Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Ginise profilbild

Ginise

Kvinna ·

11 aug, 2020

Hej! Någon här som lagt in 725cc Corse?

5

Sortera efter

Syltan

Kvinna ·

14 aug, 2020

Oj, rekommenderade Mattias det? Låter väldigt stort att pressa in. Jag vill minns en användare på forumet (Ralla) som la in 725 cc och fick rätt mycket problem. Du är både kort och nätt så 725 kommer antagligen se helt enormt ut.
Gilla

Ziggelinis

Kvinna ·

15 aug, 2020

Hej, vad sa du till Mattias att du önskade för resultat? För mig låter 725 till din längd och vikt gigantiskt. Jag bytte till Motiva Round Full 375cc hos Mattias för 11 dagar sen och mina bröst känns stora. Kommer troligen att landa på 70D eller 70E när de droppat och fluffat. Är du ute efter stora bröst funkar säkert 725 för Mattias vet nog vad han gör men är du ute efter ett naturligt resultat skulle jag inte välja den storleken vid min första operation.
Gilla

Ginise

Kvinna ·

25 aug, 2020

Jag önskade mig minst 600 corse så vart mycket glad att det gick ennu mer. Testade & såg bilder inte alls så stort som man tror & passar min stil enormt bra ??
Gilla

Ginise

Kvinna ·

25 aug, 2020

Syltan skrev:

Oj, rekommenderade Mattias det? Låter väldigt stort att pressa in. Jag vill minns en användare på forumet (Ralla) som la in 725 cc och fick rätt mycket problem. Du är både kort och nätt så 725 kommer antagligen se helt enormt ut.

Ja, jag hade som önskemål minst 600cc efter vi mätt osv så rekommenderade han 725cc vilket bara är en matsked större än 650cc. Man skall inte lura sig på cc alls. Testade i bh såg inte alls så stort ut som jag trodde.
Gilla

Hannaan

Kvinna ·

25 aug, 2020

Ginise skrev:

Syltan skrev:

Ja, jag hade som önskemål minst 600cc efter vi mätt osv så rekommenderade han 725cc vilket bara är en matsked större än 650cc. Man skall inte lura sig på cc alls. Testade i bh såg inte alls så stort ut som jag trodde.

Om du har blivit mätt och han rekommenderade det så blir det säkert bra! Men, 725 är inte en matsked större än 650. Det skiljer 75 cc och en matsked är 15 :) Så det är ca en halv dl plus 2 msk. Men om du önskar stort blir det säkert bra!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem