, längtar tills jag slipper tejphelvetet haha. Grattis igen till dina fina b( . )( . )bisar!!

Anonym användare
Taaack smultron! :) Jaa jag är fortf sjuuukt nöjd! Åhh va kul snart får du oxo ta av dom :) hoppas allt gått bra?

Anonym användare
Cilja: Jaa de är verkligen viktigt att man känner sig säker på kirurgen, så d är bra att du känner dig trygg :)
Nej jag har tyvärr bara med bh och linne på finns några bilder på min sida, jag var helt platt innan fyllde inte ens den allra minsta akupan haha..
Jag önskar dig all lycka till med din OP i sommar :) är de nått du undrar är de bara o skriva en rad!
Det ser jätte bra ut ju!
Men dom ser fortfarande väldigt spända ut, som att vårtorna och vårtgårdarna inte får lägga sig helt än. Men det kommer nog det kan ju ta upp till 18 månader innan dom hängt och läkt till sig helt!
Du har galen rundhet och sata så fin klyfta. Grattis som 1000an 🤭