roxibella
Kvinna ·
09 okt, 2021
725 cc corse kupa?
BröstförstoringHej jag har i dagsläget 550 cc Full Motiva som gav mig 75 F i bh kupa. Jag ska eventuellt gå upp i storlek till 725 cc corse. Vad kan jag förvänta mig i kupa om jag har 75F nu? Mvh
Sortera efter
Jenny8203
Kvinna ·
09 okt, 2021
Oxå lite nyfiken? så hakar på här.
Jag har Corse idag 550 och har 70G i kupa idag. Fick till mig att jag kommer kunna ha mina sport-bh som inte är kupade, då implantatet blir bredare men inte märkbart mer put då jag har Corse idag. men kommer nog behöva gå upp i kupa 1-2 strl beror lite på hur implantatet faller så svårt att säga. Men sen är det ju väldigt individuellt.
Gilla
roxibella
Kvinna ·
09 okt, 2021
Ja allt är ju inviduellt såklart. Men intressant och se om man kan få ett hum om en ungefärlig storlek :D Vill gärna ha större bröst.
Gilla
Bubbla
Kvinna ·
09 okt, 2021
Jag har 725cc, bara drygt 3 veckor sedan jag gjorde vid brösten så de är fortfarande lite svullna men bh:n jag fick på kliniken är 75G. Är säkert lite olika förutsättningar gällande slutresultatet, gjorde en bröstförminskning och lyft av de egna brösten i samband med min förstoring, så har man mer vävnad än mig så får man säkert större storlek.
Gilla
roxibella
Kvinna ·
09 okt, 2021
Jag gjorde också ett lyft/förminskning vid min bröstförstoring. Ser att du också har opererat dig hos Tuve, vad kul! :D
Gilla
Jenny8203
Kvinna ·
09 okt, 2021
Ska bli intressant jag ska lägga in 725cc kommer ha corse sen oxå, dessa jag lägger in blir ju bredare så klyftan blir tightare vilket jag gärna vill?. Ska bli spännande att se om det kommer göra skillnad i kupa. Jag hade knappt något alls från start.
Gilla
Lilyy
Kvinna ·
09 okt, 2021
Hej, jag har också 550cc i dagsläget har motivas round full hp och ska operera mig om en vecka till antingen 725cc mentor siltex extra hp eller 765cc mentor siltex extra hp. Ska du också byta till mentor?
Gilla
roxibella
Kvinna ·
10 okt, 2021
Hej, nej jag ska byta till Motiva igen då det är dom endå implantaten Tuve sätter in. Jag trivs väldigt bra med mina Motiva. Mjuka och härliga :D
Gilla