Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
MissAngeel profilbild

MissAngeel

Kvinna ·

01 aug, 2019

75A till 500cc??

Bröstförstoring

Hej! Jag är intresserad av en bröstförstoring och har just nu 75a. Är 163 cm lång och väger 55 kg. Hur tror ni det kommer bli om jag väljer 500cc HP på mig? Kommer det se bra ut? Så svårt med alla storlekar.. vill inte det ska se för fake ut, men vill ändå ha en bra storlek. sett lite på bilder o det ser väldigt bra ut.

6

Sortera efter

bbbbb1

Kvinna ·

03 aug, 2019

Jag tror det kan bli bra. Viktigast är att du känner dig nöjd. Oftast tänker man nog att det blir för stort, men slutar att det var en storlek för lite.
Gilla

LadyFrost99

Kvinna ·

03 aug, 2019

Hej! Jag tror det blir fint. Det handlar nog också en del om vad man har för bröstbredd. Jag själv har 75A nu och blev rekommenderad minst 500cc i hög profil på konsultation pga min bröstbredd. Tyckte det lät lite mycket eftersom jag helst vill ha naturliga bröst, men då jag har lite häng pga amning behöver jag ha hög profil för att undvika ett lyft, och då krävs minst 500cc för min bröstbredd.
Gilla

Jansson12345

Kvinna ·

03 aug, 2019

Jag har 500cc och är 170cm lång och väger 55kg och jag tycker det ser proportionerlig ut, varken för stort eller små så jag är mycket nöjd med storleken!
Gilla

Jansson12345

Kvinna ·

04 aug, 2019

Kan tillägga att jag hade 70A innan och nu efteråt så fick jag 65F på den här sport BH från kliniken men har testat och köpt själv också och då tycker jag att 70E sitter bra! Låter stort men känns naturligt och lagom för mig iallafall!
Gilla

tuarceatha

Kvinna ·

05 aug, 2019

Precis som alla andra skriver så beror det mycket på bröstbredden. Jag själv är lite kortare än dig men blev rekommenderad 500cc vid konsultation då de skulle passa min kropp och se proportioneligt ut då jag har rätt breda höfter och liten midja. Lite timglas. Tyckte det kändes jättestort först men efter att ha känt efter mer hemma med hjälp av ristest osv så känns det helt perfekt verkligen :D Så det är väl mitt tips till dig, kör ristest hemma o känn efter en längre stund! :)
Gilla

Mufflon

Kvinna ·

05 aug, 2019

Lite Fake kommer det ju troligen se ut, men absolut inte för stort! Jag är 158cm och har 500cc, hade 350cc egen vävnad innan. Jag är dock kurvig och väger 65kilo. Strunta i vad som låter stort eller inte. Allas kroppar har olika förutsättningar.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem