Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Angelica profilbild

Angelica

Kvinna ·

04 jan, 2012

800cc ca 2,5 månad

Bröstförstoring

Här kommer en ny bild på mina bröst!

42

Sortera efter

Saraaa

Kvinna ·

04 jan, 2012

jätte fina!

Gilla

GoldenHeart

Kvinna ·

04 jan, 2012

GUD vad snygga!!! Det är precis så jag vill att mina bröst ska se ut i formen! Fy f*n vad fina de är!

Gilla

Strumpan

Kvinna ·

04 jan, 2012

Riktigt snygga.. ser inte alls så stora ut som jag föreställt mig 800 cc... Nu är de nästan så ja kan tycka 450 cc på mig kmr se litet ut..

Gilla

Nooova

Kvinna ·

04 jan, 2012

Fruktansvärt snygga, längtar till min operation nu angelica.

Gilla

ksjo

Kvinna ·

04 jan, 2012

Galet snygga!
Gilla

zzofia

Kvinna ·

04 jan, 2012

Jäklar va snygga! Har du inga bilder på hur dom såg ut förut? Och vad det du var missnöjd över?:)
Gilla

snarttuttar

Kvinna ·

04 jan, 2012

jätte jätte snygga!!!😀

Gilla

GoldenHeart

Kvinna ·

04 jan, 2012

Angelica;
Måste förresten fråga.. Är det Mentors implantat du har? Vad hade du för bröstbredd innan op? Och vad har du för mått under brösten?
Ska korra och lägga in större implantat någongång under våren, och hade blivit väldigt nöjd om jag fick ett resultat som liknar ditt :) Ska lägga in 590cc Ultra High. Inte lika mycket som dina 800cc, men jag är ju en bit kortare än vad du är.

Gilla

Livsnjutaren

Man ·

04 jan, 2012

Shit, vilket kanonresultat! Perfekta:)
Gilla

Tankenöten

Kvinna ·

04 jan, 2012

Ruggigt fina... precis så som man föreställer sig att de ska se ut.

Så att du är nöjd förstår jag utan tvekan!! =)

Gilla

gagge

Kvinna ·

04 jan, 2012

Letade efter gilla knappen ;-) gud vad man själv längtar nu :-D
Gilla

Malin88

Kvinna ·

04 jan, 2012

Skitsnygga! Hade vatt kul o se bild i profil me :)
Gilla

Delvisbakom600cc

/ ·

04 jan, 2012

gud så fina... fan att man inte fick plats med 800:P

Gilla

Angelica

Kvinna ·

05 jan, 2012

Ohh tack snälla ni för era fina kommentarer! Goldenheart; japp det är mentors runda gelehallon jag har. Vet inte min bröstbredd innan men har 65-70 i underband lite beroende på vad det är för bh. Zzofia kan lägga upp bild så man ser skillnaden på mina 550 och nu 800 :) Även profil bild kan jag ordna :)
Gilla

via_dolorosa

Kvinna ·

05 jan, 2012

Jag har nog aldrig sätt så snygga 800cc bröst, de klär dig skit fint! Man blir lite avis... Dina bilder får mig att vilja välja större implantat till mig själv ju 😉 Men Hoppas jag kommer bli nöjd mé dem jag valt... Shit kommer drömma om snygga böst i natt annars har det varit lite oroligt då jag funderat om det ska bli för stort hah... Men GRATTIS!!! Skit fina och jag är också intresserad av att få se skillnaden mellan dina förra implantat.

Gilla

citadell2011

Kvinna ·

05 jan, 2012

Tyckte först 800cc lät jätte enormt, men de är verkligen jättefina. Där ser man verkligen vad olika de blir på olika personer.

Gilla

GoldenHeart

Kvinna ·

05 jan, 2012

Angelica;
Okej, gissade på att det var de implantaten :) Jag har så liten bröstbredd (11,8), så verkar inte finnas större implantat än 590cc som jag kan ha..  

Gilla

annzz

Kvinna ·

05 jan, 2012

Jeeeklar var snygga du! Dröm bröst, absolut. Galet fina! 😀

Gilla

trikin

Kvinna ·

05 jan, 2012

Otroligt snygga!

Gilla

lalle