Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
nyatuttar1409

nyatuttar1409

Kvinna ·

7 veckors citadellbröst 500cc ankarlyft

Bröstförstoring

Här kommer en uppdatering på mina favoriter. Om du funderar på en op,gör den...och jag rekommenderar verkligen Peter Cosmo-en sann  konstnär.

12

Sortera efter

Tjock

Tjock

Kvinna ·

Åh grattis till brösten! Känns som jag valt rätt kirurg jag med :)

Gilla
nyatuttar1409

nyatuttar1409

Kvinna ·

Tjock skrev:

Åh grattis till brösten! Känns som jag valt rätt kirurg jag med :)

Är sååå nöjd med Citadell...från första mötet och allting såhär efteråt.Lycka till!

Gilla
Beauty

Beauty

Kvinna ·

Dem är så grymt snygga ;-) Grattis!!! En vecka till sen har jag med cosmotuttar lääääängtar!! Plus en plattaremage hel renovering ;-)
Gilla
girl

girl

Kvinna ·

Snyggt!
Gilla
Nelle31

Nelle31

Kvinna ·

Wow vilka bröst!! Sååå fina. Helt perfekta. Gjorde du vårtgårdsförminskning med?
Gilla
nyatuttar1409

nyatuttar1409

Kvinna ·

Nelle31 skrev:
Wow vilka bröst!! Sååå fina. Helt perfekta. Gjorde du vårtgårdsförminskning med?
Yes! det gjorde jag,gjordes automatiskt. sa till Peter innan vilket slutresultat jag ville ha,att han fick fria händer att fixa mina drömbröst-och det gjorde han =)

Gilla
Nelle31

Nelle31

Kvinna ·

nyatuttar1409 skrev:

Nelle31 skrev:
Yes! det gjorde jag,gjordes automatiskt. sa till Peter innan vilket slutresultat jag ville ha,att han fick fria händer att fixa mina drömbröst-och det gjorde han =)

Snacka om att han lyckades :) Jag ska lägga in 500cc/400cc och göra vårtgårdsförminskning+minilyft om 2,5v och drömmen är att få dina bröst ;) Har du haft en bra läkning?
Gilla
nyatuttar1409

nyatuttar1409

Kvinna ·

Nelle31 skrev:
nyatuttar1409 skrev:

Nelle31 skrev:

Snacka om att han lyckades :) Jag ska lägga in 500cc/400cc och göra vårtgårdsförminskning+minilyft om 2,5v och drömmen är att få dina bröst ;) Har du haft en bra läkning?
   allt har gått fantastiskt bra,första två veckorna trodde jag faktiskt jag skulle dö av smärta hehe men sen...ja absolut inga komplikationer alls.Fick otroligt ont i ryggen efter op men det släppte efter ca 4v.Nu är dom mjuka och gosiga.har ff lite känningar när jag tränar vissa övningar-men annars är dom ett med mig.

Gilla
Nelle31

Nelle31

Kvinna ·

nyatuttar1409 skrev:

Nelle31 skrev:
nyatuttar1409 skrev:

Nelle31 skrev:

allt har gått fantastiskt bra,första två veckorna trodde jag faktiskt jag skulle dö av smärta hehe men sen...ja absolut inga komplikationer alls.Fick otroligt ont i ryggen efter op men det släppte efter ca 4v.Nu är dom mjuka och gosiga.har ff lite känningar när jag tränar vissa övningar-men annars är dom ett med mig.

Låter helt perfekt :) Håller tummarna för att jag får samma läkning och samma resultat :-) Tack för dina svar :)
Gilla
Amazoon

Amazoon

Kvinna ·

Supersnygga:) mina är snart en vecka oxå och ska bli spännande att gå påfördes konsultationen efter opt:)
Gilla
Boobs4me

Boobs4me

Kvinna ·

Superfina! Mina cosmo-tuttar är 1 vecka på onsdag och jag är redan sjukt nöjd över resultatet! :)
Gilla
Free

Free

Kvinna ·

följer

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem