Ginise
Kvinna ·
11 aug, 2020
725cc
BröstförstoringHej! Någon här som lagt in 725cc Corse?
Sortera efter
Syltan
Kvinna ·
14 aug, 2020
Oj, rekommenderade Mattias det? Låter väldigt stort att pressa in. Jag vill minns en användare på forumet (Ralla) som la in 725 cc och fick rätt mycket problem. Du är både kort och nätt så 725 kommer antagligen se helt enormt ut.
Gilla
Ziggelinis
Kvinna ·
15 aug, 2020
Hej,
vad sa du till Mattias att du önskade för resultat? För mig låter 725 till din längd och vikt gigantiskt. Jag bytte till Motiva Round Full 375cc hos Mattias för 11 dagar sen och mina bröst känns stora. Kommer troligen att landa på 70D eller 70E när de droppat och fluffat. Är du ute efter stora bröst funkar säkert 725 för Mattias vet nog vad han gör men är du ute efter ett naturligt resultat skulle jag inte välja den storleken vid min första operation.
Gilla
Ginise
Kvinna ·
25 aug, 2020
Jag önskade mig minst 600 corse så vart mycket glad att det gick ennu mer. Testade & såg bilder inte alls så stort som man tror & passar min stil enormt bra ??
Gilla
Ginise
Kvinna ·
25 aug, 2020
Syltan skrev:
Oj, rekommenderade Mattias det? Låter väldigt stort att pressa in. Jag vill minns en användare på forumet (Ralla) som la in 725 cc och fick rätt mycket problem. Du är både kort och nätt så 725 kommer antagligen se helt enormt ut.
Gilla
Hannaan
Kvinna ·
25 aug, 2020
Ginise skrev:
Ja, jag hade som önskemål minst 600cc efter vi mätt osv så rekommenderade han 725cc vilket bara är en matsked större än 650cc. Man skall inte lura sig på cc alls. Testade i bh såg inte alls så stort ut som jag trodde.
Gilla