Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
smulan83

smulan83

Kvinna ·

800cc

Bröstförstoring

Japp då va de gjort. Skulle ju byta ut mina 375cc mot 600cc men de blev 800cc i stället å tacka gud för de. Jag är sjukt nöjd å de kan inte bli bättre. Å haft samma tur som dom andra gångerna ingen speciell smärta alls. Va fördig opererad vid 12 tiden å vid 15 tiden så va jag ny kissad ätit två gånger 50cl cola å lite godis KLAR för att åka hem:) Skulle ju ligga över men ja a sköterskerna undra me om allt stod rätt till hi hi:) Lite tur å ganska hög smärttröskel då jag varit med om en del hi hi... JAG ÄLSKAR MINA 800cc... KRAM Å lycka till till alla andra...

19

Sortera efter

Minisken

Minisken

Kvinna ·

Åh, grattis till att du är så nöjd! Och att du är så pigg efteråt! Jag kan inte låta bli att skratta lite åt mig själv.. Jag la in 475 för en vecka sedan idag och jag har lite småångest över att dom är stora.. Haha! Jag vänjer mig nog hoppas jag! Ha det gott! 🙂
Gilla
smulan83

smulan83

Kvinna ·

Du vänjer dig säkert. Efter ja la in mina 375cc för sjuårsedan så tyckte jag att dom va gigantiska men PLUPP så tyckte jag att dom va borta:( Lycka till med allt kram
Gilla
ulla89

ulla89

Kvinna ·

Jag ska lägga in 325cc IDAG, och ja är nervös att dom blir för stora, hahah :) Smaken är som baken! 
Gilla
sussipussi

sussipussi

Kvinna ·

Grattis👍

2 månader med mina 595cc nu,och jag vill oxå byta till 800cc.
Bara min sambo som säger att han flyttar om jag gör det!!!
Ska kanske sänka bröstvecket vid 6 mån kontrollen och tänkte att då kan det vara ett bra tillfälle,håller du inte med 😉
Kollade din profil och såg bilderna...sjukt snygga 😎

Gilla
Minisken

Minisken

Kvinna ·

smulan83 skrev:
Du vänjer dig säkert. Efter ja la in mina 375cc för sjuårsedan så tyckte jag att dom va gigantiska men PLUPP så tyckte jag att dom va borta:( Lycka till med allt kram

Hoppas du har rätt! Och TACK!! 🙂
Gilla
Minisken

Minisken

Kvinna ·

ulla89 skrev:
Jag ska lägga in 325cc IDAG, och ja är nervös att dom blir för stora, hahah :) Smaken är som baken! 

Håller tummarna!! 👍 Det kommer gå jättebra! Jag var supernervös men var så lättad efteråt! :)

Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

Grattis till dina nya bröst! :D Ser fram emot att se bilder, om du har lust att dela med dig :)
Gilla
minis

minis

Kvinna ·

Grattis till dina nya tuttar och att du känner dig så nöjd :) Hoppas på att få se bilder! 

Lycka till med läkningen! Kram
Gilla
smulan83

smulan83

Kvinna ·

TACK ALLA KRAMAR:)
Gilla
smulan83

smulan83

Kvinna ·

finns bilder:)
Gilla
smulan83

smulan83

Kvinna ·

finns bilder på sidan:)
Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

De ser toppenfina ut redan! Och stora :D Helt i min smak ;P
Gilla
minis

minis

Kvinna ·

smulan83 skrev:
finns bilder på sidan:)

oj! Hade aldrig kunnat tro att du gjort ett ankarlyft. Gud vad fina dina ärr blivit!
Gilla
smulan83

smulan83

Kvinna ·

Ja jag är jätte nöjd å tur jag inte tog mindre:) ärren sitter i bröstveket:)
Gilla
sussipussi

sussipussi

Kvinna ·

Hoppas allt läkt bra nu :)
Jag ska på koll imon för korr och samtidigt byta till 800cc.
Vet du om 800 var dyrare än mindre storlek? ifall de måste specialbeställa eller nåt 💡
Grattis till dina fina iaf 😀
Gilla
Chocco

Chocco

Kvinna ·

Gud vilka snygga bröst du har!!! Ska med boka konsultation hos Ivan! 
Gilla
Lunarsoffan

Lunarsoffan

Kvinna ·

Snyggt! Ser inte alls ut som 800. Grattis :)
Gilla
Frökenfräken

Frökenfräken

Kvinna ·

Hej, ska också operera mig inom kort. Kommer att byta från 500 till 700-800. Jag lääääängtar :-)
Gilla
smulan83

smulan83

Kvinna ·

Hej hej här har vi de bara bra=) ja å mina bröst har varit i Thailand å snyggat oss;) Jag betalade inget extra för storleken å jag skulle som sagt aldrig ha gjort mindre för nu när dom e mjuka å fina så tycker jag dom e ganska små... storleksblind tydligen hi hi lycka till ALLA kram =)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem