Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
gagge

gagge

Kvinna ·

7 v bilder på Lyft + 550cc

Bröstförstoring

Nu har det gått 7 veckor sedan min operation och tänkte slänga iväg lite bilder.

Lite småsaker som man stör sig på ang. brösten men dom ändrar sig dagligen tycker jag och är långt ifrån klara enl. Tuve.

Så man ska väl lära sig ha is i magen och bara vänta.......... *Suck* Man vill ju att dom ska vara klara NU! :-D

Tesatde Push up som hastigast härom dagen då blev man glad :-D

14

Sortera efter

guttan08

guttan08

Kvinna ·

Finfina 👍 Hur tycker du att dom förändras? Och hur vill du att dom förändras Gagge ?

Gilla
gagge

gagge

Kvinna ·

Tycker ärren kommer mer på sin plats i bröst vecket och längtar tills man får lite mer underpool.

Tycker dock det ena bröstet har fått ett tydligare veck på insidan (Mitt höger) Men det hade jag i mig själv innan också, kanske svårt att få bort det när man opererar?

Sånt man får ta o diskutera på återbesöket i september :-)

Hur går det för dig Guttan??

Gilla
guttan08

guttan08

Kvinna ·

Ja tack har ingen smärta... så det går ju framåt. Det ena bröstet tycker jag har fallit lite väl på plats och har massa underpol och är mycket större än det andra... och problembröstet som hade en massa vätska i sig har blivit mindre och ingen underpol :(  Har mailat bilder till Gunnar och han ville se mig när han kommer tillbaka från semestern. Jag hoppas bara att det till slut bara är lite enklare ingrepp som behövs för att det ska bli bra! Man är lite trött på det här!! 

Tycker dina bröst verkligen ser fina ut och jag hoppas att det löser sig med underpolen :)

Gilla
gagge

gagge

Kvinna ·

skönt att du inte har ont mer och att du har en bra kontakt med honom iallafall.... hur e han med korr annars?? Om du vet?

Gilla
guttan08

guttan08

Kvinna ·

Vad jag vet så är Gunnar mycket generös med korrigeringar :) Just nu så känns det som att det inte skulle vara några som helst problem, har bra kontakt med han , det är väl bara lite tidigt än ska gå minst 6 månader. Hur är Tuve angående korrigeringar?

Gilla
gagge

gagge

Kvinna ·

samma här. Verkar inte heller vara svårt att få korr hos. Men vill gärna att det ska gå ett tag innan man tar beslut om det.

Hur som hellst så är dom 1000 gånger bättre nu än innan ;-)

Gilla
Boobydoll

Boobydoll

Kvinna ·

you look faaab!!

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Skitsnygga och ärren ser skitfina ut. Hade du mycket ont elr obehag efter op?

Gilla
gagge

gagge

Kvinna ·

Tackar o bugar :-D

Jag hade inte speciellt ont efter operationen, inte alls som jag förväntat mig faktiskt.

Det värsta upplevde jag var när man skulle ta sig från liggandes till sittandes eller när man skulle resa sig från sängen efter en natts sömn.

Men allt går med lite hjälp och jag kan råda dig till att verkligen ta tabletterna på klockslaget, även om du inte känner att du har värst ont så ta första veckan enl. råden du får på Citadell.

Jag fick antibiotika i förebyggande syfte 1 veckas dos + Oxynorm till 3 dagars hemma bruk samt alvedon för 1 vecka.

Har inte heller haft några komplikationer och jag hoppas att det forsätter så.

När är den stora dagen för dig Maggan??

Oroa dig inte kommer gå fin fint :-)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Verkligen supersnygga!!! :))

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

skit snygga :) ser stora ut också :D

Förresten varför har man is på magen?

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Ja men det e nästan samma känsla som när man förstorat dom, det gör mest ont när du ska resa dig från sängen. 31 aug ska jag göra mitt lyft men eftersom jag vill byta till större implantat och kirurgen inte vill lägga in mer så får jag ringa citadell på måndag och prata med dom först.
Gilla
gagge

gagge

Kvinna ·

Menade is i magen som.. att man får ha tålamod och inte stirra upp sig :-D Maggan- Oooh de e snart... men varför vill han inte lägga in större???
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

han säger att han max lägger in 500 på alla sina patienter, hehe.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem