AMT
Kvinna ·
700cc
Hej! Jag undrar om det är någon som ångrar att den inte valde mindre mängd cc? Jag själv är 167 lång och väger 58kg, jag har valt 700cc men ju närmre operationsdatumet jag kommer ju mer rädd blir jag att jag valt fel och att det kommer se enormt ut på mig /kram från en nojig tjej!
Sortera efter

Vonkan
Kvinna ·
Hej de kommer absolut inte se konstigt ut jag är 156 lång å har 725cc i mina ååå är supernöjd i början ser dom ju alltid stora ut för att dom är svullna men de lägger sig tror du kommer bli jätte nöjd kram
Gilla

AMT
Kvinna ·
Tack för ditt svar! Känns lugnande att höra! :) håller tummarna att jag kommer bli lika nöjd.
Gilla

Vonkan
Kvinna ·
De va så lite så :) ja de tror jag nog du kommer att bli stort lycka till gumman
Gilla

Marina
Kvinna ·
Under menyn POF-sidor finns POF-undersökningar och där kan du hitta en del intressant, vi har försökt ställa såna frågor som många undrar över, där man vill ha så många personers svar som möjligt för att få en helhetsbild, så gå gärna in där och se om det finns någon öppen undersökning där ni kan dela med er anonymt av era svar!
Den finns en även om hur man upplevt sin storlek och där kan man in dagsläget utläsa att ca 15% tycker att de fick större bröst än de trott och 8% fick den storlek som de förväntat men önskar ändå att de valt mindre...
Den finns en även om hur man upplevt sin storlek och där kan man in dagsläget utläsa att ca 15% tycker att de fick större bröst än de trott och 8% fick den storlek som de förväntat men önskar ändå att de valt mindre...
Gilla