Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Angelica

Angelica

Kvinna ·

800cc ca 2,5 månad

Bröstförstoring

Här kommer en ny bild på mina bröst!

42

Sortera efter

Saraaa

Saraaa

Kvinna ·

jätte fina!

Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

GUD vad snygga!!! Det är precis så jag vill att mina bröst ska se ut i formen! Fy f*n vad fina de är!

Gilla
Strumpan

Strumpan

Kvinna ·

Riktigt snygga.. ser inte alls så stora ut som jag föreställt mig 800 cc... Nu är de nästan så ja kan tycka 450 cc på mig kmr se litet ut..

Gilla
Nooova

Nooova

Kvinna ·

Fruktansvärt snygga, längtar till min operation nu angelica.

Gilla
ksjo

ksjo

Kvinna ·

Galet snygga!
Gilla
zzofia

zzofia

Kvinna ·

Jäklar va snygga! Har du inga bilder på hur dom såg ut förut? Och vad det du var missnöjd över?:)
Gilla
snarttuttar

snarttuttar

Kvinna ·

jätte jätte snygga!!!😀

Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

Angelica;
Måste förresten fråga.. Är det Mentors implantat du har? Vad hade du för bröstbredd innan op? Och vad har du för mått under brösten?
Ska korra och lägga in större implantat någongång under våren, och hade blivit väldigt nöjd om jag fick ett resultat som liknar ditt :) Ska lägga in 590cc Ultra High. Inte lika mycket som dina 800cc, men jag är ju en bit kortare än vad du är.

Gilla
Livsnjutaren

Livsnjutaren

Man ·

Shit, vilket kanonresultat! Perfekta:)
Gilla
Tankenöten

Tankenöten

Kvinna ·

Ruggigt fina... precis så som man föreställer sig att de ska se ut.

Så att du är nöjd förstår jag utan tvekan!! =)

Gilla
gagge

gagge

Kvinna ·

Letade efter gilla knappen ;-) gud vad man själv längtar nu :-D
Gilla
Malin88

Malin88

Kvinna ·

Skitsnygga! Hade vatt kul o se bild i profil me :)
Gilla
Delvisbakom600cc

Delvisbakom600cc

/ ·

gud så fina... fan att man inte fick plats med 800:P

Gilla
Angelica

Angelica

Kvinna ·

Ohh tack snälla ni för era fina kommentarer! Goldenheart; japp det är mentors runda gelehallon jag har. Vet inte min bröstbredd innan men har 65-70 i underband lite beroende på vad det är för bh. Zzofia kan lägga upp bild så man ser skillnaden på mina 550 och nu 800 :) Även profil bild kan jag ordna :)
Gilla
via_dolorosa

via_dolorosa

Kvinna ·

Jag har nog aldrig sätt så snygga 800cc bröst, de klär dig skit fint! Man blir lite avis... Dina bilder får mig att vilja välja större implantat till mig själv ju 😉 Men Hoppas jag kommer bli nöjd mé dem jag valt... Shit kommer drömma om snygga böst i natt annars har det varit lite oroligt då jag funderat om det ska bli för stort hah... Men GRATTIS!!! Skit fina och jag är också intresserad av att få se skillnaden mellan dina förra implantat.

Gilla
citadell2011

citadell2011

Kvinna ·

Tyckte först 800cc lät jätte enormt, men de är verkligen jättefina. Där ser man verkligen vad olika de blir på olika personer.

Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

Angelica;
Okej, gissade på att det var de implantaten :) Jag har så liten bröstbredd (11,8), så verkar inte finnas större implantat än 590cc som jag kan ha..  

Gilla
annzz

annzz

Kvinna ·

Jeeeklar var snygga du! Dröm bröst, absolut. Galet fina! 😀

Gilla
trikin

trikin

Kvinna ·

Otroligt snygga!

Gilla
lalle