lilla-My
Kvinna ·
04 maj, 2013
8 månaders bakombröst (Örjan Gribbe 275cc)
På måndag fyller brösten 8 månader! Är relativt nöjd, finns många defekter och fel på dom (höjdskillnad, storleksskillnad, lodräd placeringsskillnad, rippling på sidorna, muskelpåverkan, höjdskillnad på ärr... ja ni hör) men jag lär mig alltmer att se förbi dom. Trivs med storleken! Den är helt klart den mest positiva förbättringen sedan innan.
Sortera efter

Taxörat
Kvinna ·
04 maj, 2013
Jag tycker att dom ser riktigt, riktigt fina ut! Perfekta, faktiskt.
Grattis 🙂
Gilla

lilla-My
Kvinna ·
04 maj, 2013
Tack snälla :)
Gilla

Khanel
Kvinna ·
04 maj, 2013
Som jag sagt förut, du har riktigt fina bröst :)
Jag har också små storleksskillnader och bröstvåtorna sitter på olika höjd, men de gjorde de innan op också, men det blir väl mer uppenbart nu när man har bröst ;P
Hur pass känner du av din muskelpåverkan?
Du har också väldigt tajt mellan brösten som jag har, har du problem att hitta bh:ar som passar?
Gilla

Salt26
Kvinna ·
04 maj, 2013
Så fina!!! Passar perfekt på din kropp!!!
Jag minns innan min op när jag kikade runt här på pof och hittade dina bilder och tyckte att dina bröst var riktigt fina.
Gilla

Opticruise
Kvinna ·
04 maj, 2013
Ser Jättefina ut..Inga bröst är perfekta.Bra inställning där,den kommer du långt med ;)
Gilla

zzofia
Kvinna ·
04 maj, 2013
Tycker dom ser jätte bra ut :) om man ändå hade fått så snyggt resultat! :D
Gilla

lilla-My
Kvinna ·
04 maj, 2013
Khanel skrev:
Som jag sagt förut, du har riktigt fina bröst :)
Jag har också små storleksskillnader och bröstvåtorna sitter på olika höjd, men de gjorde de innan op också, men det blir väl mer uppenbart nu när man har bröst ;P
Hur pass känner du av din muskelpåverkan?
Du har också väldigt tajt mellan brösten som jag har, har du problem att hitta bh:ar som passar?
Gilla

lilla-My
Kvinna ·
04 maj, 2013
Salt26 skrev:
Så fina!!! Passar perfekt på din kropp!!!
Jag minns innan min op när jag kikade runt här på pof och hittade dina bilder och tyckte att dina bröst var riktigt fina.Gilla

LadySS
Kvinna ·
04 maj, 2013
Mkt fina, har jag tyckt ända sedan början :-) naturliga men stora! Grattis
Gilla

lilla-My
Kvinna ·
04 maj, 2013
Tack alla fina tjejer!
Gilla