Mufflons
Kvinna ·
700cc Blir de förstort?
Ska göra mina första operation 15/9. Och börjar nu bli lite smått nervös.
Vid konsulationen så kom vi fram till att jag skulle lägga in 650 i det ena och 700 i det andra då dem är olika stora. Och har idag bara ca 200cc i egen vävnad. Tyckte det såg bra ut i speglen där och kändes bra. Har även gått runt här hemma och ute på promenader med egna rispåsar fyllda med samma mängd för att känna på det så att allt känns bra. Vilket jag tycker det gör. Men ändå tvekar jag nu. Blir det förstort?! Är en aktiv människa som är på gymmet minst 4ggr i veckan. Har en hund som jag är ute och går med mycket och tränar med. Och vill börja rida efter vintern igen. Så kommer min storlek bli ett problem. Eller är det bara något man lär sig leva med om man verkligen vill ha det? För vill inte heller minska dem och ångra mej för att dem blir "försmå" . Är lång (183cm) och en normal byggd kropp, men med muskler.
Sen har jag ett hysat krävande jobb. Då jag är lastbilschaufför.
Så söker nu tips på hur jag ska tänka för att kunna bestämma mig.
Någon kanske känner igen sig, som sedan gjorde operationen ändå. Eller som ändrade storlek. Blev ni nöjda, missnöjda? Haha tacksam för svar 😀
Sortera efter

Anonym användare
Gilla

Mufflons
Kvinna ·
Tack för svaret. Lugnades jag lite :) Jaa det är ju inte direkt som en vanlig kväll på gymmet :p
Okej ja det gäller bara att hitta dessa bra sport bharna. Men tack för tipset :)
Gilla
Det blir stora bröst men inte överdrivet till din längd och vikt. Jag är 2 dm kortare än dig och har 600, tycker inte dom är för stora för att vara aktiv. Tränar mycket och förra helgen var jag tex med på tough viking. Upplevde inte brösten som klumpiga eller ivägen för sånt och det är ju tuffare än vanlig träning :p Viktigt dock att man har bra sportbhar. Panache sports bra är grym, mina bröst rör sig knappt i den