Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Mrs_Loco

Mrs_Loco

Kvinna ·

800cc

Bröstförstoring

Hejsan! Finns det någon här som gått från a kupa och satt i större implantat? Har 350 cc nu och ska byta till 800 cc men utan implantat är jag nästintill platt. Skulle vara kul att se bilder på någon som varit småbystad men har större implantat :)

12

Sortera efter

Frufroberg

Frufroberg

Kvinna ·

Hej. Jag är också helt tom utan nått, har 275 nu men ska lägga in 800cc nästa månad. Ska bli spännande att se dina bilder sen. :-)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Den här kommentaren har dolts eftersom den inte földe forumets riktlinjer

Superc

Superc

Kvinna ·

Kolla in MissCharlotte här på pof! Hon hade knappt A-kupa innan och har genomgått 3 op, nu ligger hon på 1500cc.

Gilla
Rosett

Rosett

Kvinna ·

Jag hade C kupa naturligt innan min op och la in 925cc. Tror jag raderade mina förebilder, men efter finns kvar :)

Gilla
angel-eyes

angel-eyes

Kvinna ·

Hade liten B. La in 485 först och nu 800. Lycka till
Gilla
Mirre

Mirre

Kvinna ·

Är oxå intresserad av att öka i cc och undrar om ni behöver göra lyft oxå när ni ökar så mycket eller går det utan? 🙂

Gilla
angel-eyes

angel-eyes

Kvinna ·

Jag trodde det först men min kirurg Johan sa att jag ej behövde lyfta när jag valde såpass stora för det lyfter sig självt. Och jag hade lite häng innan. Det hade han rätt i :)
Gilla
Mirre

Mirre

Kvinna ·

Åh vad skönt att höra! Då är det bara att köra ha ha 😀

Gilla
Mrs_Loco

Mrs_Loco

Kvinna ·

Frufroberg skrev:
Hej. Jag är också helt tom utan nått, har 275 nu men ska lägga in 800cc nästa månad. Ska bli spännande att se dina bilder sen. :-)
Ja jag måste se till att komma ihåg att ta före bilder så man kan jämföra :) Bilder kommer så fort som möjligt :)
Gilla
Mrs_Loco

Mrs_Loco

Kvinna ·

Mirre skrev:

Är oxå intresserad av att öka i cc och undrar om ni behöver göra lyft oxå när ni ökar så mycket eller går det utan? 🙂

Inget lyft :) Har inget häng alls. Mina bröst har knappt förändrats nåt sen jag gjorde dom för 15 år sen, tack och lov :D
Gilla
Mrs_Loco

Mrs_Loco

Kvinna ·

angel-eyes skrev:
Hade liten B. La in 485 först och nu 800. Lycka till
Tack så mycket och dina ser ut att vara jättefina :)
Gilla
Angel14

Angel14

Kvinna ·

Jag har lagt in 800 :-)
Gilla
Mrs_Loco

Mrs_Loco

Kvinna ·

Angel14 skrev:
Jag har lagt in 800 :-)
Var in och kikade, ser jättebra ut :)