Truecon
Kvinna ·
8 veckors tuttar 275cc.
Idag fyller mina tuttar 8 v och det betyder att mina restriktioner är över! Jag har haft och har än, en konstig hatkärlek till dom. Som mina tidigare trådar antytt så har jag tyckt att dom är för små mot vad jag ville ha och även att jag har rippling när jag lutar mig framåt osv. Jag gillar inte hur dom blir på bild, då dom ser ännu plattare ut än i verkligheten. Sen har jag inte fått den underpol som jag önskat, men ähh - vad hade jag innan liksom? Och vem ska se dom förutom jag och gubben ( och ni då :-) Nu finns det något som guppar när jag går, nåt som man kan klämma på och som fyller upp och ut alla tröjor! Jag slipper även vara livrädd för att luta mig framåt och behöva tänka på att jag ska hålla för tröjan så ingen ser in. Och vet ni? Nu har jag äntligen vågat ta med mina barn till badhuset och det är första gången som min minsta son har varit där ( 7 år) innan så har jag totalvägrat! Puss på er.
Sortera efter

Susie78
Kvinna ·

Truecon
Kvinna ·

turcoise
Kvinna ·
Superfina!

Fundersam1
Kvinna ·

Vonkan
Kvinna ·
hej super snygga bröst :)

Cagi00
Kvinna ·

ida2
Kvinna ·
ser fint ut. de är inte alls små ;)

GoldenHeart
Kvinna ·
Tycker att de är jättefina!!

MissK
Kvinna ·
Så snyggt! Jag opererades igår och la in 580, tycker dock mina är jättesmå, ser ut som en C kupa typ :)

flickan
Kvinna ·
jätte snygga !! :)

Lakrits
Kvinna ·

Truecon
Kvinna ·
Åh tack snälla tjejer! Ni vet att ni är guld värda va?!

Frallz
Kvinna ·
Tycker inte alls att de är små! de är verkligen jättefina!! Och nu känner du dig äntligen bekväm med dinkropp vad jag har förstått? du ska va stolt över dina bröst, superfina! kram på dig

Pygme
Kvinna ·

Truecon
Kvinna ·

Susie78
Kvinna ·
Håller med dig!! =) Jag ville bara "ha lite större" för min egen skull, slippa stoppa upp alla bhar och bikinis!! Slippa tjocka bombshell-bhar osv. Jag ville forf möta folks ögon, inte få ögon hängandes i brösthöjd ! *asg* Kunna klä sig i vad som helst utan att se platt ut osv.

sui
Kvinna ·

hejsanhoppsam
Kvinna ·
Hej ska lägga ut bilder jag också snart, du o jag har samma stl men mina är bakomplacerade. Ibland tycker jag de ser väl stora ut o ibland för små *skratt*Men jag VET jag ej skulle tagit större inlägg så jag är nöjd =) Dina ser ju jättefina ut!