Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

25 nov, 2010

Nu har jag äntligen bytt ut mina 450cc till 800cc HP. Fanns inte så många att fråga om just 800cc när jag undrade som mest, så jag vill bara säga att alla som undrar får fråga på. Och tack till Jordan här på forumet som svarade på alla mina frågor på ett rakt och ärligt sätt. Har aldrig varit så nöjd som nu.

15

Sortera efter

Malin88

Kvinna ·

25 nov, 2010

Vad kul du är nöjd nu.grattis:) Blev de väldigt stor skillnad från innan? Hade varit kul o se bilder. Man ser så lite bröst i de större stolekarna. Fast om du inte vill lägga upp ska du inte de :)
Gilla

Anonym användare

25 nov, 2010

rajraj86 skrev:
Nu har jag äntligen bytt ut mina 450cc till 800cc HP. Fanns inte så många att fråga om just 800cc när jag undrade som mest, så jag vill bara säga att alla som undrar får fråga på. Och tack till Jordan här på forumet som svarade på alla mina frågor på ett rakt och ärligt sätt. Har aldrig varit så nöjd som nu.

Vad härligt att du blev nöjd! 👍 GRATTIS!

Gilla

Anonym användare

25 nov, 2010

Tack till er båda:) Ja det är ganska stor skillnad från innan. Ser det särskillt på bilderna jag tagit. Trodde kanske det skulle bli liite mer skillnad men är glad att dom inte blev för stora då det ser konstigt ut. Jag lägger gärna upp bilder från båda operationerna men försöker klura ut hur man gör. Och även hur man byter profilbild. Verkar inte ens vara bronsmedlem..
Gilla

mamma395cc

Kvinna ·

25 nov, 2010

Underbart att höra när folk blir nöjda! 👍

Gilla

Malin88

Kvinna ·

25 nov, 2010

Hmm konstigt. Läs om medlemskap o de olika nivåerna så ser du hur du blir silver. Osäker om man kan lägga upp bilder annars. Men annars går du bara in i din profil o går lite längre ner till vänster o trycker på ladda upp. Sen när du gör en trådstart klickar du på bilder längre ner o kryssar i de du vill visa i inlägget
Gilla

Anonym användare

25 nov, 2010

Okej ska testa detta. Sitter från min mobil nu så det kan nog ha något med det att göra. Ska se till att bli silvermedlem. Bilder kommer:)
Gilla

Malin88

Kvinna ·

25 nov, 2010

Sitter med me min mobil. Är på jobbet, kanske borde jobba lite mera ;) testa när du sitter vid datorn :) är nog lättare
Gilla

Anonym användare

25 nov, 2010

Ska göra det imorgon:) blev bronsmedlem nu iallafall så jag har väl gjort nått rätt;) jobba på så återkommer jag med bilder!
Gilla

Anonym användare

25 nov, 2010

Ska bli kul att se bilder. De lär ju va bigga om du hade f kupa med 450 🙂

Gilla

Anonym användare

25 nov, 2010

Har laddat upp bilder nu. De kommer väl att godkännas imorgon. Nu är de ganska stora ja men jag tycker inte att mina 70f var speciellt stora. Har lagt ut bilder på dem också. Jag är ju ganska lång å bred så f-kupan på mig var inte så stor. Men jag hoppas att folk kommer att tycka att dessa ser stora ut. Jag vill ju ha stora=).. Ska bli kul att se vad ni tycker. Mellanrummet kommer ju att minska men jag tycker egentligen att det är för stort. Trycker ihop dem med BH=).. Sen hade jag en bröstvårta som satt lite lägre än den andra men ville inte ändra på det så de är lite "snea".. Hoppas de kommer upp imorgon så jag kan se era bilder också. Kram på er!

Gilla

Malin88

Kvinna ·

25 nov, 2010

Ska bli kul o se dina bilder :) är övertygad om att de är stora :) man kan nog inte få små med 800;)
Gilla

Anonym användare

25 nov, 2010

Nej men jag har ju blivit helt knäpp efter min första operation. Ser inte några bröst som stora nästan. Hade inga alls från början och ändå så gapade jag bara efter mer efter första operationen. Tydligen vanligt.. Nu ska jag iallafall inte göra om det en tredje gång. Är nöjd men ändå hoppades jag på liiite större.. Knäppt..

Gilla

cupcake

Kvinna ·

25 nov, 2010

Åh vad spännande! Jag fegade ur och valde 700cc. Hade valt 800cc om jag fick välja om, minst (men det är lätt att vara efterklok) dessutom vänjer man sig fort som tusan. Ska bli spännande att se bilder! Läser att du är lång och bred, jag är också lång. Sådana som vi verkar ju sluka cc ;-)

Härligt att höra att du är nöjd och att det gått bra!👍

PS. Jordan är kanon hon!

Gilla

Anonym användare

25 nov, 2010

Jag var också inne på 700 för jag var orolig att 800 skulle bli för stort. Men ju mer jag tittar på dem ju mindre ser de ut. Helt galet som du säger vad vi slukar cc. Men man ska väl inte ta mer än 800 för till slut blir det för tungt och de börjar hänga snabbare än annars. Man hade inga från början och ändå vill man ha större hela tiden. Kläder är ju redan svårt med passform. Är övertygad om att dina 700 ser jättesnygga ut. På en del ser ju 450 lika stort ut som mina 800. Lite avis=).

Gilla

Anonym användare

25 nov, 2010

Nu är jag silvermedlem och bilderna ligger ute=)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem