Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Truecon

Truecon

Kvinna ·

8 veckors tuttar 275cc.

Bröstförstoring

Idag fyller mina tuttar 8 v och det betyder att mina restriktioner är över! Jag har haft och har än, en konstig hatkärlek till dom. Som mina tidigare trådar antytt så har jag tyckt att dom är för små mot vad jag ville ha och även att jag har rippling när jag lutar mig framåt osv. Jag gillar inte hur dom blir på bild, då dom ser ännu plattare ut än i verkligheten. Sen har jag inte fått den underpol som jag önskat, men ähh - vad hade jag innan liksom? Och vem ska se dom förutom jag och gubben ( och ni då :-) Nu finns det något som guppar när jag går, nåt som man kan klämma på och som fyller upp och ut alla tröjor! Jag slipper även vara livrädd för att luta mig framåt och behöva tänka på att jag ska hålla för tröjan så ingen ser in. Och vet ni? Nu har jag äntligen vågat ta med mina barn till badhuset och det är första gången som min minsta son har varit där ( 7 år) innan så har jag totalvägrat! Puss på er.

18

Sortera efter

Susie78

Susie78

Kvinna ·

Hej ska lägga ut bilder jag också snart, du o jag har samma stl men mina är bakomplacerade. Ibland tycker jag de ser väl stora ut o ibland för små *skratt*Men jag VET jag ej skulle tagit större inlägg så jag är nöjd =) Dina ser ju jättefina ut!

Gilla
Truecon

Truecon

Kvinna ·

Åh Susie gumman! Tack. Hur mår du nu?
Gilla
turcoise

turcoise

Kvinna ·

Superfina!

Gilla
Fundersam1

Fundersam1

Kvinna ·

Ser jättefint ut!!
Gilla
Vonkan

Vonkan

Kvinna ·

hej super snygga bröst :)

Gilla
Cagi00

Cagi00

Kvinna ·

Ser kanonfina ut och storleksmässigt ser de ut att passa perfekt till din kropp :)
Gilla
ida2

ida2

Kvinna ·

ser fint ut. de är inte alls små ;)

Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

Tycker att de är jättefina!!

Gilla
MissK

MissK

Kvinna ·

Så snyggt! Jag opererades igår och la in 580, tycker dock mina är jättesmå, ser ut som en C kupa typ :)

Gilla
flickan

flickan

Kvinna ·

jätte snygga !! :)

Gilla
Lakrits

Lakrits

Kvinna ·

Du är jättevacker! När du får dom tankarna att de är små, titta på dina tidigare bilder innan op! Dom är superfina på dig!!!
Gilla
Truecon

Truecon

Kvinna ·

Åh tack snälla tjejer! Ni vet att ni är guld värda va?!

Gilla
Frallz

Frallz

Kvinna ·

Tycker inte alls att de är små! de är verkligen jättefina!! Och nu känner du dig äntligen bekväm med dinkropp vad jag har förstått?  du ska va stolt över dina bröst, superfina! kram på dig

Gilla
Pygme

Pygme

Kvinna ·

Härlig inställning och jättefina bröst
Gilla
Truecon

Truecon

Kvinna ·

Absolut så känner jag mig bekväm om man jämför med innan då jag vägrade visa mig i bikini eller att bara kunna gå i ett luftigt linne på sommaren. Det kommer jag att kunna göra nu. Jag behöver inte bli utstirrad för att jag är helt platt men inte heller för att jag har dom största brösten på stranden, precis som min tanke - att helt enkelt smälta in. Något som jag har reflekterat över nu är att innan min operation så var jag bröstfixerad, just för att jag inte hade nåt överhuvudtaget. Man tittade och jämförde och aldrig såg jag någon som var i likhet med min platta byst. Nu när vi var i badhuset så hade majoriteten av alla tjejer riktigt små, näst intill platt byst! Helt sjukt! Förmodligen så har min hjärna sett det jag saknat i många år, fast det inte riktigt har varit så.
Gilla
Susie78

Susie78

Kvinna ·

Håller med dig!! =) Jag ville bara "ha lite större" för min egen skull, slippa stoppa upp alla bhar och bikinis!! Slippa tjocka bombshell-bhar osv. Jag ville forf möta folks ögon, inte få ögon hängandes i brösthöjd ! *asg* Kunna klä sig i vad som helst utan att se platt ut osv.

Gilla
sui

sui

Kvinna ·

Vilka kloka ord!! Önskar alla kunde tänka så efter sin op! Jääätte snygga bröst! Tycker dom ser stora ut för att vara under 300kr :-)
Gilla
hejsanhoppsam

hejsanhoppsam

Kvinna ·

Tycker de blev väldigt fina!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem