Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Kaka

Kaka

Kvinna ·

70A med inlägg 375cc Rhp

Bröstförstoring

Hur upplever ni som lagt in 375cc rhp och tidigare haft en liten byst. (70A) ? Känns det som en normal byst eller upplever ni det som väldigt stora bröst?

9

Sortera efter

E M M A

E M M A

Kvinna ·

Jag la in 400cc mx och tycker det är lagom.

Går att gömma i rätt kläder och tutta upp dom när man är på det humöret ;)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag själv tycker att det är bra. Max storlek för mig då jag är ganska liten. Men det ser fortfarande inte fejk ut med eller utan kläder.. Vad har du för mått?:)

Gilla
Kaka

Kaka

Kvinna ·

Jag är också rätt liten. maxstorlek för mig är också 375cc. Är 1.62 och väger 52 kg. Men det känns ändå på gränsen till för stort? Vill ju inte få onödiga komplikationer pga för stora implantat. :( svårt..Hur går det för dig nu efter operationen?.. 

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Måste bara fråga.. Är lite "grön" här men vad är riskerna/komplikationerna som blir större/vanligare med stora implantat?
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Idag är första dagen då jag känner att det blivit bättre. Brösten har blivit himla mycket mjukare sen dag 1. Kan dock inte röra på armarna hur som helst, men det har ju inte gått så långt tid..

Om det skulle bli komplikationer för storlekens påverkan så måste man nog gå upp i riktigt stora tror jag. 375cc är inga problem för oss med tidigare ca 70A. Och velar man mellan 350cc-375cc så är det knappt någon skillnad.

Annars så är det ju att man känner och ser implantates kanter efter operationen om man har valt för stora. Och om det är för stora så påskyndas gravitationens effekt och ledar till att bysten börjar hänga mycket tidigare! Men allt det här vet ju kirurgen om och kan tala om för dig vad som kan hända just dig om du tex väljer 400cc..

Gilla
Malin88

Malin88

Kvinna ·

vad står rhp för? jag har 390cc o känner de är större än normalt men inte jättestora. inget som sticker ut iaf, om jag har kläder är de ingen som som skulle se de va opererade eller större än normalt. om jag inte har pushup o urringat

Gilla
Kaka

Kaka

Kvinna ·

Okej, det låter ju jätte bra :) rhp står för round high profile. Vad heter dina implantat?

Gilla
Malin88

Malin88

Kvinna ·

jahaa okey :P då heter mina med rhp :P

Gilla
Kaka

Kaka

Kvinna ·

Ju smalare man är och lägger in stora implantat är risken för rippling större, och om huden är tunn kan konturer efter implantat synas mer. Vet att det också kan uppstå komplikationer under operationen men har inte hittat vad för slags komplikationer som kan uppstå.

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem