Sol71
Kvinna ·
8 veckor gamla 440 Mentor Anatomiska delvis bakom - NU är jag nöjd!!
NU efter 8 veckor drygt känner jag bara glad över mina nya fina bröst. Nöjd med att de ser så naturliga ut och fasktisk passar min kropp. Jag har ångrat mig, tyckt de är alldeles för stora och undrat vad i hela friden jag har gjort. Läste här att man vänjer sig snabbare än man tror och ja...det stämmer. Nu har jag köpt alldeles för många nya bhar och bikinis, börjat träna igen och ser fram emot beach 2012. Första gången jag ser fram emot bikinisäsongen över huvud taget tror jag.....Lite pepp till er nyopererade som känner som jag gjorde....De förändras mycket första tiden och det gör synen på en själv och sina nya stora bröst också...
Sortera efter

Pumpan
Kvinna ·

Annette33
Kvinna ·
Otroligt fina och naturliga, verkligen en perfekt storlek, Anatomiska är sååå snyggt!

Nattsudden
Kvinna ·

Manilla
Kvinna ·

Sol71
Kvinna ·
Å tack för alla fina kommentarer. Ja jag känner verkligen att anatomiska var helt rätt för mig. Trots att jag inte gjort någon direkt förundersökning själv som många här gör. Hade tur att en kompis gjort sina hos Victoriakliniken och rekomenderade mig dit. Hoppas att du får mår bra den här första tiden Manilla. Om du känner dig låg och konstig så kom ihåg att det verkar vara fullt normalt!! Lycka till.

Nattsudden
Kvinna ·
Ser super bra ut.