Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

6veckors 400cc, bakom bröst *bilder*

Bröstförstoring

Boobsen har verkligen förändras med tiden, de har inte bara fått en finare form utan även blivit större :)
Trivs jätte bra med brösten och dom känns verkligen som mina egna och d är skönt att man kan sova och leva normalt igen hihi..

Här är mina 6 veckors, va tycks? :)

11

Sortera efter

MillaJohansson

MillaJohansson

Kvinna ·

Jättesnygga! Förstår att du är nöjd!

Gilla
MillaJohansson

MillaJohansson

Kvinna ·

Jättesnygga! Förstår att du är nöjd!

Gilla
Tess

Tess

Kvinna ·

Såå snygga!!! Likt mina, runda och stora :)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Tack tjejer!! :) Tess: vi är ungefär lika stora oxo :) med nästan samma mått och cc.. Va kul att du oxo är super nöjd!
Gilla
mayaa

mayaa

Kvinna ·

jätte fina :) när märkte du att dom har blivit större? mina är 4 veckor och dom får gärna bli liite större ;)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Tack! Ja la märket till de för ungefär en vecka sen när bhn kändes mindre, då gick ja och provade nya då hade ja gått upp en stl :D
Gilla
mayaa

mayaa

Kvinna ·

Ok kul :) Hoppas mina utvecklas till det större också då :D

Gilla
citadell2011

citadell2011

Kvinna ·

Vilka fina resultatbilder, hoppas mina också blir bra.. Kollar runt på efterbilder med ca.400cc för ja velar så med storleken själv. Är orolig att dom inte ska bli tillräckligt stora, men ju mer ja kollar på pof. känner ja mig lugnare.

Roligt att du trivs så bra med dom =)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Tusen tack :)

Ja storleks valet är så himla svårt, jag velade enda in i sista stund och ja är glad att ja valde 400cc var egentligen tänkt 350cc
Ja skulle tom nu kunna tänka mig lite större, hihi!

Gilla
tjejen-medbobis

tjejen-medbobis

Kvinna ·

jätte fina e dom!!! Grattis!! De såna jag oxo vill ha, men jag måste göra ett lyft och vårtgårdsminskning oxo  mina bröst hänger pga har ammat två underbara barn så jag undrar kan dom göra undervärk av mina hängiga bröst? 

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Tack så mkt :) blir så glad! Ja har sett jätte fina resultat på urammade bröst och dr. Oya gör verkligen fina runda bröst :D Har du någon ide på stl och klinik :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem