Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Sandra1113 profilbild

Sandra1113

Kvinna ·

31 jan, 2015

70/75b lägga in 450cc

Bröstförstoring

Vill ha ett lyft och få tillbaka fylligheten i mina bröst. Med mina förutsättningar så ska 450cc hp bli bäst. Men rädd att det ska bli för stort. Samtidigt som jag inte vill ha för små när jag trots allt ska göra en bröstförstoring. Googlat och läser som en tok, vissa ser sååå stora ut medans andra små eller helt perfekta. Vad tror ni, blir det stort? 158cm lång 55kg med bröstbredd på ca 11.5cm

13

Sortera efter

OP Göteborg

Kvinna ·

31 jan, 2015

Följer :) Samma funderingar här!
Gilla

emmakk

Kvinna ·

31 jan, 2015

Jag har samma bröstbredd och har mindre bh storlek. Men är längre än dig. 181 cm och 58 kilo. Jag velar mellan 445 cc hp eller 505 cc hp. Tycker det är så sjukt svårt! När har du op?
Gilla

Sandra1113

Kvinna ·

31 jan, 2015

I slutet av feb. Ja jätte svårt. Googlade nyss på 415hp allergan vilket ska motsvara 450hp mentor. Får upp flera bilder där resultaten ser så bra ut, sen på någon för stort haha. Kanske bara inse att det inte går o veta förän det är klart. Lita på kirurgen och hoppas på det bästa :D
Gilla

emmakk

Kvinna ·

31 jan, 2015

Beror ju helt på utgångsläget man har och om man sätter framför eller bakom osv
Gilla

Minisessan

Kvinna ·

31 jan, 2015

Har ungefär lika förutsättningar. Jag ska antagligen lägga in runt 450. Men ska prova igen på op-dagen på fredag :) Har bara provat mentor förut i november (på KKAB) fastnade då för 450cc, men Mattias på L&E tyckte att jag skulle ha allergan soft touch så ska prova motsvarande på fredag :)
Gilla

Sandra1113

Kvinna ·

31 jan, 2015

Spännande :) Ja det är ju så, vill ju veta på ett ungefär hur resultatet kan bli men är ju omöjligt nästintill haha.
Gilla

Minisessan

Kvinna ·

31 jan, 2015

Såg att vi hade ju skrivit förut ;P . Ja det är nog det tyvärr, hade ju varit smidigt om man visste hur det skulle se ut! :)
Gilla

Maddiez

Kvinna ·

31 jan, 2015

Jag har 450cc och på mig ser det verkligen inte stort ut. Tror ingen skulle kunna gissa att jag har sillisar.. För små för min smak, vill ha större. Så är du orolig för att det ska bli litet, ta större. Man vänjer sig sjukt snabbt.
Gilla

Lizzyan

Kvinna ·

31 jan, 2015

Förstår dig! Sjukt jobbigt allt detta velande. Velar själv mellan 375 mod pus och 450 hp. Rädd att 450 hp ska upplevas för stort och 375 mod plus för litet haha. Överväger att boka tid och pröva implantaten igen :) Tror tyvärr inte man blir så mycket klokare av att kolla på en massa bilder, snarare tvärt om haha. Åtminstone så jag upplever det, blir bara mer och mer confused 💋

Gilla

Sandra1113

Kvinna ·

01 feb, 2015

Ja så är det haha. Men ändå kan man inte låta bli att kolla alla bilder. mp profil är inget alternativ för mig då jag behöver få det där lilla lyftet som hp gör. Så egentligen är valet inte så stort. 25/50cc gör nog ingen större skillnad mer i måtten och hur bröstvårtorna bli placerade efteråt. Ska prova båda storlekarn innan op o får se vad som känns bäst då. tror jag börjar bli nervööös haha
Gilla

bellle

Kvinna ·

01 feb, 2015

Jag är ungefär lika lång som du och väger 57. La in 500 bakom muskeln i förrgår och var livrädd att det skulle bli för stort. Men än så länge känns storleken riktigt bra och ser ganska proportionerligt ut i min kropp. Däremot tog jag lite mått på mina bröst just (allt för tidigt vet jag, men kunde inte hålla mig) och fick lite panik när min storlek enligt en sida skulle enligt nuvarande mått vara 70H eller I! låter gigantiskt, men jag tror att jag kommer att bli helt nöjd!
Gilla

linnsygirl91

Kvinna ·

01 feb, 2015

Jag funderar på samma! Gjorde ristestet och bestämde mig för drygt 300cc men på konsultationen bestämde vi 400cc. Då kändes det som mycket men nu vet jag inte längre - jag vill ju se skillnad liksom! Samtidigt som typ 25 cc liksom är en matsked.. Helt plötsligt får jag ju gå upp till 450 isåfall och det känns väldigt stort! Har bokat ny konsultation med Peter den 27 feb men kanske finns det någon som har lite tips på vad jag bör tänka på?

Gilla

Sandra1113

Kvinna ·

01 feb, 2015

Gjorde ris testet hemma igen. O känns som på konsulationen, men ja blev rädd när jag hörde hur mkt det var. Ja kör på 450cc tror jag haha. Måste sluta tänka så mkt o lita på kirurgen.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem