Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Wirre

Wirre

Kvinna ·

8 dagars 500cc *BILD*

Bröstförstoring

Hej! Idag är det 8 dagar sen jag gjorde min bröstförstoring, har varit lite deppig och så men idag efter återbesöket så kändes det lättare. Mina bröstvårtor vill inte riktigt samarbeta känner jag hehe, dom är inte på samma höjd, kommer det ändas? Just nu känns brösten ganska "tjocka" och breda.

12

Sortera efter

Annie87

Annie87

Kvinna ·

Tycker dom ser super fina ut. Hoppas det känns bättre med tiden. Här sitter jag med mina som bara är 3 dagar och är det inte smärtan som plågar mig så är det nog lite storleken, dom Känns rätt stora just nu men hopps det lägger sig snart ;-)
Gilla
Wirre

Wirre

Kvinna ·

Annooo skrev:
Tycker dom ser super fina ut. Hoppas det känns bättre med tiden. Här sitter jag med mina som bara är 3 dagar och är det inte smärtan som plågar mig så är det nog lite storleken, dom Känns rätt stora just nu men hopps det lägger sig snart ;-)
Jag vet vad du menar, den fjärde dagen var jag redo att skita i allt haha, hade så ont av bhn och så himla frustrerad sen vakna jag den femte dagen och poff så var allt borta sen dess har allt blivit så mycket bättre :)
Gilla
Vonkan

Vonkan

Kvinna ·

Dina bröst är super fina stort grattis å lycka till gumman kram
Gilla
Beauty

Beauty

Kvinna ·

Super fina!! Grattis!!
Gilla
Wirre

Wirre

Kvinna ·

Wiie vad glad jag blir! Man blir ju alltid lite nojjig för man vet inte vad som väntar och om det ska se ut på ett visst sätt osv :)
Gilla
Darkness

Darkness

Kvinna ·

Åhhh dom är ju jättefina ju! :)

Gilla
Annaas

Annaas

Kvinna ·

Tycker dom ser jättefina ut redan! Och massor kommer ju hända dom närmaste månaderna så dom kommer ju bara bli finare och finare :)
Gilla
Wirre

Wirre

Kvinna ·

åh tacktack vilken energi jag får av era ord! :) Är så spänd på att få se all förändring som kommer ske nu under månaderna framöver :)

Gilla
Strået

Strået

Kvinna ·

Super fina :) grattis o lycka till
Gilla
Blomman90

Blomman90

Kvinna ·

Så fin hy och väldigt fina bröstvårtor. Kvinnligt och fint är vad jag tycker :-) blir nog snart bara bättre
Gilla
äntligenboobs

äntligenboobs

Kvinna ·

Superfina!! Grattis!! Och mycket kommer att hända dom närmaste månaderna :)

Gilla
Wirre

Wirre

Kvinna ·

Vad glad jag blir av alla era svar, det är nog bättre resultat än vad jag tror :) längtar tills typ 4 veckor
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem