Anonym användare
25 nov, 2010
800cc HP
BröstförstoringNu har jag äntligen bytt ut mina 450cc till 800cc HP. Fanns inte så många att fråga om just 800cc när jag undrade som mest, så jag vill bara säga att alla som undrar får fråga på. Och tack till Jordan här på forumet som svarade på alla mina frågor på ett rakt och ärligt sätt. Har aldrig varit så nöjd som nu.
Sortera efter
Malin88
Kvinna ·
25 nov, 2010
Anonym användare
25 nov, 2010
Vad härligt att du blev nöjd! 👍 GRATTIS!
Anonym användare
25 nov, 2010
mamma395cc
Kvinna ·
25 nov, 2010
Underbart att höra när folk blir nöjda! 👍
Malin88
Kvinna ·
25 nov, 2010
Anonym användare
25 nov, 2010
Malin88
Kvinna ·
25 nov, 2010
Anonym användare
25 nov, 2010
Anonym användare
25 nov, 2010
Ska bli kul att se bilder. De lär ju va bigga om du hade f kupa med 450 🙂
Anonym användare
25 nov, 2010
Har laddat upp bilder nu. De kommer väl att godkännas imorgon. Nu är de ganska stora ja men jag tycker inte att mina 70f var speciellt stora. Har lagt ut bilder på dem också. Jag är ju ganska lång å bred så f-kupan på mig var inte så stor. Men jag hoppas att folk kommer att tycka att dessa ser stora ut. Jag vill ju ha stora=).. Ska bli kul att se vad ni tycker. Mellanrummet kommer ju att minska men jag tycker egentligen att det är för stort. Trycker ihop dem med BH=).. Sen hade jag en bröstvårta som satt lite lägre än den andra men ville inte ändra på det så de är lite "snea".. Hoppas de kommer upp imorgon så jag kan se era bilder också. Kram på er!
Malin88
Kvinna ·
25 nov, 2010
Anonym användare
25 nov, 2010
Nej men jag har ju blivit helt knäpp efter min första operation. Ser inte några bröst som stora nästan. Hade inga alls från början och ändå så gapade jag bara efter mer efter första operationen. Tydligen vanligt.. Nu ska jag iallafall inte göra om det en tredje gång. Är nöjd men ändå hoppades jag på liiite större.. Knäppt..
cupcake
Kvinna ·
25 nov, 2010
Åh vad spännande! Jag fegade ur och valde 700cc. Hade valt 800cc om jag fick välja om, minst (men det är lätt att vara efterklok) dessutom vänjer man sig fort som tusan. Ska bli spännande att se bilder! Läser att du är lång och bred, jag är också lång. Sådana som vi verkar ju sluka cc ;-)
Härligt att höra att du är nöjd och att det gått bra!👍
PS. Jordan är kanon hon!
Anonym användare
25 nov, 2010
Jag var också inne på 700 för jag var orolig att 800 skulle bli för stort. Men ju mer jag tittar på dem ju mindre ser de ut. Helt galet som du säger vad vi slukar cc. Men man ska väl inte ta mer än 800 för till slut blir det för tungt och de börjar hänga snabbare än annars. Man hade inga från början och ändå vill man ha större hela tiden. Kläder är ju redan svårt med passform. Är övertygad om att dina 700 ser jättesnygga ut. På en del ser ju 450 lika stort ut som mina 800. Lite avis=).
Anonym användare
25 nov, 2010
Nu är jag silvermedlem och bilderna ligger ute=)