Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Hanagh

Hanagh

Kvinna ·

70-75B + 500cc hp = ?

Bröstförstoring

tänkte också ställa en sån här fråga.. ni som haft 70-75B och lagt in 500cc HP vad har ni landat i för storlek så man är typ berädd?

16

Sortera efter

Vonkan

Vonkan

Kvinna ·

Hej jag hade 75A från början sen la jag in 500 silimed delvis bakom extra hög å fick storleken 70E men de känns inte rätt

Gilla
Rosaapple

Rosaapple

Kvinna ·

Jag hade också 75A innan op, hade 125 egen vävnad. la in 500cc hp bakom muskeln och har nu en storlek på 65G :)
Gilla
Hanagh

Hanagh

Kvinna ·

omg... men då kmr jag få till ökupa :O:O:O:O nu e jag skakissss...

Gilla
Rosaapple

Rosaapple

Kvinna ·

Det kommer säkert bli kanon! Vad har du i egen vävnad nu? :)
Gilla
Hanagh

Hanagh

Kvinna ·

jag har ingenaning :o med kanske runt 250? hehe...

Gilla
Vonkan

Vonkan

Kvinna ·

Hanagh ring din läkare å be han hjälpa dig så vet du hur mycket egen vävnad du har :)

Gilla
Hanagh

Hanagh

Kvinna ·

jag mejlade han nyss hehe.. men de blir för stort om jag har even vävnad pluss 500 om jag har  över 200 själv :o

Gilla
Vonkan

Vonkan

Kvinna ·

ok va bra:) de ser alltid stort ut i början innan svullnaden har lgt sig jag har lagt in 500 silimed extra hög å tycker absolut inte de e förstort titta får du se:):) kram

Gilla
Rosaapple

Rosaapple

Kvinna ·

Det beror ju helt på hur ens kropp ser ut också, men 500 blir ju inga små bröst i alla fall. Nu är mina bara fem veckor men än är jag väldigt nöjd med storleken :)
Gilla
biggerboobs

biggerboobs

Kvinna ·

Jag känner som dig! Jag har också 70-75b, en liten b dock och jag ska lägga in 500cc hp. Jag är livrädd att de blir för stort ... Vill egentligen ha typ 400-450 men dom är smalare än vad jag vill ha..
Gilla
Hanagh

Hanagh

Kvinna ·

men min läkare tycker 500 blir bra för ja har ganska breda axlar o för att de ska passa min form på kroppen för har mycket kurvor

Gilla
Rosaapple

Rosaapple

Kvinna ·

Då tycker jag du ska lita på honom, jag tror inte det blir för stort på dig :)
Gilla
Hanagh

Hanagh

Kvinna ·

åhh hahaha ja e lite nervös ändå, för mig lyckas alltid någonting gå snett haha

Gilla
Rosaapple

Rosaapple

Kvinna ·

Men har du gjort ris testet hemma? Kanske kan göra dig lite förberedd och lite mindre nervös ;)
Gilla
Jossan_80

Jossan_80

Kvinna ·

biggerboobs skrev:
Jag känner som dig! Jag har också 70-75b, en liten b dock och jag ska lägga in 500cc hp. Jag är livrädd att de blir för stort ... Vill egentligen ha typ 400-450 men dom är smalare än vad jag vill ha..
Lägg ni båda in minst 500cc annars är risken skitstor att ni känner att ni skulle tagit mer i efterhand. Det är jätte vanligt.
Gilla
biggerboobs

biggerboobs

Kvinna ·

Ja jag vet att dom flesta säger de men är ju så rädd för att de blir för stort. Jag vaknar hellre med lite för små än alldeles för stora.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem