Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
lideluxe profilbild

lideluxe

Kvinna ·

03 apr, 2013

7 dagars bilder. Laser&Estetik. 450 cc

Bröstförstoring
Trodde aldrig någonsing att jag skulle vara såhär glad efter min bröstförstoring. Det går verkligen framåt och nu märker man att det börjar hända grejer. 
Har riiktigt ont i sidorna av brösten, bränner till, och gissar att implantaten trycker mer och mer där efter som de dras sig nedåt Någon annan som känner igen sig?
Sedan kan man tydligt se att framifrån ser brösten oftast lite mindre ut än vad de egentligen är, och speciellt på ett foto. Inte konstigt att man blir lite storleksblind efter ett tag. Ögat vänjer sig alldeles för fort ;)
9

Sortera efter

Jojja

Kvinna ·

03 apr, 2013

Snygga! En underbar känsla när ens nya bröst börjar ta form :)
Har liksom du också känt av lite på sidorna, framförallt vid beröring, kändes som jag skulle ha ett stort blåmärke där, men det släppte efter ett tag!
Gilla

lideluxe

Kvinna ·

03 apr, 2013

Jojja skrev:
Snygga! En underbar känsla när ens nya bröst börjar ta form :)
Har liksom du också känt av lite på sidorna, framförallt vid beröring, kändes som jag skulle ha ett stort blåmärke där, men det släppte efter ett tag!

Tack :)

Ja, precis, vid beröring. Fick en lite för hård kram igår och höll på att dö :P Men känns även om jag lyfter upp armar i en konstig vinkel (som man gör utan att tänka när man använder dom ibland) Skönt att det släpper :)

Gilla

Taxörat

Kvinna ·

03 apr, 2013

Jättefina! Stort grattis till dina nya boobs 👍
 Visst är det en otrolig känsla att ha bröst?

Gilla

lideluxe

Kvinna ·

03 apr, 2013

Taxörat skrev:
Jättefina! Stort grattis till dina nya boobs 👍
 Visst är det en otrolig känsla att ha bröst?

Tack :)

Ja det är verkligen en härlig känsla. Förut hängde de bara där, små och intetsägande. Man gjorde inte så mkt med dom för det fanns inte så mkt att göra. Känner inte någon ånger att jag "lämnade" mina gamla bröst. De gjorde inget för mig förutom att finnas till lite grann :P

Har kollat på dina bilder/bröst med och tycker dina är sjukt snygga. Ultra hög profil är väldigt snyggt det med. Man ser jävligt "fertil"  ut, och det är bara positivt ;)

Gilla

pmsnordjylland

Kvinna ·

03 apr, 2013

De er snygga og ser meget naturlige ud
Gilla

Sötnöt

Kvinna ·

03 apr, 2013

Jättefina!:)
Gilla

backtoboobs

Kvinna ·

03 apr, 2013

Supersnygga! Förstår vad du menar, framifrån ser de nätta ut på bilden men från sidan enorma! Haha!
Gilla

Miss Clouet

Kvinna ·

03 apr, 2013

Grattis!!! Jättefina!!!!!
Gilla

Holly

Kvinna ·

10 jul, 2013

Lideluxe: Superfina! Vad har du för mått på dom?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem