Wirre
Kvinna ·
8 dagars 500cc *BILD*
Hej! Idag är det 8 dagar sen jag gjorde min bröstförstoring, har varit lite deppig och så men idag efter återbesöket så kändes det lättare. Mina bröstvårtor vill inte riktigt samarbeta känner jag hehe, dom är inte på samma höjd, kommer det ändas? Just nu känns brösten ganska "tjocka" och breda.
Sortera efter

Annie87
Kvinna ·
Tycker dom ser super fina ut. Hoppas det känns bättre med tiden.
Här sitter jag med mina som bara är 3 dagar och är det inte smärtan som plågar mig så är det nog lite storleken, dom
Känns rätt stora just nu men hopps det lägger sig snart ;-)
Gilla

Wirre
Kvinna ·
Annooo skrev:
Tycker dom ser super fina ut. Hoppas det känns bättre med tiden.
Här sitter jag med mina som bara är 3 dagar och är det inte smärtan som plågar mig så är det nog lite storleken, dom
Känns rätt stora just nu men hopps det lägger sig snart ;-)Gilla

Vonkan
Kvinna ·
Dina bröst är super fina stort grattis å lycka till gumman kram
Gilla

Beauty
Kvinna ·
Super fina!! Grattis!!
Gilla

Wirre
Kvinna ·
Wiie vad glad jag blir! Man blir ju alltid lite nojjig för man vet inte vad som väntar och om det ska se ut på ett visst sätt osv :)
Gilla

Darkness
Kvinna ·
Åhhh dom är ju jättefina ju! :)
Gilla

Annaas
Kvinna ·
Tycker dom ser jättefina ut redan! Och massor kommer ju hända dom närmaste månaderna så dom kommer ju bara bli finare och finare :)
Gilla

Wirre
Kvinna ·
åh tacktack vilken energi jag får av era ord! :) Är så spänd på att få se all förändring som kommer ske nu under månaderna framöver :)
Gilla

Strået
Kvinna ·
Super fina :) grattis o lycka till
Gilla

Blomman90
Kvinna ·
Så fin hy och väldigt fina bröstvårtor. Kvinnligt och fint är vad jag tycker :-) blir nog snart bara bättre
Gilla

äntligenboobs
Kvinna ·
Superfina!! Grattis!! Och mycket kommer att hända dom närmaste månaderna :)
Gilla

Wirre
Kvinna ·
Vad glad jag blir av alla era svar, det är nog bättre resultat än vad jag tror :) längtar tills typ 4 veckor
Gilla